خرید ایکس باکس سری S

تاریخ انتشار:
1403/6/30 20:43:43

شرکت مایکروسافت به تازگی از ایکس باکس خود رونمایی کرده است. برای خرید اقساطی ایکس باکس سری S به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید ایکس باکس سری S


رونمایی از ایکس باکس جدید مایکروسافت

شرکت مایکروسافت بعد از رونمایی از ایکس باکس سری ایکس به رونمایی از ایکس باکس سری اس پرداخته است. این ایکس باکس استثنایی از لحاظ ظاهری بسیار کوچک‌تر از مدل قبلی خود است و طراحی بسیار مدرنی دارد. 

اندازه کنسول به طور حتم تاثیر بسیار بالایی بر انتخاب و نوع سلیقه دارد. در این مقاله قصد داریم در مورد این کنسول جذاب مایکروسافت اطلاعات مهمی را در اختیار شما قرار دهیم. ناگفته نماند که خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس سری S به زودی در سایت معتبر قسطی کلاب امکان پذیر خواهد شد.

اندازه‌ای مینیاتوری و فناوری استثنایی

جدیدترین ایکس باکس مایکروسافت 60 درصدر از معدل قبلی خود کوچک‌تر است و می‌توان آن را کوچک‌ترین کنسول بازی مایکروسافت معرفی کرد. این کنسول استثنایی فقط در رنگ سفید رونمایی شده است و با یک دایره بزرگ مشکی که برای هواکش آن است، طراحی شده است.

این کنسول استثنایی را می‌توانید به صورت افقس یا عمودی قرار دهید. برای خرید اقساطی ایکس باکس سری S به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

آیا ایکس باکس جدید لوازم جانبی دارد یا خیر؟

هنوز به صورت رسمی شرکت مایکروسافت اعلام نکرده است که آیا در جعبه این کنسول استثنایی لوازم جانبی وجود دارد یا خیر؟

ولی طبق اخباری که به دست آمده ایکس باکس سری اس قرار است دارای تمامی لوازم جانبی‌های مورد استفاده باشد. این اخبار خوبی برای طرفداران ایکس باکس است و البته نا گفته نماند که این ایکس باکس مینیاتوری دارای قیمت مقرون به صرفه‌ای است. برای خرید نقدی و اقساطی ایکس باکس سری S به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق را تجربه کنید.

قیمت احتمالی ایکس باکس سری اس

این ایکس باکس فوق‌العاده نسبت به ایکس باکس‌های دیگر از قیمت مناسب‌تری برخوردار است. البته با بالا رفتن قیمت دلار در ایران قیمت این ایکس باکس تا 16 میلیون تومان می‌رسد، ولی در کشورهای دیگر قیمت آن بسیار مناسب و منطقی است. با خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس سری S به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

تاریخ عرضه xbox box series s

شرکت مایکروسافت زمان عرضه ایکس باکس جدید خود را به بازار 10 آبان ماه اعلام کرده است و با این وجود دسترسی به ایکس باکس جدید مایکروسافت زودتر از پلی استیشن 5 می‌باشد. با خرید اقساطی ایکس باکس سری S یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

کنترلر xbox series s

جالب است بدانید از لحاظ ارگونومیکی دسته نسل قبلی هیچ عیب و ایرادی نداشته و فرق چندانی این دسته با دسته‌های قبلی خود ندارد و تنها دکمه share آن در زیر دو دکمه وسط قرار گرفته است. با خرید نقدی و اقساطی ایکس باکس سری S به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس سری S از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یک وبسایت معتبر در ایران است که محصولات خانگی و دیجیتالی فراوانی را به فروش می‌رساند. وبسایت قسطی کلاب به دو صورت نقدی و اقساطی محصولات خود را به فروش می‌رساند. 

شما در این فروشگاه اینترنتی استثنایی می‌توانید تمامی کالاهای ایرانی و خارجی را مشاهده کنید و اقدام به خرید آن‌ها کنید. نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب بدین صورت است که با دریافت اعتبار خرید اقساطی از شرکت‌های بای چک، لیزینگ صنعت و معدن، لیزینگ پارسیان و لیزینگ فراز اندیشان تا سقف 150 میلیون تومان خرید اقساطی از قسطی کلاب انجام دهید.

برای خرید اقساطی ایکس باکس سری S به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید اینترنتی استثنایی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ps4 در تهران

خرید اقساطی ps4 در تهران
باید قبول کنیم که بازی و سرگرمی، جزء جدا نشدنی سنین نوجوانی و جوانی است، و شاید در میانسالی مشغله زندگی باعث شود فرد نتواند ساعت ها به بازی....

دوربین دیجیتال نیکون اقساطی

دوربین دیجیتال نیکون اقساطی
دوربین دیجیتال نیکون اقساطی از طریق طرح بازی سرگرمی قسطی ارائه شده به وسیله مجموعه قسطی کلاب، در اختیار مشتریان قرار می گیرد. بدون تردید.......