خرید قسطی موبایل a11 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/6/28 21:01:32

برای خرید موبایل a11 سامسونگ با قیمتی عالی و شرایطی استثنایی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات ارزنده سایت بهره ببرید.


خرید قسطی موبایل a11 سامسونگ


مدل a11 سامسونگ

این گوشی در چهار رنگ زیبا و پرفروش مشکی، سفید، آبی و قرمز تولید شده است. قابلیت استفاده از دو سیم‌کارت دارد. دارای ظرفیتی برابر با 32 گیگابایت می‌باشد. 

این گوشی یکی از اقتصادی‌ترین گوشی‌های هوشمند شرکت سامسونگ می‌باشد که برای رقابت با برندهایی با گوشی‌های ارزان قیمت مثل برند شیائومی و هوآوی وارد بازار شده است. این مدل در سال 2020 تولید، معرفی و روانه بازار شد. قابلیت خرید اقساطی موبایل a11 سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی و ساخت

این دستگاه از نظر طراحی، در قسمت جلو از جنس شیشه و در فریم و پنل پشتی از پلاستیک گوریلا گلاس ساخته شده است. یک ماژول دوربین‌های سه گانه در پشت بدنه آن قرار گرفته و به همراه آن یک فلش ال ای دی نیز موجود است. 

همچنین، دارای یک سنسور اثر انگشت می‌باشد. کلید پاور و تنظیم صدا در لبه سمت راست و شکاف اختصاصی کارت حافظه و سیم کارت‌ها نیز در سمت چپ قرار گرفته است.

در قسمت پایین نیز یک جک 3.5 میلی متری صدا، یک درگاه شارژ USB، یک اسپیکر و یک میکروفون قرار دارد. با خرید قسطی موبایل a11 سامسونگ راحتی استفاده را امتحان کنید.

مشخصات صفحه نمایش

صفحه نمایش این گوشی یک صفحه 6.4 اینچی است که از فناوری‌های TFT و PLS برخوردار است. رزولوشنی برابر با 1560 در 720 پیکسل دارد و تراکم پیکسلی آن 268 پیکسل در هر اینچ می‌باشد. 

81.6 درصد از پنل جلو اختصاص به نمایشگر دارد و این نشان‌دهنده حاشیه‌های بسیار کم این گوشی است. دوربین سلفی با طراحی ناچ استایل در قسمت بالای صفحه نمایش جاسازی شده است. با خرید اقساطی موبایل a11 سامسونگ یک گوشی کارآمد داشته باشید.

ویژگی دوربین‌ها

دوربین‌های سه گانه شامل لنزهای متفاوت 13، 5 و 2 مگاپیکسل است.دوربین اصلی، یک لنز 13 مگاپیکسلی است و دوربین 5 مگاپیکسلی از نوع فوق گسترده می‌باشد و یک دوربین 2 مگاپیکسلی نیز که از یک سنسور تشخیص عمق بهره‌مند است، در کنار این دو دوربین قرار گرفته است.  

این دوربین‌ها قادر هستند تا به عکاسی پانوراما، عکاسی HDR، عکاسی حالت پرتره و فیلم برداری فول اچ دی با سرعتی برابر با 30 فریم در هر ثانیه بپردازند. 

مشخصات فنی

از نظر سخت افزاری، این گوشی از یک تراشه اسنپدراگون 450 که پردازنده‌ای هشت هسته‌ای است و با فرکانسی برابر با 1.8 گیگاهرتز عمل‌ می‌کند، تشکیل شده است. 

از نظر حافظه نیز دارای دو نسخه متفاوت رم 2 و 3 گیگابایت است. حافظه داخلی نیز 32 گیگابایتی است. البته، برای افزایش فضای ذخیره سازی می‌توانید از یک کارت حافظه میکرو اس دی تا ظرفیت 512 گیگابایت بهره‌مند شوید. 

تراشه اسنپدراگون متعلق به شرکت کوالکام است و توانایی پردازش‌هایی در حیطه کارهای عادی و روزانه را خواهد داشت. با خرید قسطی موبایل a11 سامسونگ عملکرد مناسب را تجربه کنید.

باتری موجود در این گوشی یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است که به سرعت با شارژ سریع 15 واتی شارژ می‌شود. سیستم عامل موجود در این اسمارت فون، سیستم عامل اندروید نسخه 10 است و در صورت ارتقای سیستم عامل، قابلیت آپدیت شدن را نیز دارا می‎باشد.

از نظر سیستم امنیتی نیز دارای سیستم تشخیص چهره و حسگر اثر انگشت است. همراه با این گوشی از یک کابل USB، یک سوزن مخصوص به جاسازی سیم کارت، یک دفترچه راهنما و یک کارت گارانتی بهره‌مند خواهید شد. با خرید قسطی موبایل a11 سامسونگ یک دستگاه ایمن داشته باشید.

خرید موبایل a11

اگر دوست دارید تا گوشی a11 را خريداری نماييد، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده‌ای كه در زمینه خرید نقدی و اقساطی به کاربران عزیز پیشنهاد می‌دهد، استفاده كنید. 

برای خرید غير نقدی می‌توانید از این سایت اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید و به یکی از چهار روش موجود در این سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما خرید اقساطی موبایل a11 سامسونگ می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ از قسطی کلاب

 خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ از قسطی کلاب
شما می‌توانید به سادگی خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ را از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...

لپ تاپ قسطی

لپ تاپ قسطی
امروزه لپ تاپ ها را می توان جایگزین کامپیوترها دانست در واقع لپ تاپ ها به دلیل قابل حمل بودن در بسیاری از مکان ها استفاده می شوند و کارایی بالایی...