خرید قسطی پرینتر جوهر افشان اپسون

تاریخ انتشار:
1403/6/28 18:02:28

پرینترها دارای انواع مختلفی می‌باشند و انتخاب هر کدام از این پرینترها بستگی به نوع خواسته و نیاز شما می‌باشد. برای خرید قسطی پرینتر جوهر افشان اپسون به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی پرینتر جوهر افشان اپسون


اپسون

اپسون یک شرکت ژاپنی است که در تولید محصولاتی الکترونیکی فعالیت دارد. نام این شرکت در ژاپنی به معنی پسر چاپگر می‌باشد. این شرکت محصولاتی متنوع تولید می‌نماید. 

برای نمونه می‌توانیم به چاپگرهای جوهر افشان، لیزری، ماتریس سوزنی، رایانه‌های رومیزی یا دسکتاپ، اسکنر، سینماهای خانگی، تلویزیون‌های مخصوص و در سایز بزرگ، پروژکتورهای تجاری، روبات‌ها، محصولات چندرسانه‌ای، چاپگرهای مخصوص فاکتور، صندوق‌های پرداخت در فروشگاه‌ها، مدارهای مجتمع، LCD، لپ تاپ، قطعات الکترونیکی مختلف و دیگر تجهیزات اتوماسیون صنعتی اشاره کرد! 

این شرکت از جمله زیرمجموعه‌های شرکت بزرگ سیکو می‌باشد. سیكوی ژاپن در تولید ساعت مشهور است و اپسون نیز یکی از سه شرکت اصلی این برند خوش‌نام است. 

در ادامه قصد داریم تا به معرفی محصول پرینتر جوهر افشان اپسون مدل L1800 بپردازیم. قابلیت خرید اقساطی پرینتر جوهر افشان اپسون در قسطی كلاب فراهم شده است.

پرینتر جوهر افشان اپسون مدل L1800

این محصول در رنگ زیبای مشکی تولید شده است و شرکت ایراکام آن را گارانتی می‌نماید. این چاپگر از جمله محصولات تک کاره رنگی می‌باشد و قادر است تا در سایز برگه‌های A3 به خوبی چاپ نماید. 

علاوه بر سایز A3 نیز قادر است تا در سایزهای A3+, A3, A4, A5, A6, B4, B5, C6 و سایز کاغذ مخصوص نامه، سایز 10 در 15 سانتی متر مربع، 13 در 18 سانتی متر مربع و همچنین سایز لیگال یا قانونی چاپ نماید. كاغذ استفاده شده در این دستگاه از نوع معمولی و گلاسه مخصوص عكس است. 

نوع پورت ارتباطی به کامپیوتر در این پرینتر نیز پورت USB 2.0 می‌باشد. متاسفانه قابلیت چاپ دورو و امكان اتصال به شبکه بی‌سیم از طریق وای فای را ندارد.

چاپ دورو در این دستگاه به صورت دستی انجام می‎‌شود. با خرید اقساطی پرینتر جوهر افشان اپسون ابزاری برای ظهور ذوق و هنرتان داشته باشید!

سینی کاغذ این پرینتر ظرفیت 100 برگ را از نوع معمولی و 30 برگ گلاسه را دارا می‌باشد. سرعت چاپ برگی در آن 2.6 برگ در دقیقه و سرعت چاپ سیاه و سفید نیز همین مقدار است. 

رزولوشن چاپی در آن 5760 در 1440 dpi است. متاسفانه قابلیت چاپ بر روی CD و نیز چاپ دورو را ندارد. همچنین، قادر به چاپ بدون حاشیه نیز نمی‌باشد. 

همانطور که می‌دانید دستگاه‌های اپسون تنها تولید کننده هدهای پیزو می‌باشند. وجود این هدها کمک می‌کند تا به پرینترهایی با قابلیت چاپ بدون حاشیه می‌باشد. زیرا جوهر پاش آنها با دقت بالایی عمل می‌کند. با خرید قسطی پرینتر جوهر افشان اپسون كیفیت را مشاهده كنید!

در این دستگاه می‌توانید از تونر یا کارتریج‌های مختلفی استفاده کنید. کارکرد کارتریج مشکی در این چاپگر 2600 برگ و کاركرد کارتریج رنگی 4700 برگ می‌باشد. متاسفانه این دستگاه فاقد صفحه نمایش LCD است.

همچنین این دستگاه دارای کارت خوان نیز نمی‌باشد. برق مصرف شده توسط این پرینتر برابر با 20 وات و در مود خوابیده برابر با 7 وات است. همراه با این دستگاه از یک باطری 70 میلی لیتری در 6 رنگ مختلف، یک درایور CD و یک کابل برق برخوردار خواهید شد. با خرید قسطی پرینتر جوهر افشان اپسون عكس‌های رویایی خود را چاپ كنید!

نقاط قوت و ضعف

از جمله نقاط قوت این دستگاه می‌توان به طراحی زیبا و مجهز بودن آن به سیستم مخزن جوهر را نام برد و از جمله نقاط ضعف آن می‌توانید به عدم اتصال آن به وای فای اشاره کرد. با خرید قسطی پرینتر جوهر افشان اپسون كیفیت را مشاهده نمایید!

خرید پرینتر جوهر افشان اپسون

در صورتی که مایل به تهیه این پرینتر جوهر افشان می‌باشید، می‌توانید خرید خود را از فروشگاه آنلاین قسطی‌کلاب انجام دهید. همچنین، از تمهیدات موجود در این فروشگاه که برای خرید اقساطی در نظر گرفته شده است، بهره‌مند شوید.

این قابیلت وجود دارد که بتوانید تا سقف 150 میلیون تومان از لیزینگ‌های معتبر وام بگیرید و طی چند روز کالای خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما ما خرید اقساطی پرینتر جوهر افشان اپسون از قسطی‌کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي گوشي A55 سامسونگ

خرید قسطي گوشي A55 سامسونگ
در صورتی که تصمیم به خرید قسطي گوشي A55 سامسونگ با تخفیف ویژه و قیمتی مناسب را دارید، به سایت...

خرید اقساطی گوشی s22

خرید اقساطی گوشی s22
گوشی s22 سامسونگ در سال 2022 روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی s22 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...