خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس با چک

تاریخ انتشار:
1403/6/30 03:53:01

تلویزیون‌های جی پلاس یکی از بهترین محصولات این برند ایرانی است. برای خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس با چک


تلویزیون هوشمند جی پلاس

اگر قصد خرید قسطی تلویزیون جی پلاس را دارید باید بدانید این محصول توسط یک شرکت ایرانی تولید شده است. شرکت ایرانی جی پلاس به تازگی، فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات لوازم خانگی آغاز کرده است. 

یکی از مهم‌ترین محصولاتی که توسط این شرکت تولید می‌شود تلویزیون‌های جی پلاس می‌باشد. شرکت گلدیران که در سابق نمایندگی محصولات کره‌ای ال ‌جی را در ایران داشت پس از تحریم‌ها، اقدام به تولید لوازم خانگی کرده است. تلویزیون‌های جی پلاس نسبت به قیمتشان می‌توانند انتخاب مناسبی برای خرید نقدی باشند. 

این تلویزیون‌ها با تمام امکانات و ویژگی‌های مثبتی که دارند دارای قیمت مناسبی هستند، زیرا در داخل کشور تولید می‌شوند و در نتیجه قیمت آن‌ها از تلویزیون‌های وارداتی بسیار کمتر است. تلویزیون‌های تولید شده توسط جی ‌پلاس مانند سایر برندها انواع و اقسام گوناگونی دارند. با خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

در ادامه بیشتر در خصوص مشخصات ویژگی‌های کلی تلویزیون‌های جی ‌پلاس توضیحاتی را ارائه می‌کنیم. طبق گفته جی پلاس تلویزیون‌های هوشمند قابلیت اتصال به اینترنت را دارند و می‌توان با آن‌ها وبگردی کرد، همچنین کارهای دیگری را نیز انجام داد. سیستم عامل به کار رفته در تلویزیون‌های جی پلاس اندروید می‌باشد. 

در تلویزیون‌های جدید از نسخه اندروید 9 استفاده شده است که این امکان را به کاربران می‌دهد تا از برنامه‌های گوناگون که سیستم عامل اندروید از آن‌ها پشتیبانی می‌کند استفاده کنند. 

مشخصات و ویژگی‌های فنی تلویزیون‌های جی پلاس

قبل از خرید قسطی تلویزیون جی پلاس باید با مشخصات و ویژگی‌های فنی این تلویزیون‌ها آشنایی داشته باشید.‌ جی پلاس سعی کرده تلویزیون‌هایی که تولید می‌کند در مدل‌ها و انواع گوناگون باشند تا این گونه سلایق افراد مختلف را پوشش دهد. تلویزیون‌های تولید شده توسط جی ‌پلاس اندازه‌های مختلفی دارند. 

اگر قصد خرید تلویزیون برای سالن پذیرایی را دارید باید تلویزیونی با ابعاد 50 اینچ یا بزرگتر خریداری کنید، اما اگر برای اتاق خواب و آشپزخانه قصد خرید تلویزیون دارید می‌توانید تلویزیون‌های کوچک‌تری نیز خریداری کنید.

یکی دیگر از مشخصات و ویژگی‌های مهمی که باید در خصوص آن توضیح بدهیم کیفیت تصویر تلویزیون‌های جی پلاس می‌باشد. کیفیت تصویر تلویزیون‌های جدید جی پلاس 4k یا Ultra HD است؛‏ با این تلویزیون‌ها می‌توان فیلم‌ها را با کیفیت بالا تماشا کرد. در تلویزیون‌های سری جدید جی پلاس به جای پنل eld پنل QLED استفاده شده است. 

فرق این تلویزیون‌ها در کیفیت تصویر نمایش داده شده است. در تلویزیون‌های QLED از ذرات کوانتومی استفاده شده است. برای خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

در طراحی ظاهری تلویزیون‌های جی پلاس سعی شده که آن‌ها فریم لیس باشند و به اصطلاح قاب دور تلویزیون حذف شده است تا تلویزیون باریک تر و زیباتر به نظر برسد. تلویزیون‌های جدید جی پلاس این امکان را به شما می‌دهد تا برنامه‌های دلخواه و مورد علاقه تان را بر روی حافظه خارجی ضبط کنید. همچنین این تلویزیون‌ها از بلوتوث پشتیبانی کرده و دارای ورودی‌های متعدد USB ،HDMI و دارای پورت اپتیکال برای وصل کردن تلویزیون به بلندگو می‌باشند. 

چگونگی خرید قسطی تلویزیون جی پلاس

سایت قسطی کلاب امکان خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی تلویزیون از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب اعتبار دریافت کنید و اقساط خود را به آن‌ها بپردازید. این سایت علاوه بر فروش قسطی تلویزیون‌های جی پلاس  فروش سایر انواع لوازم خانگی و تلویزیون‌های برندهای دیگر را نیز انجام می‌دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ظرف شویی snowa

خرید اقساطی ظرف شویی snowa
برای خرید اقساطی ظرف شویی snowa با قیمتی استثنایی به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...

خرید قسطی پلوپز

خرید قسطی پلوپز
دستگاه های پلوپز بهترین وسیله به منظور پخت برنج در کوتاه ترین زمان به شمار می آیند. از طرف دیگر امروزه مدل های متنوع و مختلف ...