خرید اقساطی گوشی هواوی y6s

تاریخ انتشار:
1403/6/28 20:30:40

برند هوآوی به دلیل پیشرفت بالا و استفاده از فناوری‌های روز دنیا توسط امریکا تحریم شد و همین علت رفتن سرویس‌های گوگل از این گوشی‌های استثنایی می‌باشد. با این وجود شرکت هوآوی سرویس‌های مخصوص خود را راه اندازی کرده است. برای خرید اقساطی گوشی هواوی y6s به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی گوشی هواوی y6s

گوشی جذاب y6s

در این نوشته قصد داریم تا گوشی هوآوی مدل y6s را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. سری Y هوآوی تنوع زیادی دارد. هوآوی y6s یکی از جدیدترین محصولات این شرکت چینی است که طراحی مناسبی دارد.

در ساخت این گوشی از تراشه Helio P35 و باتری 3020 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. قابلیت خرید قسطی گوشی هواوی y6s در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی بدنه

این گوشی از دو رنگ مشابه به دو اسمارتفون پیکسل شرکت گوگل و Y9 پرایم، برخوردار است. آبی براق در بالا و مات در پایین جلوه‌ای خاص و منحصر به فرد به این گجت بخشیده است. این گوشی سبک و نازک جنسی از پلاستیک دارد و دارای ارگونومی خوبی می‌باشد. در وسط پنل یک دایره قرار دارد که حاوی سنسور اثر انگشت است، همچنین دوربین و فلش نیز در قسمت چپ قرار دارند. 

در فریم راست با دکمه پاور و تنظیم صدا مواجهید و در فریم چپ نیز، شیار مخصوص به قرارگیری سیم‌کارت موجود است. لوگوی هوآوی در لبه پایین که ضخامتش کمی بیشتر از سه ضلع دیگر است، قرار گرفته و یک حفره ناچ بر روی نمایشگر وجود دارد.

در لبه بالا نیز یک جک 3.5 میلی‌متری مخصوص به هدفون و میکروفون حذف نویز رو به رو هستید. بلندگوها و میکرو USB 2 نیز در لبه پایین تعبیه شده است.

صفحه نمایش

این گجت از یک صفحه 6.09 اینچی برخوردار است. کیفیت ارائه تصاویر این نمایشگر HD+ می‌باشد و رزولوشن برابر با 720 پیکسل ارائه می‌دهد. از امکانات این گوشی، بلاک کردن پرتوی مضر نور آبی است. 

جزئیات ارائه تصاویر به صورت شارپ است که برای یک گوشی میان‌رده قابل قبول می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی هواوی y6s از چشم‌های خود محافظت کنید!

نرم افزار

در گوشی y6s از رابط کاربری EMUI 9.1 و سیستم عامل اندروید Pie استفاده شده است. نرم‌افزارهای گوگل بر روی Y6S نصب است. با خرید اقساطی گوشی هواوی y6s یک رابط کاربری دوست داشتنی را تجربه کنید!

سخت افزار

در این گوشی یکی از تراشه‌های مدیاتک به نام Helio P35 وجود دارد. میزان رم 3 گیگابایت است و حافظه نیز در دو نسخه 32 و 64 گیگابایت عرضه می‌شود. در کنار پردارنده اصلی از پردارنده گرافیکی PowerVR GE8320 استفاده می‌شود.

در صورت نیاز می‌توانید از کارت حافظه microSDXC اختصاصی نیز، استفاده نمایید. در بازی‌های سبک و معمولی با هیچ مشکلی رو به رو نمی‌شوید، ولی Y6S جواب‌گوی بازی‌های سنگین نیست. البته در کارهای روزمره مثل وبگردی یا استفاده از رسانه‌های اجتماعی و سرچ مشکلی نخواهید داشت.

دوربین

در این گوشی هوشمند از یک لنر 13 مگاپیکسل بوده و یک لنز سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده شده است. در این گوشی با کیفیت Full HD و نرخ سرعت 30 فریم ‌بر ‌ثانیه فیلمبرداری می‌شود و فوکوس نیز عملکرد خوبی دارد.

علاوه بر این موقعیت مکانی عکس‌ها نیز ثبت می‌شوند. دوربین هوآوی y6s در حضور نور، عملکرد قابل قبولی در ثبت جزئیات رنگی دارد، ولی در صورت نبودن نور جزئیات را به خوبی ثبت نمی‌کند و نویز تصاویر آن زیاد است. با خرید قسطی گوشی هواوی y6s همه چیز را ثبت کنید!

باتری، صدا و فناوری‌های ارتباطی

در این گوشی از فناوری‌های ارتباطی وای‌فای، بلوتوث و GPS استفاده می‌شود. کیفیت پوشش ‌دهی صدا در این گوشی در حد فضای اتاق است که با بیشینه کردن آن کیفیتش تغییری نمی‌کند. باتری دارای ظرفیتی معادل 3020 میلی آمپر ساعت است که با یک شارژ معمولی کامل می‌شود.

پیشنهاد خرید قسطی گوشی هواوی y6s

اگر شما نیز به دنبال یک گوشی میان رده و مقرون به صرفه برای کارهای روزمره خود هستید، می‌توانید مدل y6s  راخریداری نمایید. به شما پیشنهاد می کنیم تا خرید خود را از فروشگاه قسطی کلاب انجام دهید.

در این فروشگاه تمهیداتی برای خرید گوشی بدون چک در تهران در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید از خرید اقساطی گوشی هوشمند برخوردار شوید و این محصولات را سفارش دهید، سپس نسبت به پرداخت اقساط گوشی از دم قسط خود اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی هواوی y6s از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی پوکو x3

خرید قسطی گوشی پوکو x3
گوشی‌های شیائومی جز برترین گوشی‌های سال 2021 هستند. اگر تمایل به خرید قسطی گوشی پوکو x3 دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی گوشی X Cover 5

خرید اقساطی گوشی X Cover 5
جدیدترین محصول سامسونگ در سال 2021 گوشی X COVER 5 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی X Cover 5 به بخش کالای دیجیتال در سایت...