خرید قسطی ماشین سانتافه

تاریخ انتشار:
1403/6/30 01:43:14

                                                                   در حال حاضر طرح اعطای وام برای خرید خودرو فعال نمی‌باشد.


یکی از خودروهای شاسی پر طرفدار در ایران سانتافه می‌باشد که دارای قیمت بالایی است و اگر شرایطی باشد که بتوان این خودرو لوکس را به صورت اقساطی خرید کرد، بسیاری از افراد قادر خواهند بود که خرید اقساطی ماشین سانتافه را انجام دهند. برای خرید سانتافه کافی است به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ماشین سانتافه


معرفی هیوندا سانتافه

خودروی سانتافه یکی از زیباترین و بهترین خودروهای وارداتی در ایران است و طرفداران بسیار زیادی دارد. طبق نظرسنجی‌های انجام شده اولین خودرو پرفروش در ایران پیکان بوده است، سپس رتبه دوم به پراید رسیده و جالب است بدانید که سومین خودرو پرفروش در ایران هیوندا سانتافه می‌باشد که با استقبال بی‌نظیری در ایران رو به رو شده است. 

این خودروی استثنایی تولید شرکت اتومبیل سازی هیوندا می‌باشد که در کشور کره جنوبی قرار دارد و بهترین محصولات خود را به سرتاسر دنیا صادر می‌کند. بهتر است بدانید که در کشور دو شرکت کرمان موتور و آسان موتور خودرو سانتافه را وارد ایران می‌کنند. 

اما در هنگام خرید بهتر است چک کنید که سانتافه شما تمام آپشن‌ها را داشته باشد. بسیاری از سانتافه‌هایی که به ایران آمده‌اند، از 7 کلید کنترل فقط 5 کلید دارند و بسیاری از آپشن‌ها در آن حذف شده‌ است. 

اگر علاقه‌مند به خرید اقساطی ماشین سانتافه هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا از مشخصات کامل سانتافه مطلع شوید و سپس بتوانید ماشین دلخواه خود را به صورت اقساطی خریداری کنید.

بررسی هیوندا سانتافه

این خودروی استثنایی دارای روکش چرم بسیار خوش رنگ و زیبایی می‌باشد و نیروی محرکه آن دو دیفرانسیل با قفل الکترونیکی است. همچنین قدرتی معادل با 188 اسب بخار دارد و از یک گیربکس فوق‌العاده 6 دنده اتومات با حالت شیفت لاک برخوردار است.

از دیگر مشخصات سانتافه می‌توان به شتابی معادل با 11 ثانیه اشاره کرد، همچنین حجم باک آن در حدود 64 لیتر است. با خرید قسطی ماشین سانتافه از قسطی کلاب صاحب یک خودروی لوکس و مدرن شوید.

بررسی ویژگی‌های مثبت خودرو سانتافه

از نقاط قوت هیوندا سانتافه می‌توان به بازار دست دوم عالی اشاره کرد. شما هر زمانی که بخواهید خودروی خود را به فروش برسانید به آسانی می‌توانید مشتری پیدا کنید و همچنین اگر قصد خرید سانتافه دست دوم را داشته باشید، به آسانی فروشنده سانتافه را پیدا خواهید کرد. 

از دیگر نقاط قوت این خودرو استثنایی می‌‎‌توان به عملکرد فنی عالی و دریف سوم صندلی‌ها اشاره کرد که برای خانواده‌ها و سفرهای جاده‌ای مناسب می‌باشد.

ناگفته نماند که اضافه شدن رادارهای متنوع نسبت به مدل 2015 نیز از مزایای هیوندا سانتافه است. با خرید اقساطی ماشین سانتافه از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

بررسی نقاط ضعف هیوندا سانتافه

از نقاط ضعف خودرو سانتافه می‌توان به دید محدود عقب در هنگام دنده عقب رفتن و مکث جعبه دنده‌ها در معکوس کشیدن اشاره کرد، همچنین قطعات متعدد پلاستیکی نیز از دیگر نقاط ضعف این خودرو می‌باشد. برای خرید قسطی ماشین سانتافه به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

بررسی دیدگاه افرادی که خودروی سانتافه را خریداری کرده‌اند!

از دیدگاه این افراد خودروی سانتافه بسیار عالی و استثنایی طراحی شده است. دیدگاه این افراد از لحاظ رانندگی و عملکرد فنی 50% مورد رضایت بوده است، از لحاظ طراحی ظاهری 80% از لحاظ کابین و امکانات 80% از لحاظ ارزش در مقابل قیمت 65% و از لحاظ کیفیت 80% مورد رضایت قرار گرفته است. برای خرید اقساطی ماشین سانتافه تنها کافی است به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از شرایط ویژه سایت بهره‌مند شوید.

قسطی کلاب و شرایط خرید اقساطی خودرو!

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و برترین وبسایت‌های فروش در کشور می‌باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و به شما این اطمینان را می‌دهد که بهترین و اصیل‌ترین کالای موجود در بازار را در اختیار شما قرار دهد. 

همچنین با همکاری لیزینگ‌های معتبر شرایطی را فراهم ساخته است که شما بتوانید با دریافت اعتبار خرید اقساطی تا سقف 500 میلیون تومان، خودروی مورد علاقه خود را خریداری کنید. با خرید قسطی ماشین سانتافه از قسطی کلاب یک خودروی مدرن را از آن خود کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی خودرو پژو 206

خرید اقساطی خودرو پژو 206
یکی از پژوهای پرطرفدار که در ایران وجود دارد، مدل پژو 206 است که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می‌باشد. برای خرید اقساطی خودرو ...

خرید اقساطی خودرو شاهین

خرید اقساطی خودرو شاهین
یکی از خودروهای جذاب سایپا با طراحی زیبا و مدرن به بازار عرضه شده است که شاهین نام دارد. برای خرید اقساطی خودرو شاهین به بخش...