خرید قسطی گوشی y9 هواوی

تاریخ انتشار:
1403/6/28 22:38:41

برند هوآوی یکی از بهترین برندهای دنیا می‌باشد که گوشی‌های هوشمند استثنایی دارد. برای خرید اقساطی گوشی y9 هواوی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی y9 هواوی

گوشی y9 هوآوی

هوآوی یکی از غول‌های چینی است که در شهر شنژن کشور چین فعالیت خود را آغاز نموده است و هم اکنون دارای محصولات متنوعی است. گوشی‌های هوشمند هوآوی دارای شهرتی جهانی هستند. 

کیفیت و تنوع مطلوب دارند و قابلیت‌های آن ها نیز بسیار مناسب است. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی گوشی y9 هوآوی در قسطی کلاب فراهم شده است.

Y9 پرایم 2019 هوآوی

این گوشی، یک نمایشگر 6.59 اینچی دارد که به آن صفحه فبلت نامید می‌گویند. چهار دوربین نیز در این گوشی تعبیه شده است. دوربین‌های سه‌گانه و دوربین سلفی از فناوری هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. رزولوشن صفحه در 2340*1080 پیکسل است.

حاشیه کمی دارد و به همین دلایل یک صفحه عالی برای تماشای فیلم‌های متنوع و بازی‌های جذاب است. پردازنده گرافیکی از نوع توربو دارد. این پردازنده قادر است تا از انواع بازی‌های حجیم پشتیبانی کند.

دوربین‌های هوآوی Y9 از فناوری هوش مصنوعی استفاده می‌کنند و در حدود 500 موضوع مختلف را به صورت اتوماتیک تشخیص می‌دهند، تنظیماتی خودکار دارند تا بتوانید بهترین مناظر را ثبت کنید! 

این موضوعات می‌تواند تشخیص حیوانات، گل، آب، متن و نوشته، آسمان، ساحل و موارد دیگر باشد. همچنین این تکنولوژی کمک می‎کند تا به راحتی بتوانید در شب که نور نیست، نیز به خوبی عکاسی کنید. با خرید اقساطی گوشی y9 هوآوی هوش مصنوعی را تجربه کنید!

باتری این گوشی 4000 میلی آمپر ساعتی است و یک روز کامل شارژ را برای شما مهیا می‌سازد. یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده این گوشی آن است که از فناوری نیکم در آن استفاده شده این فناوری نیز به کمک هوش مصنوعی، صداهای محیط را تشخیص می‌دهد و در مکالمات، صداهای زمینه را حذف می‌نماید و سبب می‌شود تا شما یک صدای شفاف و واضح را دریافت نمایید. در این گوشی به صورت همزمان می‌توانید از دو سیم‌کارت استفاده کنید.

پردازنده این تلفن هوشمند از نوع هلی سیلیکون کایرین 710 می باشد. این پردازنده هشت هسته‌ای است و با سرعت بالایی عمل می‌نماید. حافظه داخلی این گوشی 64 گیگابایت است و حافظه رم نیز 4 گیگابایتی است. 

همچنین قابلیت نصب کارت حافظه تا یک ترابایت را نیز دارد. در صفحه نمایش می‌توانید از ویژگی لمس همزمان چند نقطه بهره مند شوید. تعداد رنگ‌های تولید شده توسط این صفحه 16 میلیون رنگ است و همچنین از خاصیت آی پی اس در صفحه استفاده شده است.

این گوشی دارای حسگرهایی مثل نور سنج، جی پی اس، شتاب سنج، قطب نما، ژیروسکوپ، مجاورتی و اثر انگشت است. از جمله فناوری‌های ارتباطی این گوشی، بلوتوث و وای فای می‌باشد. 

همچنین هات اسپات و درگاه ارتباطی میکرو USB را نیز پشتیبانی می‌کند. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی y9 هوآوی از امکانات و قابلیت‌هایی فراوان برخوردار خواهید بود!

دوربین اصلی این گوشی 16 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسل، دوربین عمقی 2 مگاپیکسل و دوربین سلفی نیز 16 مگاپیکسلی است. این دوربین‌ها دارای قابلیت پانوراما، فوکوس لمسی، تایمر، تشخیص چهره و عکاسی و فیلمبرداری اچ دی آر هستند. با خرید اقساطی گوشی y9 هوآوی حرفه‌ای فیلم وکس بگیرید!

این گوشی از سیستم عامل اندروید 8 استفاده می‌کند. دارای قابلیت‌هایی مثل ضبط صدا، دفترچه تلفن، گالری موسیقی و ویدیو می‌باشد. همراه با این محصول، اقلامی مثل یک باتری، شارژر و دفترچه راهنما عرضه می‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی y9 هوآوی از امکاناتی بی‌نظیر در تلفن همراه خود بهره‌مند شوید!

خرید گوشی y9 هوآوی

گوشی‌های هوآوی را از قسطی‌کلاب تهیه نمایید و با استفاده از تسهیلاتی که فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب برای خرید نقدی یا قسطی دارد، این کالاهای ارزشمند را تهیه نمایید. 

برای استفاده از خرید غیر نقدی باید در این فروشگاه درخواست اعتبار خرید اقساطی داشته باشید و به یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی y9 هوآوی در قسطی کلاب است. همین حالا نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس چکی

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس چکی
برای خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید ...

خرید قسطی مک بوک

خرید قسطی مک بوک
محصولات اپل دارای کیفیت و قیمت بسیار بالایی هستند، اگر قصد خرید قسطی مک بوک را دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب...