خرید اقساطی ساینا

تاریخ انتشار:
1403/6/29 00:05:44

                                                                   در حال حاضر طرح اعطای وام برای خرید خودرو فعال نمی‌باشد.


خودرو ساینا فیس لیفت تیبا می‌باشد و کیفیت بالایی نسبت به خودروهای همرده خود دارد. برای خرید اقساطی ساینا به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی ساینا


خودرو زیبای ساینا

گفته می‌شود ساینا نسخه لیفت فیس تیبا می‌باشد. این خودروی اقتصادی شباهت زیادی با تیبا دارد، همچنین ساینا در دو نسخه اتوماتیک و دنده‌ای تولید می‌شود. بعضی از افراد این محصوصل ار برتر از پراید، تیبا، ام وی ام 110 و حتی پژو 206 می‌دانند.

سایپا سازنده خودروهای کوچک

گذشته سایپا نشان داده است که این خودروساز علاقه شدیدی به خودروهای کوچک دارد. از سال 1347 تاکنون، خودروهای کوچکی مانند ژیان، وانت آکا، رنو 5، پراید، تیبا و ساینا توسط این کمپانی تولید شده است. ساینا با پلتفرمی مشابه تیبا تولید شده است. پلتفرم معروف X200 در سال 1388 رونمایی شد. 

در سال 1394 ساینا بر روی همین پلتفرم تولید گشت. کار به همین جا هم ختم نشد و در سال 1395 کوئیک با همین پلتفرم ساخته شد! قابلیت خرید قسطی ساینا در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی بدنه

تیبای صندوق‌دار سدانی قوطی شکل بود و زیبایی کمتری دارد، بنابراین سایپا تصمیم گرفت تا فیس لیفت زیباتر و گرانتر تولید کند. ساینا اسپورت و جوان پسند است. به جز درها همه چیز تیبا تغییر کرده است تا ساینا را نمایان سازد. چراغ‌های تیز اسپورت ساینا، وجود کاسه چراغ سنتی، راهنماهای نارنجی رنگ، چراغ زیر کاپوت شاید تنها اشاره به اسپورت بودن این ماشین دارند. 

پهنای سپر در این ماشین کمی زیاد است. گویا فضای سپر در خنک سازی پیشرانه کمک می‌کند و در قسمت بالا و نزدیک چراغ اصلی، شکلی نیم دایره تشکیل می‌شود. با خرید اقساطی ساینا یک محصول ایرانی داشته باشید!

در نمای پشت هم صندوق عقب از بدنه جدا مانده است، خط سپر طراحی مناسبی ندارد و گاهی فکر می‌کنید یک خودروی روسی دهه 60 میلادی سوار شده‌اید. بدنه از چراغ‌های عقب تا راهنمای روی گلگیرها، خط حجیمی دارد. چرخ‌ها دارای رینگ 14 اینچی است و چراغ‌های عقب کوچک می‌باشند، همچنین صندوق خیلی ساده طراحی شده است و سپر عقب زیباتر از تیبا می‌باشد. 

چراغ‌های هشدار قرمز در گوشه‌ها نیز، جذاب است. امتیاز اصلی ساینا مخفی ماندن اگزوز و باک در زیر سپر می‌باشد. طول این خودرو برابر یا 4215 میلی‌متر، عرضی معادل 1663 میلی‌متر و ارتفاع آن تا سقف 1484 میلی‌متر است، همچنین فاصله محورها 2415 میلی‌متر می‌باشد. با خرید اقساطی ساینا یک خودروی داخلی و جادار داشته باشید!

طراحی کابین

رنگ تجهیزات داخل کابین به جز فلاشر قرمز، طوسی تیره می‌باشد. در برخی از مدل‌ها قاب نقره‌ای را در کلیدهای داشبورد و خروجی هوا مشاهده خواهید کرد، همچنین نمایشگر لمسی ندارد و فقط یک مانیتور دیجیتالی مربوط به ساعت، تاریخ و دمای محیط دارد، ولی در تیپ‌های جدیدتر با نمایشگر 7 اینچی عمودی رو به رو می‌شوید. در این خودرو دو خروجی هوا وجود دارد، ولی توسط یک کلید در مرکز داشبورد عمل می‌کند. با خرید قسطی ساینا لذت یک رانندگی شهری را تجربه کنید!

صندلی‌ها نرم و اسفنجی هستند و حجم ماشین حتی برای افراد بلند قامت نیز مناسب است. فرمان خشک هیرولیک در این خودرو، سایزی بزرگ و نامتعارف دارد. در پنل راننده، عقربه‌های مربوط به سرعت سنج و دور موتور شبیه به تیبا طراحی شده و دستگیره درها مناسب است. با خرید اقساطی ساینا مطمئن برانید!

مشخصات فنی

حجم موتور این خودرو مشابه تیبا 1503 سی‌سی می‌باشد و در 5300 دور بر دقیقه 87 اسب بخار قدرت و در 4000 دور بر دقیقه 128 نیوتون متر گشتاور دارد. در حدود 12 الی 13 دقیقه طول می‌کشد تا این خودرو از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. در دو مدل اتوماتیک و دنده‌ای در هر 100 کیلومتر بین 7 تا 8 لیتر بنزین مصرف می‌کند. دارای ماکسیسمم سرعت 170 کیلومتر بر ساعت است که البته در عمل شاید مناسب نباشد تا بالاتر از 120 کیلومتر در ساعت حرکت کند.

پیشنهاد ویژه خرید ماشین ساینا

برای تهیه این خودروی ایرانی به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات لیزینگ این فروشگاه اینترنتی استفاده کنید، وام بگیرید و خودروی مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی ساینا از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی خودرو کوییک چکی

خرید اقساطی خودرو کوییک چکی
اگر قصد خرید اقساطی خودرو کوییک را با شرایطی آسان دارید به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

خرید قسطی ماشین 405

خرید قسطی ماشین 405
یکی از جذاب‌ترین خودروهای پژو در سال‌های اخیر ماشین 405 می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید اقساطی ماشین 405 به بخش وسایل نقلیه در ...