خرید قسطي پلي استیشن 5

تاریخ انتشار:
1403/6/29 08:03:23

اگر مشتاق به خرید قسطي پلي استیشن 5 هستید، سایت قسطی کلاب این محصول را با شرایط ویژه در اختیار شما عزیزان قرار داده است. بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی ارائه دهنده‌ی این محصول است.

خرید قسطي پلي استیشن 5

با خرید اقساطي پلي استیشن 5 از بازی کردن در کنار دوستان خود لذت ببرید!

در سال‌های اخیر، استقبال بی‌نظیر کاربران از محصولات بازی سرگرمی باعث شده تا شرکت‌های تولیدکننده در اندیشه‌ی تولید به‌روز‌ترین و با‌کیفیت‌ترین محصولات باشند. پس از پلی استیشن 4، این بار پلی استیشن 5 توانست نظر کاربران بسیاری را در دنیای بازی به خود جلب کند. پلی استیشن 5 با لوازم جانبی منحصربفردی از قبیل HD camera که حاوی دو لنز 1080p است، به بازار عرضه شده است. اگرچه کاربران معمولی به ندرت از این دوربین استفاده می‌کنند اما استریمرها به این دوربین به عنوان یک آپشن فوق‌العاده کاربردی نگاه خواهند کرد. علاوه‌بر‌این، برخلاف باور بسیاری از کاربران که دسته‌ی ps4 را یک محصول انقلابی در نظر می‌گرفتند، دسته‌ی ps5 توانست با پیشرفت‌ها و تغییرات چشمگیر خود در مقایسه با دسته‌ی قبلی، برتری خود را به اثبات برساند.
شما با خرید قسطي پلي استیشن 5 می‌توانید از طراحی مدرن و بسیار شیک دسته‌ی این دستگاه بازی لذت ببرید. این پلی استیشن با حافظه‌ی 825 گیگابایتی و قابلیت اجرای بازی‌ها با رزولوشن 4k و فریم ریت 120، دستگاهی ایده‌آل برای تجربه‌ی بازی‌های متنوع است. تکنولوژی صدای سه بعدی tempest دیگر قابلیتی بوده که شما را به خرید این دستگاه بازی تشویق می‌کند. بدون تردید، با خرید از سایت ما می‌توانید از تمام قابلیت‌های جذاب این دستگاه بازی نهایت استفاده را ببرید.

قابلیت دوال سنس؛ برگ برنده‌ای برای ps5

یکی از ویژگی‌هایی که در زمان خرید اقساطي پلي استیشن 5 مورد توجه قرار می‌گیرد، دوال سنس است. این ویژگی جذاب که در انتخاب این کنسول بازی نقش مهمی دارد، از دوال شاک 4 بزرگتر است. به عبارت دیگر، دوال سنس دارای سیستم واکنش‌دهی هپتیک پیشرفته بوده و به انتقال بهترِ حس لامسه به گیمر کمک می‌کند. همین دقت بالا و انتقال فوق‌العاده‌ی جزئیات باعث می‌شود تا شما به عنوان گیمر از بازی نهایت لذت را ببرید. همچنین، واکنش‌دهی فورس دوال سنس نیز منحصربفرد بوده و گیمرها نمی‌توانند مشابه آن را در هیچ محصول دیگری ببینند.
همچنین، خوش‌دست بودن این دسته‌ی  دوال سنس، ویژگی دیگری است که با خرید قسطی پلی استیشن 5 می‌توان از آن لذت برد. سونی در طراحی بافت این دسته حساسیت بیشتری به خرج داده تا کاربران بتوانند آن را بهتر و راحت‌تر از دسته‌ی قبلی در دست بگیرند. برای خرید قسطي پلي استیشن 5 به قسطی کلاب مراجعه کنید.

امکاناتی که شما را مجاب به خرید می‌کند

یکی از امکاناتی که با خرید اقساطي پلي استیشن 5 می‌توان تجربه کرد، وجود قابلیت تبدیل گفتار به متن در دسته‌ی این دستگاه بازی می‌باشد. اگرچه نمایشگر دارای صفحه کلید بوده و می‌توان متن موردنظر را به کمک آن تایپ نمود، اما با قابلیت تبدیل گفتار به متن می‌توان در زمان صرفه‌جویی کرده و صحبت‌های دوستان خود را نیز به متن تبدیل کنید. شنیدن صدای سه بعدی، قابلیت دیگری است که به کمک دسته‌ی ps5 با هر هدفونی امکان‌پذیر می‌باشد. صدای سه بعدی گیمر را به خوبی در بازی غرق کرده و امکان تشخیص مسیر دقیق صدا را فراهم می‌کند. شرکت سونی نیز با ایجاد یک جک هدفون در قسمت پایینیِ دسته‌ی دوال سنس، به کاربران اجازه می‌دهد تا با اتصال هر هدفونی، صدای سه بعدی را به وضوح بشنوند. بنابراین برای تجربه‌ی یک صدای بی‌نظیر، نیازی به داشتن هدفون‌های گران‌قیمت نیست.

خرید قسطي پلي استیشن 5 از سایت قسطی کلاب

اگر به بازی با دستگاه پلی استیشن 5 علاقه داشته ولی شرایط خرید نقدی این دستگاه بازی را ندارید، ما خرید اقساطی از سایت قسطی کلاب را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شرایط فروش قسطی در سایت ما، امکان خرید را برای همه کاربران فراهم کرده و به شما این امکان را می‌دهد تا با خرید قسطی، صاحب یکی از مدرن‌ترین دستگاه‌های بازی شوید. پس بدون معطلی دست به کار شده و با جستجو در سایت ما، پلی استیشن 5 را با بهترین قیمت و ضمانت اصالت کالا خریداری کنید.  

منابع

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://meghdadit.com/mag/ps5-console-features/&ved=2ahUKEwjVrO7LjNaHAxVFFhAIHW8tAbsQFnoECBIQAw&usg=AOvVaw0a1y77WLJxSgGp3Cufxr4e
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.zoomg.ir/game-articles/329828-sony-playstation-5-games-spec-release-date-buy/&ved=2ahUKEwjVrO7LjNaHAxVFFhAIHW8tAbsQFnoECCUQAQ&usg=AOvVaw03yCZKwHh-SobE48J4_UBx

سایر بلاگ های مرتبط

دوربین نیکون اقساطی

 دوربین نیکون اقساطی
برای ثبت لحظات خاطره انگیز و به یاد آمدنی داشتن یک دوربین با کیفیت مانند نیکون ضروری است، اما این دوربین ها اغلب از قیمت بالایی برخودارند....

خرید اقساطی کنسول بازی در تهران

خرید اقساطی کنسول بازی در تهران
اگر قصد خرید خرید اقساطی کنسول بازی را با شرایطی عالی دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه...