خرید قسطی لباسشویی ایکس ویژن

تاریخ انتشار:
1403/6/29 10:03:12

برند ایکس ویژن دارای محصولات عالی و متنوعی است. شما می‌توانید برای خرید قسطی لباسشویی ایکس ویژن به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی لباسشویی ایکس ویژن

درباره ماشین لباسشویی ایکس ویژن   

ماشین لباسشویی وسیله‌ای بسیار ارزشمند در سهولت زندگی امروزه ما انسان‌ها است. با ساخت ماشین لباسشویی کمک بسیاری به عموم به خصوص افراد شاغل که وقت لازم برای شستشوی البسه خود را ندارند.

در حال حاضر، تنوع بسیاری در تولید ماشین لباسشویی با نام‌های تجاری مختلف، وجود دارد که ما با یکی از برندهای نام آشنا ایرانی با نام ایکس ویژن، آشنا می‌شویم و در ادامه مطالب به روش خرید قسطی لباسشویی ایکس ویژن خواهیم پرداخت.

در سال 1343 فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم صوتی و تصویری آغاز نمود و بعد از گذشت چندین سال شروع به تولید ماشین لباسشویی، تلویزیون، یخچال و موارد دیگر نمود. برای خرید اقساطی لباسشویی ایکس ویژن به سایت استثنایی قسطی کلاب مراجعه کنید.

شرکت مادیران یکی از محدود شرکت‌هایی است که بهترین خدمات پس از فروش کالا را به مشتری‌های خود ارائه می‌نماید، به همین سبب این شرکت علاوه بر موفقیت در زمینه تولید چاپگرهای اداری و صنعتی در زمینه تولید لوازم خانگی نیز، بسیار موفق بوده است. لباسشویی‌های ایکس ویژن در شرکت مادیران مونتاژ می‌شود و کار اصلی تولید قطعات آن در کشور چین انجام می‌پذیرد.

لباسشویی‌های ایکس ویژن در انواع مدل و ظرفیت تولید شده و به بازار عرضه گشته است. این برند نام آشنا به دلیل قیمت مناسب و کیفیت مطلوب جایگاه ویژه‌ای در میان طرفداران خود دارد. از مزایای لباسشویی ایکس ویژن می‌توان به  قابلیت شستشوی با تاخیر، برنامه شستشوی سریع و مصرف پایین انرژی در هنگام استفاده اشاره نمود. 

در ساخت لباسشویی ایکس ویژن، از طراحی زیبایی استفاده شده است و این شرکت ایرانی با بسیاری از رقبای خارجی خود برابری می‌کند. با وجود مصرف پایین انرژی، لباسشویی ایکس ویژن خرید این محصول کاری بسیار هوشمندانه و عاقلانه‌ای است. بسیاری برای خرید ماشین لباسشویی با وجود شرایط اقتصادی نامناسب قادر به خرید نقدی نمی‌باشند و ترجیح می‌دهند از شرایط خرید اقساطی لباسشویی ایکس ویژن، استفاده نمایند که با وجود سایت‌های معتبر فروش اقساطی کالا، این امر به آسانی قابل انجام می‌باشد. 

ظرفیت‌های موجود لباسشویی ایکس ویژن

• ظرفیت 6 کیلوگرمی

• ظرفیت 7 کیلوگرمی

• ظرفیت 8 کیلوگرمی

• ظرفیت 8.5 کیلوگرمی

• ظرفیت 9 کیلوگرمی 

سیستم درام کریستال در لباسشویی ایکس ویژن

شرکت مادیران با طراحی سیستم درام کریستال در ماشین لباسشویی ایکس ویژن، کمک بسیاری به الیاف البسه نموده به طوری که هیچ گونه آسیبی، به الیاف پارچه وارد نمی‌شود. 

قابلیت‌های لباسشویی ایکس ویژن 

_ دارای 16 برنامه کاربردی شستشو

_ دارای برنامه ضد آلرژی

_ مجهز به برنامه قفل کودک

_ دارای نمایشگر LED

_ قابلیت اضافه نمودن لباس، حین شستشو

_ دارای برنامه کنترل دمای آب

_ دارای برنامه شستشو با تاخیر

_ دارای برنامه درام کریستال

_ دارای برنامه شستشو سریع

_ دارای برنامه شستشو 15 دقیقه ای

_ دارای برنامه کنترل سرریز نشدن آب

_ دارای مصرف انرژی A+++

_ قادر به ادامه شستشو، بعد از قطع و وصل شدن جریان برق 

رنگبندی‌های لباسشویی ایکس ویژن

_ رنگ نقره‌ای

_ رنگ سفید

_ رنگ استیل   

نحوه خرید قسطی لباسشویی ایکس ویژن 

باتوجه به اهمیت بالای لباسشویی در زندگی ما، خرید لباسشویی ایکس ویژن یک خرید بسیار مقرون به صرفه می‌باشد و با وجود هزینه‌های زیادی که ما در زندگی متحمل می‌شویم، خرید نقدی لوازم خانگی کار آسانی نمی‌باشد.

از این رو خرید قسطی لباسشویی ایکس ویژن کار بسیار عاقلانه‌ای است و با مراجعه به سایت معتبر قسطی کلاب، این امر به آسانی هرچه تمام تر قابل انجام می‌باشد. سایت معتبر قسطی کلاب یک وب سایت اینترنی است که خرید کالای اساسی را برای عموم آسان نموده و شرایط بسیار مناسبی در فروش قسطی ماشین لباسشویی دارد.

جهت خرید اقساطی لباسشویی ایکس ویژن با مراجعه به سایت معتبر و مشتری مدار قسطی کلاب به آسانی خرید خود را انجام دهید، چرا که خرید خوب یک هنر است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید زودپز فلر

خرید زودپز فلر
داشتن یک زودپز با کیفیت در مواقع آشپزی بسیار مهم و اساسی است. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی زودپز فلر دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی ...

خرید اقساطی ظرفشویی پاک شوما

خرید اقساطی ظرفشویی پاک شوما
ماشین ظرفشویی یکی از وسایل برقی مورد استفاده و ضروری در هر خانه‌ای است. برای خرید اقساطی ظرفشویی پاک شوما به بخش ماشین ظرفشویی...