خرید قسطي یخچال امرسان

تاریخ انتشار:
1403/7/29 18:15:03

شرکت امرسان پیشرو در صنعت لوازم خانگی ایرانی، روز به روز در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد. محصولات برند امرسان دارای رنگبندی و کیفیتی بی‌نظیر هستند. برای خرید قسطي یخچال امرسان به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطي یخچال امرسان


یخچال فریزر امرسان

برند امرسان یکی از برندهایی است که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی مانند یخچال و فریزر، جاروبرقی، اجاق گاز و هود، ماشین لباسشویی فعالیت می‌کند. یخچال فریزهای امرسان با شعار زیبا، جادار و مطمئن توانسته است نظر خیلی از مشتریان را به خود جلب کند. خرید قسطی یخچال امرسان به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با هزینه نه چندان زیاد خرید نمایید.

امرسان اولین یخچال 16 فوتی خود را در سال 1366 به بازار ارائه کرد که به واسطه طراحی منحصر به فرد بدنه‌اش فروش قابل توجهی داشت، سپس به دنبال استقبال مشتریان از این برند ایرانی یخچال فریزرهای 18 فوت و 20 فوت را نیز روانه بازار کرد.

امکاناتی که یخچال فریزر امرسان به شما می‌دهد!

امرسان توانسته است به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های یخچال فریزر ایرانی همواره محصولاتی به روز و با کیفیت تولید کند. شرکت امرسان سابقه‌ای طولانی نزدیک به 3 دهه دارد و با توجه به نیاز مشتریان مدل‌های مختلفی از محصولات را به بازار ارائه می‌کند.

یخچال فریزهای امرسان در انواع مدل‌های دوقلو، بالا پایین، ساید بای ساید، یخچال تک، فریزر امرسان، یخچال کلاسیک، یخچال شیشه‌ای به دست مشتریان می‌رسد. شما با خرید اقساطی یخچال امرسان می‌توانید یکی از این مدل و با توجه به نیاز خود خریداری کنید.

مدل‌های دوقلو برای خانواده‌های پرجمعیت که نیاز به نگهداری حجم زیادی از مواد غذایی درون یخچال دارند، مناسب است. این یخچال‌ها در دو سایز 15 فوت و 20 فوت عرضه می‌گردد و همان طور که از نام آن‌ها مشخص است به دو بخش مجزای یخچال و فریزر تقسیم می‌شوند.

مدل‌های ساید بای ساید برای افرادی مناسب است که نیاز به فضای بیشتری دارند، همچنین دنبال محصول ارزان قیمتی هستند. یخچال‌های امرسان برای کسانی که نیاز به فریزر ندارند، مناسب است.

 یخچال‌های کلاسیک هم هنوز طرفداران خودش را دارد، زیرا طراحی زیبایی دارند و از رنگ‌های جذابی در تولید آن‌ها استفاده شده است. یخچال‌های شیشه‌ای نیز در مدل‌ها و حجم‌های مختلفی طراحی و تولید شده‌اند. شما می‌توانید با خرید اقساطی یخچال امرسان به آسانی برای خرید آن‌ها اقدام کنید.

امرسان همواره در تولید محصولات سعی کرده است از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک استفاده کند و با برندهای معتبر ایرانی و خارجی در حال رقابت می‌باشد. خوشبختانه این برند توانسته است رضایت خیلی از مشتریان خود را جلب نماید. 

مزایای خرید قسطی یخچال امرسان

صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه‌ها یکی از مهمترین اولویت‌های مشتریان برای محصولات خانگی است. شرکت امرسان با تولید محصولاتی با گرید A++ محصولاتی با مصرف انرژی کم به دست مشتریان خود می‌رساند و دغدغه آن‌ها را جامه عمل پوشانده است.

فروشگاه قسطی کلاب علاوه بر امکان خرید اقساطی یخچال امرسان، گارانتی خدمات پس از فروش نیز به مشتریان خود تحویل می‌دهد تا آن‌ها با خیالی آسوده از این محصولات استفاده کنند و در صورت بروز هر گونه مشکلی خدمات دهی می‌شوند.

امرسان محصولاتی مقرون به صرفه را به بازار عرضه می کند و علاوه بر این از نظر کیفیت و امکانات نیز پیشرو است. این شرکت محصولات مختلفی اعم از یخچال‌های 5 فوت تا 40 فوت دوقلو را به مشتریان ارائه می کند و هریک از مشتریان می‌توانند از مزایای فروش اقساطی یخچال فریزر امرسان فروشگاه قسطی کلاب بهره ببرند.

ارائه محصولات باکیفیت، مقرون به صرفه، مصرف بهینه، گارانتی و خدمات پس از فروش باعث شده است تا رضایت خیلی از مشتریان جلب شود. فروشگاه قسطی کلاب تمام محصولات خانگی را به صورت نقد و اقساط به فروش می‌رساند و در تمامی ایام در خدمت مشتریان می‌باشد. برای خرید قسطی یخچال امرسان با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید ماشین لباسشویی ال جی

خرید ماشین لباسشویی ال جی
ماشین لباسشویی یکی از مهم ترین لوازم آشپزخانه محسوب می شود که در هر خانه ای وجود دارد. اگر تمایل به خرید ماشین لباسشویی نقدی دارید به ...

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاس ویژه کارمندان

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاس ویژه کارمندان
برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاس به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...