خرید قسطی گوشی Nova 5T

تاریخ انتشار:
1403/6/30 00:02:30

برند هوآوی همیشه بهترین و با کیفیت‌ترین تلفن‌های همراه را طراحی و تولید می‌کند. برای خرید قسطی گوشی Nova 5T با شرایطی آسان به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی گوشی Nova 5T


موبایل هوآوی مدل Nova 5T YAL-L21

این محصول در سال 2019 میلادی معرفی شد و در همان سال به بازار عرضه گشت. ابعاد این دستگاه برابر با 154.3x74x7.8 میلی متر مکعب و وزن آن در حدود 174 گرم است. ساختار آن در جلو و پشت از جنس شیشه و در فریم از نوع آلومینیوم است.

به علاوه در رنگ‌های شیک و زیبای مشکی، آبی و ارغوانی تولید شده است. قابلیت خرید اقساطی گوشی Nova 5T در قسطی کلاب فراهم شده است.

خصوصیات صفحه نمایش

این دستگاه از یک صفحه نمایش لمسی خازنی بهره‌مند است و در ساخت آن از فناوری‌های LCD و IPS استفاده شده است. اندازه نمایشگر 6.26 اینچ می‌باشد.

خصوصیات صوتی

این دستگاه از یک بلندگو برخوردار است و متاسفانه فاقد جک 3.5 میلی‌متری صدا می‌باشد. با خرید قسطی گوشی Nova 5T وضوح موسیقی را تجربه کنید!

خصوصیات دوربین‌های چهارگانه

این دستگاه دارای دوربین‌های چهارگانه است. دوربین اصلی یک دوربین 48 مگاپیکسلی است که امکان فوکوس خودکار را فراهم می‌سازد. در کنار این دوربین، یک دوربین فوق گسترده 16 مگاپیکسلی قرار گرفته است و یک دوربین 2 مگاپیکسلی که برای عکس برداری مایکرو مناسب است نیز، در کنار این دوربین‌ها قرار دارد. 

در کنار این سه دوربین یک دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق تصویر وجود دارد که به صورت عمودی قرار گرفته است. مکان دوربین سلفی نیز در سمت چپ در قسمت جلوی نمایشگر و بالا می‌باشد. این دوربین نیز یک دوربین 32 مگاپیکسلی است.

وجود اینکه در این دستگاه امکان زوم اپتیکال وجود ندارد، اما قابلیت زوم دیجیتالی ده برابری به خوبی عمل می‌کند. این قابلیت سبب می‌شود که ضمن داشتن عکس‌های باکیفیت، جزئیات آن را نیز بتوانید به وضوح ببینید. این دوربین‌ها قادرند تا با استفاده از قابلیت HDR عکاسی کنند. 

همچنین با سرعتی برابر 30 فریم در ثانیه و با کیفیت 1080 پیکسل به فیلم برداری بپردازند. با خرید قسطی گوشی Nova 5T هنرمندانه عکاسی کنید و فیلم بگیرید!

خصوصیات سخت افزاری

این گوشی هوشمند، دارای یک پردازنده فوق العاده می‌باشد. تراشه هفت نانومتری موجود در این دستگاه، در حد گوشی‌های پرچمدار عمل می‌کند. 

پردازنده هایسیلیکون کیرین 980 از نوع 64 بیتی است و با فرکانسی در محدوده 1.8 تا 2.2 عمل می‌کند و عملکرد یک پردازنده فوق‌العاده هشت هسته‌ای را به شما ارائه می‌دهد. 

پردازنده گرافیکی نیز از یک ماژول ده هسته‌ای برخوردار است و به خوبی عمل می‌کند. این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. با خرید اقساطی گوشی Nova 5T دقت، کارایی و سرعت را تجربه کنید!

خصوصیات ویژه

یکی از مزایای مهم در این گجت، وجود سرعت بالا و عملکرد بهینه اپلیکیشن‌ها است. این دستگاه از سیستم عامل اندروید پای و رابط کاربری 9.1 استفاده می‌کند. با خرید گوشی Nova 5T تفاوت را در عمل تجربه نمایید!

خصوصیات باتری

این دستگاه دارای یک باتری 3750 میلی آمپر ساعتی است که با فناوری شارژ سریع 22 واتی به سرعت شارژ می‌شود. به طور کلی این وسیله قادر است تا از نظر شارژ، یک روز کاری کامل، شما را پشتیبانی نماید. با خرید قسطی گوشی Nova 5T همیشه شارژ و در صحنه باشید!

خرید موبایل هوآوی

اگر می‌خواهید یک گوشی خوش دست، شیک و جوان پسند داشته باشید، می‌توانید این دستگاه هوشمند را تهیه فرمایید. قابلیت‌‎های ویدیویی و موسیقی آن مناسب است و کیفیت ساخت خوب و شارژدهی مناسبی دارد. همچنین، نسبت به رقبای خود مقرون به صرفه است.

برای تهیه این محصول می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید. در این فروشگاه آنلاین، امکاناتی دارید که می‌توانید دستگاهتان را به صورت اقساطی خریداری کنید.

به این صورت که از لیزینگ‌های معتبر داخل سایت وام بگیرید و طی 3 الی 5 روز بعد، لیست خرید خود را سفارش دهید! پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی Nova 5T از این فروشگاه می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش موبایل قسطی

فروش موبایل قسطی
سامسونگ سالانه گوشی های خود را با نام های متفاوت روانه بازار می کند از جمله این گوشی ها گوشی گلکسی J5 سال 2017 یا همان J5 Pro می باشد این گوشی...

خرید قسطی گوشی A11

خرید قسطی گوشی A11
گوشی a11 سامسونگ دارای کیفیت و قیمت عالی می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی A11 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...