خرید قسطی مک‌بوک

تاریخ انتشار:
1403/6/29 23:49:34

مک بوک‌ها جز محصولات پر طرفدار و لوکس شرکت اپل می‌باشد. برای خرید قسطی مک‌بوک به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی مک‌بوک

تغییرات جدید و استثنایی مک بوک 2021

مک بوک نام اختصاری لپ تا‌پ‌های کمپانی اپل می‌باشد. برند اپل محصولات با کیفیت و لوکسی دارد و توجه هر مشتری را به خود جلب خواهد کرد. از سال 2019 تاکنون مک بوک‌ها تغییرات خاص و چشم گیری نداشته است، اما نسل جدید مک بوک‌ها در سال 2021 با تغییرات عالی و چشم گیری مواجه بوده است.

 مک بوک اپل در سال 2021 با ظاهری زیبا و امکانات کاربردی استنثایی روانه بازار شده است. اگر قصد خرید اقساطی مک‌بوک دارید و به دنبال یک فروشگاه اینترنتی برای این خرید هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

مک بوک 2021 با ظاهری جدید!

مک بوک جدید و جذاب شرکت اپل در نگاه اول با تغیبرات بسیاری همراه است. اندازه این مک بوک نسبت به نسل قبلی خود بزرگ‌تر شده و برابر با 14.2 اینچ می‌باشد و حاشیه‌های کمتر کمتر شده و جلوه زیباتری به خود گرفته است. 

یکی از ویژگی‌های جذاب این مک بوک جدید اپل، وجود ناچ است که آن محل قرارگیری دوربین و حسگر نوری محیط می‌باشد. این لپ تاپ جدید اپل دارای یک وبکم 1080P می‌باشد و قابلیت دریافت دو برابر نور در محیط تاریک را دارد. وجود ناچ در این مک بوک سبب زیبایی و مدرنی دو چندان در این مک بوک شده است. برای خرید قسطی مک‌بوک با تخفیف عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بررسی درگاه‌ها و اتصالات مک بوک 2021

مک بوک جدید اپل دارای WiFi 6 و Bluetooth 5 می‌باشد و از جدیدترین اتصالات بی‌سیم است. این مک بوک دارای 3 درگاه از نوع USB 4.0 با پشتیبانی از Thunderbolt 4 و DisplayPort می‌باشد و دارای یک درگاه شارژ مگ‌سیف 3 است. 

درگاه و اتصالات جز یکی از مهم‌ترین امکانات سخت افزاری یک لپ تاپ می‌باشد که مک بوک 2021 به خوبی از این امکانات برخوردار است. برای خرید قسطی مک‌بوک به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

بررسی پردازنده و باتری Macbook 2021

در هنگام خرید لپ تاپ به اولین گزینه‌ای که قبل از خرید باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، پردازنده است. پردازنده 8 هسته‌ای اپل M1 Pro به همراه موتور پردازش عصبی 16 هسته‌ای یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های شرکت اپل است و در کنار باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 70 وات‌ ساعتی تا 17 ساعت در خدمت شما خواهد بود و نیازی به شارژ شدن پیدا نمی‌کند. با خرید اقساطی مک‌بوک از سایت قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

بررسی پردازنده گرافیکی و حافظه داخلی مک بوک 2021

پردازنده گرافیکی برای اجرای هر چه بهتر بازی‌ها، نمایش با کیفیت فیلم و عکس کاربرد دارد و یکی از امکانات مهم یک لپ تاپ است. پردازنده‌ گرافیکی 14 هسته‌ای در مک بوک 2021 قرار داده شده است و این پردازنده به خوبی از پس وظایف خود برمی‌آید! ناگفته نماند که حافظه RAM در این لپ تاپ برابر با 16 گیگابایت است و حافظه داخلی آن برابر با 512 گیگابایت می‌باشد. همچنین نوع حافظه ذخیره سازی در این مک بوک SSD است. برای خرید قسطی مک‌بوک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی صفحه نمایشگر مک بوک 2021

نمایشگر مک بوک 2021 با اندازه 14.2 اینچ و وجود یک ناچ مستطیلی زیبایی منحصر به فردی به این لپ تاپ داده است. رزولوشن این نمایشگر برابر با 3024*1964 می‌باشد و نوع پنل آن IPS LCD است. نرخ نوسازی در این مک بوک برابر با 120 هرتز می‌باشد و روان و سرعت است.

 از دیگر ویژگی‌های این صفحه نمایشگر می‌توان به فناوری ProMotion برای تغییر نرخ نوسازی تصویر، فناوری True Tone، پوشش فضای گسترده رنگی P3، روشنایی حداکثر 1000 نیت در شرایط تمام صفحه، پشتیبانی از 1 میلیارد رنگ و روشنایی بینشینه 1600 نیت اشاره کرد. با خرید اقساطی مک‌بوک از قسطی کلاب یک خرید پرسود را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی S10 lite سامسونگ

خرید قسطی گوشی S10 lite سامسونگ
کمپانی سامسونگ برند معتبر و بزرگ کره‌ای است که محصولات استثنایی دارد و همین امر سبب شده است که فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه کند. برای ...

خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرومکس چکی

خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرومکس چکی
شما می‌توانید خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرومکس با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای...