سایت لوازم خانگی بکو

تاریخ انتشار:
1403/6/28 21:49:03

شرکت بکو در ایران نمایندگی های زیادی دارد و شما به راحتی می توانید محصولات بکو را خریداری کنید. برای خرید اقساطی محصولات بکو به بخش لوازم خانگی در وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


سایت لوازم خانگی بکو


شرکت بکو 

شرکت بکو در سال 1967 در کشور ترکیه شروع به کار کرده است. برند بکو یکی از پر کار ترین برندهای ترکیه است که توانست در سال 2011 پیشرفت قابل توجه ای داشته باشد. اکثر برندهای ترکیه سعی کرده اند از طراحی و متریال آلمانی در کارهای خود استفاده کنند و این موضوع باعث شده است که مشتریان بتوانند با قیمت کمتر، کیفیتی برابر با محصولات آلمانی را خریداری کنند. شما می توانید در سایت لوازم خانگی بکو محصولات ارائه شده را مشاهده کنید. 

معرفی سایت لوازم خانگی بکو 

وبسایت قسطی کلاب جز یکی از سایت لوازم خانگی بکو می باشد که شما می توانید به راحتی تمامی محصولات بکو را به صورت آنلاین خریداری کنید. لیست محصولاتی که در سایت لوازم خانگی بکو مشاهده می کنید به شرح زیر می باشد:
_ یخچال ساید باید ساید
_ اجاق گاز
_ اتو بخار
_ ماشین لباسشویی
_ ماشین ظرفشویی
_ قهوه ساز و چای ساز
_ مخلوط کن، هم زن، گوشکوب برقی
_ گاز رومیزی 

تنوع فراوان در مدل های یخچال بکو 

شرکت بکو در طراحی و ساخت یخچال فریزر های خود تنوع بسیاری به خرج داده است. مدل یخچال فریزر در آشپزخانه بسیار نمایان است و ممکن است سلیقه افراد با همدیگر بسیار متفاوت باشد به همین منظور برند بکو، دست مشتریان خود را برای انتخاب مدل یخچال فریزر دلخواه خودشان باز گذاشته است و با طراحی مدل های بسیار زیاد این اجازه را به مشتریان خود داده است که برای انتخاب محدودیت نداشته باشند. مدل های یخچال فریزر بکو که در سایت لوازم خانگی بکو می توانید مشاهده کنید شامل:

_ یخچال ساید باید ساید دو درب
_ یخچال ساید باید ساید چهار درب
_ یخچال ساید باید ساید فرنچ
_ یخچال فریزر تک درب با ابعاد (60،70،84)
_ یخچال فریزر دو قلو 7 کشو
_ یخچال فریزر دو قلو 8 کشو 

ویژگی مثبت محصولات بکو 

برند بکو علاوه بر کیفیت استثنایی که دارد، ازطراحی منحصر به فردی ویژه ای نیز برخوردار است. بسیاری از برندهای لوازم خانگی یک ایراد بزرگ دارند. ایراد اکثر برندهای ترکیه ای این است که محصولات آن ها به گونه ای طراحی نشده است که بتوان توکار از آن ها استفاده شود. محصولات سایت لوازم خانگی بکو به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید در کابیت ها و جایگاه ویژه ای که برای آن ها ساخته اید، محصولات بکو را تعبیه کنید. 

طراحی ویژه ماشین ظرفشویی بکو 

شرکت بکو در طراحی و ساخت ماشین ظرفشویی های خود نیز ابتکار جدیدی به کار برده است. همان طور که اطلاع دارید اکثر رنگ های لوازم آشپزخانه به رنگ سیلور و سفید است و رنگ های متفرقه به ندرت تولید می شوند ولی برند بکو سری جدید ماشین ظرفشویی را که تولید کرده به رنگ مشکی طراحی کرده است که بسیار جذاب و خاص می باشد. اگر شما تمایل به خرید لوازم آشپزخانه به رنگ مشکی را دارید، می توانید ماشین ظرفشویی مد نظر خود را از شرکت بکو خریداری کنید. 

پیشنهاد ویژه قسطی کلاب 

وبسایت قسطی کلاب یکی از بزرگترین مراکز فروش آنلاین در کشور می باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. شما به راحتی می توانید تمامی محصولات بکو را به صورت نقدی یا اقساطی خریداری کنید. با خرید محصولات بکو از وبسایت قسطی کلاب، می توانید کالای خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید و از خرید آنلاین خود نهایت لذت را ببرید. در وبسایت قسطی کلاب شرایط اقساطی به صورت 3 الی 12 ماهه می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز با کارشناسان مجرب در قسطی کلاب تماس بگیرید. با قسطی کلاب لذت یک خرید هیجان انگیز را تجربه کنید.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا با سفته

خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا با سفته
یکی از بهترین یخچال فریزرهای ایرانی از برند اسنوا است. برای خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا با سفته الکترونیکی یا چک به بخش یخچال فریزر در..

خرید قسطی کولرگازی اسنوا

خرید قسطی کولرگازی اسنوا
کولر گازی یکی از مهم‌ترین وسایل در هر خانه‌ای است. برای خرید قسطی کولرگازی اسنوا به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی...