خرید اقساطی مایکروفر سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/6/29 18:21:34

برند سامسونگ یکی از بهترین برندهای کره‌ای در دنیا است که محصولات را عرضه می‌کند. برای خرید اقساطی مایکروفر سامسونگ به بخش مایکروویو در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی مایکروفر سامسونگ


برجسته‌ترین ویژگی‌های مایکروویو سامسونگ

مایکروویوهای شرکت سامسونگ در ردیف پیشرفته‌ترین و مجهزترین دستگاه‌های مایکروویو جای می‌گیرند. این دستگاه‌ها به قابلیت‌ها و امکانات منحصر به فرد و بی نظیری مجهز شده‌اند. برخورداری از سیستم همرفت هوای گرم، کانوکشن، سیستم توزیع سه گانه گرما و طراحی زیبا، خرید قسطی مایکروفر سامسونگ را اهمیت و ضرورت بخشیده است. مایکروویوهای برند سامسونگ در طرح‌ها و مدل‌های مختلف و متناسب با نیاز مصرف کنندگان  طراحی و تولید می شوند. 

بدنه ضد زنگ و باکیفیت، مجهز به سیستم کانوکشن و سیستم گریل، برخی از مهم‌ترین مشخصات خرید اقساطی مایکروفر سامسونگ را در بر می‌گیرد. بهره مندی از فناوری کانوکشن، با هدایت گرما به صورت یکنواخت به سمت مواد غذایی، ضمن تسریع فرآیند پخت، در تازگی، خوشمزگی و خوش طعمی غذا تاثیر بسزایی برجای می‌گذارد. 

قابلیت گریل دستگاه برای آماده کردن غذاها به صورت کبابی، به کاربران کمک شایانی می‌نماید. استفاده از بهترین متریال در ساختار بدنه، دوام و استحکام بالای مایکروویو را در برابر عوامل محیطی و خارجی رقم زده است.

برخورداری از قابلیت Triple Distribution system (TDS) و ویژگی یخ زدایی را می‌توان از دیگر مشخصات خرید قسطی مایکروفر سامسونگ برشمرد. قابلیت TDS افزایش راندمان مایکروویو و پخت یکپارچه و یکنواخت غذا را در پی دارد. محفظه داخلی دستگاه‌های مایکروویو سامسونگ به صورت سرامیکی (Ceramic Enamel Interior) طراحی شده است. سطوح داخلی سرامیکی علاوه بر مقاومت بالا در برابر خش و تغییر رنگ، به راحتی تمیز و نظافت می‌شوند.

ضمنا، اعمال تنظیمات و برنامه‌های دستگاه از طریق صفحه نمایش لمسی صورت می‌گیرد. وضعیت کارکرد مایکروویو توسط اعداد و علائم نقش بسته بر روی نمایشگر، نشان داده می‌شود. همچنین، باز کردن درب مایکروویو با فشار دادن یک دکمه انجام می‌شود. 

سایر مشخصات مایکروویو سامسونگ

طراحی برنامه‌ها و حالت های متنوع به صورت پیش فرض و قابلیت منحصر به فرد Deodorisation یا بو زدایی، از دیگر ویژگی‌های حائز اهمیت خرید اقساطی مایکروفر سامسونگ محسوب می‌شود. برخورداری از برنامه‌های متنوع پخت، امکان تهیه کردن طیف وسیعی از وعده‌های غذایی سالم و مقوی را فراهم آورده است.

از سوی دیگر، بهره مندی از قابلیت بو زدایی، موجب خارج کردن بوهای بد و قوی به جا مانده در طی فرآیند پخت غذا، از محفظه داخلی مایکروویو می‌شود. برای اعمال این قابلیت می‌توان دکمه مربوط به بو زدایی را از پنل لمسی دستگاه انتخاب نمود.

همچنین، امکان ذوب یا نرم کردن مواد غذایی (Soften/Melt) برای دستگاه Samsung Microwave Oven پیش بینی شده است. این قابلیت در مواقع نیاز به ذوب کردن شکلات، شکر یا کره، می تواند مورد استفاده واقع شود. در ضمن، مصرف برق مایکروویو سامسونگ در حالت آماده به کار بهینه و مناسب برآورد می‌گردد.

با این وجود، استفاده از حالت Eco، در کاهش مصرف برق دستگاه و صرفه جویی در هزینه‌های جانبی و اقتصادی بسیار تاثیرگذار می‌باشد. برای خرید قسطی مایکروفر سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

از دیگر ویژگی‌های فروش قسطی مایکروویو Samsung می‌توان به کارایی و راندمان بالا، دارای قفل کودک، قابلیت تنظیم زمان، جلوگیری از آلوده شدن غذا، مجهز به سیستم پخت سریع، قابلیت پخت ترکیبی، سینی مخصوص، جوجه گردان، ظاهر شیک و نمایشگر از نوع LED، اشاره نمود. 

نحوه خرید اقساطی مایکروفر سامسونگ

یکی از راهکارهای کاربردی و مقرون به صرفه برای خرید اقساطی مایکروویو سامسونگ، مراجعه به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب می‌باشد. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی Ghesticlub.com، از شرایط، ضوابط و جزئیات این طرح، اطلاعات لازم و مورد نیاز را به دست آورند. علاوه بر این، در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب امکان خرید لوازم خانگی برند سامسونگ به صورت نقدی، برای خریداران فراهم شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی جارو برقی سامسونگ

خرید اقساطی جارو برقی سامسونگ
جاروبرقی سامسونگ با طراحی بی‌نظیر و کارایی فوق‌العاده روانه بازار شده است. برای خرید اقساطی جارو برقی سامسونگ به بخش جاروبرقی در دسته...

جدیدترین وسایل برقی

جدیدترین وسایل برقی
امروزه با پیشرفت تکنولوژی روز به روز طراحی های منحصر به فردی روانه بازار می شود. برای خرید جدیدترین وسایل برقی موجود در بازار به بخش لوازم خانگی...