خرید نقدی یخچال هایسنس

تاریخ انتشار:
1403/6/26 10:24:24

برند هایسنس بهترین یخچال‌های موجود در بازار را طراحی و تولید می‌کند. برای خرید نقدی یا اقساطی یخچال هایسنس به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 


خرید نقدی یخچال هایسنس


یخچال هایسنس

شرکت هایسنس در سال 1969 میلادی متولد شد. در ابتدا در تولید سیستم‌های تهویه هوای مطبوع، تجهیزات مخابراتی، لوازم خانگی و صوتی تصویری فعالیت زیادی داشت. 

در حال حاضر این شرکت سعی دارد تا کیفیت کالاهای خود را از پیش هم بالاتر ببرد. بنابراین، از ابتکارات و نوآوری‌هایی در تولیدات خویش استفاده می‌کند.

این شرکت دارای یک مرکز تحقیق و توسعه و یک آزمایشگاه بسیار مدرن است. شرکت‌های معروفی مانند هیتاچی، ویرپول، آی بی ام  به توسعه بازار این محصول کمک شایانی می‌کنند.

این شرکت وابسته به دولت چین است. در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از جدیدترین و پرفروش‌ترین محصولات یخچال فریزرهای این کارخانه بپردازید. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال هایسنس در قسطی کلاب فراهم شده است.

یخچال و فریزر هایسنس مدل RD-60WC4SZA

این یخچال فریزر از نوع یخچال فریزرهای کمبی یا بالا به پایین می باشد که 96 کیلوگرم وزن دارد. گنجایش یخچال برابر با 345 و گنجایش فریزر 120 لیتر می‌باشد. گنجایش کلی این دستگاه برابر با 465 لیتر است.

ارتفاع یخچال برابر با 1756میلی‌متر، عمق آن برابر با 735 میلی‌متر و پهنایش معادل 790 میلی‌متر است، همچنین از یک لامپ داخلی برخوردار است که شما را از دیدی کامل حتی در شب بهره‌مند می‌سازد.

بنابراین، می‌توانید در تاریکی نیز محتویات داخل یخچال را به خوبی ببینید. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال هایسنس غذاهایی سالم، تازه و بهداشتی داشته باشید.

قابلیت‌های ویژه

البته، این یخچال فریزر دارای قابلیت‌های ویژه‌ای می‌باشد. اگر درب یخچال را چند دقیقه باز بگذارید، هشدار صوتی مربوط به باز ماندن درب را خواهید شنید.

علاوه بر این، دارای قابلیت آبسردکن در قسمت بیرونی یخچال می‌باشد، همچنین ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای مانند سیستم گردش هوای چندگانه، وجود سیستم انجماد اصلی و مجهز بودن به سیستم عیب یاب هوشمند دارد.

سیستم گردش هوای هوشمند

سیستم گردش هوای چندگانه کمک می‌کند تا در تمامی طبقات یخچال هوای تازه رد و بدل شود و دما در همه جا یکسان بماند، همچنین مواد غذایی داخل یخچال تازه و سالم بماند.

سیستم انجماد سریع

سیستم انجماد سازی نیز کمک می‌کند تا غذایی شما به سرعت ماده سرد شود. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال هایسنس همیشه مواد غذایی تازه، پرانرژی و خوشمزه مصرف كنيد!

سیستم عیب یاب هوشمند

سیستم عیب یاب هوشمند نیز کمک می‌کند تا شما بدون نیاز به مراجعه تکنسین از اشکال به وجود آمده در دستگاه خود مطلع شوید و حتی شاید بتوانید با راه‌های ساده‌ای مشکل را برطرف سازید.

خاصیت ضد برفک یا نوفراست

این یخچال از نوع بدون برفک یا نوفراست می‌باشد. بنابراین، هیچ نگرانی از این بابت نیز نخواهید داشت. فریزر نیز دارای خاصیت ضد برفک یا نوفراست است. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال هایسنس از امكانت، قابليت‌ها و فناوری‌های ويژه در يخچال و فريزر برخوردار شويد.

معماری یخچال و فریزر

این یخچال دارای 4 طبقه معمولی و 5 طبقه درب دار است. تعداد کشوی یخچال یک عدد می‌باشد و جهت باز شدن درب آن نیز به سمت راست است. هم چنین از یک کشوی مخصوص که دارای تنظیم دما و رطوبت است، برخوردار است. 

فریزر نیز دارای دو طبقه و دو کشو می‌باشد و جهت باز شدن آن نیز به سمت راست است. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال هایسنس از فضايی جادار برای محتويات غذايی خانواده پر جمعيتتان استفاده كنيد.

خرید یخچال هایسنس از قسطی کلاب

برای تهیه این محصول فوق‌العاده می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده این فروشگاه اینترنتی بهره‌مند شوید، همچنین می‌توانید از خدمات خرید اقساطی نیز، استفاده کنید.

به یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام کنید.از لیزینگ‌های موجود در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و سه الی پنج روز بعد، یخچال مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی یخچال هایسنس از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لوازم خانگی جی پلاس سفته ای

خرید قسطی لوازم خانگی جی پلاس سفته ای
شما می‌توانید برای خرید قسطی لوازم خانگی جی پلاس با چک یا سفته الکترونیکی به دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب ...

خرید اقساطی یخچال پاکشوما

خرید اقساطی یخچال پاکشوما
برند پاکشوما یکی از بهترین کمپانی‌های ایرانی است که به تازگی دست به طراحی و تولید یخچال فریزر زده است. برای خرید اقساطی یخچال پاکشوما...