فروش قسطی کولرگازی

تاریخ انتشار:
1403/6/29 11:47:19

در فصل تابستان در هر خانه‌‌ای وجود کولر لازم و ضروری است. اگر تمایل به داشتن یک کولر قدرتمند دارید، پیشنهاد ما به شما خرید کولرگازی می‌باشد. برای خرید قسطی کولرگازی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش قسطی کولرگازی

اهمیت خرید کولر گازی

تابستان و گرمای طاقت فرسای آن، انسان را وادار می‌سازد تا از یک سرمایشگر مناسب استفاده کند. کولرهای گازی یکی از بهترین گزینه‌ها برای رویارویی با این چالش بزرگ است.

استفاده از این نوع کولر، ساده و آسان است، ولی مسائلی چون هزینه برق و قیمت بالا در پی دارد. پیش از این که یک کولر مناسب خریداری نمایید، باید نیاز خود را بسنجید و گزینه‌ای را انتخاب کنید که بیشتر به کار شما می‌آید.

ما با تنوعی از کولرهای گازی طرف هستیم. به طور معمول، این کولرها در سه نوع مختلف ایستاده، پنجره‌ای و اسپیلت، تولید می‌شوند. واحد خنک‌کنندگی در یک کولر با BTU نشان داده می‌شود. 

در ساختار یک کولر گازی از کمپرسور استفاده می‌شود. بیشتر از سه نوع کمپرسور اسکرول، پیستونی و روتاری استفاده می‌شود. قابلیت اینورتر در کنار کمپرسور سبب می‌شود تا سرمایش به طور پیوسته و آهسته انجام شود، به این ترتیب انرژی بهینه‌تر مصرف می‌شود.

هر چه EER عدد بزرگ‌تری داشته باشد، انرژی بهینه‌تر مصرف می‌شود. دستگاهی با برچسب انرژی A به مراتب مصرف کم‌تری نسبت به دستگاهی با گرید G دارد. با خرید اقساطی کولرگازی در اوج گرما تنها وزش نسیم را احساس خواهید کرد!

هر چه میزان خنک‌کنندگی کولر یا به اصطلاح، پرتاب باد بیشتر باشد و باد زدن در هر دو سمت چپ و راست اتفاق بیافتد، آن کولر مطلوب‌تر است. در خرید کولر گازی توجه داشته باشید که دستگاه شما سر و صدای زیادی تولید نکند و پنل داخلی و خارجی کم‌ صدا باشند. در خرید هر وسیله، ابزار یا دستگاه باید به ضمانت‌نامه و خدمات پس از فروش آن توجه کرد.

در خرید کولر نیز باید دقت داشت که قطعاتی گران و کمیاب دارد و معلوم است که نداشتن گارانتی چه مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد. خرید محصولات از یک برند با سابقه درخشان اطمینان بیشتری را حاصل می‌کند.

برخی از برندهای شناخته شده در صنعت تولید کولر گازی شامل ایران رادیاتور، هایسنس، هیتاچی، هیوندای، پاناسونیک، ال جی، مایدیا، سامسونگ، هیوندای، اسنوا و جی‌پلاس هستند. با خرید قسطی کولرگازی دیگر به خاطر گرما کلافه نخواهید بود!

با پیشرفت‌های جدید و به کار گرفته شدن آپشن‌های ویژه در کولر گازی‌های جدید هر چیزی از قبل بهتر است. برخی از این آپشن‌ها در زیر بیان شده‌اند:

• وزش باد در چهار جهت اصلی

• حسگر شناسایی تعداد افراد  

• تایمر زمان خواب

• مادون قرمز برای دور کردن حشرات

• سیکل معکوس سرمایش و گرمایش

• فیلتر ضدباکتری

• اتصال از طریق وای‌فای

• به کار گیری اینترنت اشیا و جفت شدن با اسمارتفون

در ادامه قصد داریم یکی از جدیدترین مدل‌های کولر گازی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. قابلیت خرید قسطی کولرگازی در قسطی کلاب فراهم شده است.

کولر گازی اسپلیت AUX مدل 24000

این کولر سفید رنگ توسط پاک‌ سرویس گارانتی می‌شود. مناسب مکان‌هایی است که آب و هوای معتدل و گرم دارند. اسپلیت AUX عملکرد گرمایشی و سرمایشی دارد. از کمپرسور روتاری استفاده می‌کند، همچنین قدرت پرتاب باد آن 10 متر است و از برق تک فاز برخوردار می‌باشد. میزان مصرف برق در این کولر 8.7 آمپر است.

به علاوه از یک فیلتر هپا پلاسما برای تصفیه هوا استفاده می‌کند. این دستگاه دارای عملکرد چند جهته می‌باشد. با خرید اقساطی کولرگازی حس خوشایندتری دارید!

ظرفیت گرمایشی، سرمایشی و اسمی خنک‌کنندگی این کولر 2400 Btu/h می‌باشد. پنل جنسی از فلز و پلاستیک دارد و وزن آن 16 کیلوگرم است.

یونیت خارجی این کولر گازی 57 کیلوگرم وزن دارد. قطر لوله رفت 3.8 اینچ و قطر لوله برگشت 5.8 اینچ است. حداکثر طول و ارتفاع لوله‌کشی در این وسیله 15 متر می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی هم محیط را تصفیه و سالم نگه دارید و هم از دمایی مطلوب برخوردار شوید!

حداثر و حداقل دما در این کولر گازی 30 و 17 درجه سانتی‌گراد می‌باشد و میزان صدای پنل تنها 49 دسیبل است. یونیت خارجی نیز در حدود 58 دسیبل صدا تولید می‌کند، همچنین مصرف انرژی در حالت انتظار 0.5 وات می‌باشد. این دستگاه نصب سریعی دارد و همراه با آن از یک باتری قلمی، دفترچه اهنما و ریموت کنترل برخوردار خواهید شد.

پیشنهاد جذاب خرید قسطی کولرگازی

با نزدیکی به فصل تابستان، هیچ چیز مطلوب‌تر از یک کولر گازی در برابر گرمای محیط نیست. اگر شما نیز قصد خرید این وسیله سرمایشی را دارید، زودتر دست به کار شوید و این محصول را خریداری کنید. با مراجعه به قسطی‌کلاب این امکان را دارید که از طریق پرداخت قسطی این کولر را خریداری نمایید. شرایط اقساطی در سایت قسطی کلاب بسیار مطلوب است. پیشنهاد ما خرید اقساطی کولرگازی از قسطی کلاب است!

سایر بلاگ های مرتبط

بستنی ساز آریته

بستنی ساز آریته
بستنی همیشه جز خوراکی‌های دوستداشتنی بزرگسالان و کودکان است و داشتن یک بستنی ساز به شما کمک می‌کند که بستنی‌هایی با طعم‌های ....

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند الجی

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند الجی
برند ال جی یکی از بهترین برندهای دنیا با محصولاتی مدرن می‌باشد. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند الجی به بخش تلویزیون در دسته بندی...