خرید اقساطي تلویزیون هوشمند جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/6/29 14:09:22

برند جی پلاس محصولات مدرن و زیبایی را طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاس به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

 خرید اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاس

نگاه کلی به تلویزیون جی پلاس 55 اینچ

با به وجود آمدن علم و فناوری لوازم الکترونیکی بسیاری ساخته شده است. بخش بزرگی از لوازم الکترونیکی را لوازم خانگی، تشکیل می دهد. وجود اکثر لوازم خانگی الکترونیکی در هر خانه، نقش مهمی دارد. یکی از این لوازم پرکاربرد و ضروری تلویزیون است. تلویزیون‌ها، انواع و اقسام گوناگونی دارند که ما در این مقاله به یکی از تلویزیون‌های پر طرفدار می‌پردازیم. همچنین روش آسان خرید قسطی تلویزیون هوشمند جی پلاس را خدمت شما عزیزان معرفی می‌نماییم. باما همراه باشید. 

برند نام آشنا جی پلاس

برند جی پلاس، یک برند ایرانی است. بعد از اعمال تحریم‌ها علیه ایران، شرکت گلدیران به واسطه پشتوانه و همکاری چندین ساله با شرکت ال جی، توانست محصولات با کیفیتی را با نام جی پلاس روانه بازار نماید. شرکت گلدیران به واسطه ارائه خدمات پس از فروش بسیار قوی، توانست رضایت اکثر مشتریان خود را جلب نماید. 

این برند معروف و پر طرفدار، محصولی را با نام تلویزیون جی پلاس 55 اینچ به بازار عرضه نموده است. در ادامه بیشتر با این محصول آشنا می‌شویم. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

تلویزیون جی پلاس 55 اینچ Gplus

تلویزیون جی پلاس 55 اینچ، طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. تلویزیون‌های جی پلاس، دارای کیفیت و طراحی بسیار مطلوبی هستند. تلویزیون جی پلاس 55 اینچ به عنوان یک تلویزیون استاندارد در اکثر خانه‌ها، جای دارد. در ساخت این مدل از تلویزیون از دو بلندگو 8 وات استفاده شده است و دارای اسپیکر 2 کاناله، می‌باشد. 

این تلویزیون، قابلیت پخش صدا از طریق بلوتوث رانیز، دارد. همچنین این مدل از تلویزیون جی پلاس، دارای پنل VA LCD می‌باشد. همچنین زاویه دید 178 درجه‌ای را نیز، ساپورت می‌نماید.

از قابلیت‌های این دستگاه نیز، می‌توان به قابلیت استفاده از گوشی همراه به عنوان کیبورد و موس نام برد. خاموش و روشن نمودن دستگاه با استفاده از گوشی همراه از طریق اتصال به وای فای نیز،یکی از چندین قابلیت این دستگاه است. این دستگاه دارای پردازنده 4 هسته‌ای cortex A53 با فرکانس 900 مگاهرتزی می‌باشد. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند جی پلاس با قیمتی مناسب به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

از دیگر قابلیت‌های این مدل از تلویزیون، می‌توان به کیفیت و وضوح بالای تصاویر اشاره نمود. اندازه صفحه نمایش 54.6 اینچ است و دارای رزولوشن 3840×2160 پیکسلی نیز می‌باشد. با وجود تمامی قابلیت‌های ذکر شده این دستگاه تلویزیون، بسیار متمایز است. 

قابلیت‌های تلویزیون جی پلاس 55 اینچ 

_ دارای قابلیت اتصال گوشی از طریق WIFI
_ دارای قابلیت ماشین زمان
_ دارای قابلیت اتصال بی‌سیم miracast
_ دارای قابلیت جستجو فایل از طریق شبکه
_ دارای ریموت کنترل هوشمند
_ دارای 2 درگاه USB
_ دارای 3 درگاه HDMI
_ دارای خروجی هدفون
_ دارای دو بلندگو 8 وات
_ دارای توان صوتی 16 وات
_ دارای نوردهی پس زمینه Edqe LED
_ دارای صفحه تخت
_ دارای نسبت تصویر 16:9
_ دارای رنگ مشکی
_ دارای وزن 16.6 کیلو گرم
_ دارای  یک پایه مسطح
_ دارای کیفیت تصویر با طیف نور گسترده
_ دارای  خدمات پس از فروش بسیار قوی
_ دارای قیمت مناسب
_ دارای تکنولوژی صفحه LED
_ دارای قابلیت اتصال به دیوار  

آشنایی با نحوه خرید اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاس

یکی از روش‌های آسان جهت خرید قسطی تلویزیون هوشمند جی پلاس، مراجعه به سایت معتبر قسطی کلاب است. این سایت معتبر، شرایط بسیار مناسب جهت خرید اقساطی تلویزیون و خرید نقد برای مشتری‌های خود قرار داده است. 

این سایت محبوب در زمینه فروش قسطی تلویزیون ایرانی، بسیار موفق بوده است. با وجود هر سطح از درآمد به راحتی از این سایت خرید نمایید. جهت خرید از سایت معتبر قسطی کلاب به آدرس این سایت، مراجعه نمایید. مشاوران زبده این مجموعه در اولین فرصت، پاسخگو شما عزیزان خواهند بود. 

کلام آخر  درباره خرید تلویزیون

هنگام خرید تلویزیون، حتما به ابعاد و کیفیت تلویزیون دقت فرمایید. امید بر آن داریم، بهترین و به صرفه‌ترین خرید را انجام دهید. فراموش نکنید خرید خوب، یک هنر است. با خرید اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاساز سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون اسنوا با سفته

خرید اقساطی تلویزیون اسنوا با سفته
اگر تمایل به خرید اقساطی تلویزیون اسنوا با سفته الکترونیکی یا چک را دارید به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطي ماشین ظرفشویی اسنوا با چک

خرید اقساطي ماشین ظرفشویی اسنوا با چک
شما می‌توانید برای خرید اقساطي ماشین ظرفشویی اسنوا با چک به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...