خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا 55 اینچ

تاریخ انتشار:
1403/6/29 05:19:43

برند اسنوا دارای بهترین تلویزیون‌های ایرانی می‌باشد. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا 55 اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا 55 اینچ


تلویزیون‌های باکیفیت و مدرن اسنوا

برند اسنوا یکی از بهترین برندهای ایرانی است که دارای محصولات متنوع و گوناگونی می‌باشد. سبد محصولات برند اسنوا بسیار کامل است و شما به سادگی می‌توانید تمامی جهیزیه خود را از این برند استثنایی خریداری نمایید. برند اسنوا محصولاتی نظیر تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر، کولرگازی و اجاق گاز اشاره کرد. یکی از پرفروش‌ترین محصولات برند اسنوا تلویزیون می‌باشد که با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا تولید شده است. 

شرکت اسنوا با کمک بهترین تجهیزات کارخانه توانسته محصولاتی مدرن و زیبا خلق کند. تلویزیون‌های برند اسنوا دارای سازبندی‌های متنوعی می‌باشد که مناسب‌ترین سایز برای یک خانه متوسط 55 اینچ است. اگر علاقه مند به خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا 55 اینچ هستید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

بررسی تلویزیون اسنوا با سایز 55 اینچ

تلویزیون اسنوا با پنل کیفیت بالایی طراحی و تولید شده است. تلویزیون‌های زیبا و جذاب اسنوا نمایی بی‌نظیر به خانه شما می‌بخشد. ویژگی‌های استثنایی در این تلویزیون سبب شده که مشتریان بسیاری در ایران و کشورهای خاورمیانه مشتاق به خرید باشند. از ویژگی‌های بارز این تلویزیون می‌توان به طراحی تخت و حاشیه بسیار کم این تلویزیون اشاره کرد که ظاهری بسیار مدرن و مینیمال دارد، همچنین پایه این تلویزیون در وسط نیست و به صورت دوتایی در کناره‌های این تلویزیون قرار گرفته که ظاهری چشم نواز دارد.

از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون پیشرفته می‌توان به قابلیت اتصال به دیوار اشاره کرد. اگر تمایل به خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا 55 اینچ دارید به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید دلچسب را تجربه کنید.

بررسی فنی تصویر و کیفیت پخش تلویزیون اسنوا

تلویزیون 55 اینچ اسنوا مدل SSD-55SA620U بسیار باکیفیت ساخته شده است. حال می‌خواهیم نظری بر کیفیت و نوع پخش این تلویزیون استثنایی بیاندازیم. اولین موردی که در این تلویزیون می‌توان به آن اشاره کرد، انطباق تصویر 400 هرتزی است که این ویژگی کیفیت پخش تصاویر را بسیار بالا می‌برد. همچنین صفحه نمایشگر از نوع LED می‌باشد و فناوری HDR 10 در این تلویزیون به کار رفته است. جالب است بدانید که رزولوشن به کار رفته در این تلویزیون 8.3 میلیون پیکسل می‌باشد و شما تصاویر را بسیار واقع گرایانه مشاهده خواهید کرد.

زاویه دید تلویزیون 55 اینچ اسنوا حدود 178 درجه است و شما در اطراف تلویزیون نیز با این زاویه می‌توانید تصاویری با کیفیت مشاهده کنید و با تاری یا سیاهی صفحه مواجه نخواهید شد. زمان پاسخ دهی در این تلویزیون 5 ثانیه می‌باشد و نشان دهنده سرعت و دقت به کار رفته در تلویزیون 55 اینچ اسنوا است. پنل استفاده شده در ساخت تلویزیون 55 اینچ اسنوا A+ است و از نوع IPS می‌باشد.

شما می‌توانید تصاویر را با کیفیت 4K یا Uitra HD مشاهده نمایید و نهایت لذت را از داشتن یک تلویزیون ایرانی ببرید! با خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا 55 اینچ از سایت قسطی کلاب یک خرید پر سود را تجربه نمایید.

بررسی سیستم‌ها صوتی به کار رفته در تلویزیون اسنوا!

همان طور که مطالعه کردید، تلویزیون اسنوا سایز 55 اینچ یک تلویزیون عالی و نمام عیار است! حال می‌خواهیم به بررسی سیستم صوتی به کار رفته در این تلویزیون استثنایی بپردازیم. تلویزیون جذاب اسنوا سایز 55 اینچ دارای دو سیستم مجهز دالبی و دالبی پلاس است، همچنین دو بلندگو دارد و توان هر بلنگو 15 وات می‌باشد. 

ناگفته نماند که توان خروجی صدا 30 وات است و حس واقع گرایانه‌ای را برای مخاطب ایجاد می‌کند. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا 55 اینچ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید آنلاین موفق را تجربه کنید.

قسطی کلاب و شرایط خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا 55 اینچ!

برند اسنوا برندی معروف است و در بیشتر فروشگاه‌های آنلاین به فروش می‌رسد. به همین سبب وبسایت قسطی کلاب شرایط خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا 55 اینچ را مهیا ساخته است تا مشتریان بتوانند فقط با ارائه چک یا سفته حتی بدون ضامن خرید خود را انجام دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن سری8

خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن سری8
ایکس ویژن در تولید تلویزیون در ایران بسیار موفق عمل کرده است. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن سری8 به بخش تلویزیون در...

خرید قسطي پلوپز هاردستون

خرید قسطي پلوپز هاردستون
برند هاردستون یکی از موفق‌ترین برندهای انگلیسی است که در سال‌های اخیر فروش بالایی را در ایران تجربه کرده است. شما می‌توانید برای خرید ...