خرید قسطی یخچال فریزر دوقلو امرسان

تاریخ انتشار:
1403/6/30 05:11:28

برند امرسان یکی از بهترین برندهای ایرانی موفق است که محصولات متنوعی دارد. برای خرید قسطی یخچال فریزر دوقلو امرسان به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی یخچال فریزر دوقلو امرسان



راهنمای خرید قسطی یخچال فریزر دوقلو امرسان

در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با کارایی یخچال امرسان آشنا کنیم و پیشنهاد فوق العاده خرید اقساطی یخچال فریزر دوقلو امرسان را به شما بدهیم.

حتما تا به حال شما هم با مشکل پر شدن فضای داخل یخچال مواجه شده‌اید. کمپانی بزرگ و محبوب امرسان که سال‌ها است اقدام به تولید و توزیع لوازم خانگی می‌کند، برای حل این مشکل شرکت امرسان به تولید یخچال فریزر دوقلو رو آورد. این یخچال‌ها از همان ابتدای ساخت بسیار محبوب شدند و توانستند نیاز افراد را برطرف کنند. 

مشخصات یخچال فریزر دوقلو امرسان

یخچال دوقلو امرسان شامل دو تیکه جدا از هم می‌باشد که یک قسمت برای فریز تعبیه شده و یک قسمت برای یخچال که روی هر کدام از آنها پنل دیجیتالی برای تنظیمات دما وجود دارد که قسمت فریزر و قسمت یخچال به صورت جداگانه کنترل می‌شوند. 

این پنل‌ها در بالای یخچال قرار گرفته‌اند که دست کودکان به آن نرسد. همچنین این یخچال فریزر دارای قفل کودک نیز می‌باشد. محفظه آبریز داخلی، دیگر مزیت این مدل یخچال است که محفظه آن درون یخچال تعبیه شده است. برای خرید قسطی یخچال فریزر دوقلو امرسان به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این محفظه آبریز برای راحتی کاربر طراحی شده است و به صورت مکانیکی عمل می‌کند تا شما برای نوشیدن یک لیوان آب گوارا نیاز به باز و بسته کردن در یخچال نداشته باشد. هر یک از بخش‌های یخچال و فریزر به شما 15 فوت فضا می‌دهند که در مجموع 30 فوت فضا برای نگهداری مواد غذایی دارید. با وجود این مقدار فضای داخلی بعید است که به مشکل کمبود فضا بر بخورید.

قسمت داخلی یخچال با استفاده از طبقات، قفسه‌ها، و کشوهای زیادی تقسیم شده است که برای نگهداری مواد غذایی به صورت مرتب، فضایی عالی در اختیار شما می‌گذارد. شما امکان این را دارید که هفت طبقه شیشه‌ای این یخچال را به ارتفاع دلخواه خود تنظیم کنید. این شیشه‌ها بسیار مقاوم و نشکن هستند. برای خرید قسطی یخچال فریزر دوقلو امرسان به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طبقات شیشه‌ای علاوه بر زیبایی که دارند به شما این امکان را می‌دهند که داخل کشوها را ببینید و برای پیدا کردن مواد غذایی سریع تر عمل کنید. طراحی فضای داخلی یخچال به صورتی انجام شده که برای هر یک از موادی که داخل یخچال قرار می‌گیرند، بخشی مخصوصی تعبیه شده است و فضای بزرگ یخچال باعث به هم ریختگی و شلختگی مواد غذایی نمی‌شود.

از دیگر امکانات مدرن دیگر این یخچال می‌توان به تنظیم رطوبت هوا در بخش کشوها اشاره کرد که برای نگهداری از سبزیجات و میوه‌ها بسیار مناسب است.

همچنین این مدل یخچال دارای فناوری انجماد سریع است. این مورد برای سرد شدن موادی که به تازگی خریداری کرده‌اید بسیار کاربردی می‌باشد و همانطور که اشاره شد می‌توانید از قفل کودک برای این قسمت استفاده کنید. هرچند که این قسمت در بالای یخچال و دور از دست کودکان تعبیه شده است. 

مصرف بهینه انرژی دیگر مزیت این مدل یخچال است. از آن جا که یخچال فریزر همیشه باید روشن باشد و همیشه در حال مصرف انرژی است، چه بهتر که یخچالی با مصرف انرژی بهینه انتخاب کنیم تا هزینه‌های ناشی از مصرف برق را کاهش دهیم. برای خرید اقساطی یخچال فریزر دوقلو امرسان به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این یخچال با مصرف برق 180.6 کیلو وات ساعت برای بخش یخچال و 306.6 کیلو وات ساعت برای بخش فریزر در سال، توانسته نمره عالی A را در بحث مصرف انرژی کسب کند. علاوه بر اینکه شما می‌توانید این یخچال را روی حالت مصرف بهینه‌تر انرژی قرار دهید که باز هم برق مصرفی را کاهش می‌دهد.

خرید اقساطی از قسطی کلاب

همانطور که می‌دانید فروشگاه قسطی کلاب سال‌ها است که در زمینه فروش لوازم خانگی فعالیت می‌کند. فروشگاه قسطی کلاب برای راحتی شما عزیزان اقدام به فروش قسطی یخچال فریزر کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه خرید محصول، علاوه بر خرید نقدی، می‌توانید اقدام به خرید اقساطی یخچال فریزر دوقلو امرسان کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

لوازم خانگی ایتالیایی

لوازم خانگی ایتالیایی
از آنجایی که افراد زیادی در سراسر دنیا از لوازم خانگی استفاده می کنند. شرکت های زیادی نیز وجود دارند که برای رفع نیاز مردم در این زمینه فعالیت ...

خرید قسطی یخچال فریزر سامسونگ FSR

خرید قسطی یخچال فریزر سامسونگ FSR
یکی از بهترین یخچال فریزرهای برند سامسونگ مدل FSR می‌باشد. برای خرید قسطی یخچال فریزر سامسونگ FSR به بخش یخچال فریزر در دسته...