خرید اقساطي تلویزیون هوشمند شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/6/29 22:00:36

برند شیائومی در حوزه تولید تلویزیون فعالیت‌هایی داشته و موفق عمل کرده است. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند شیائومی به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند شیائومی


بررسی تلویزیون شیائومی با میلیاردها رنگ!

برند شیائومی علاوه بر تولید کالای دیجیتال به طراحی و تولید تلویزیون نیز می‌پردازد و تلویزیون‌هایی درجه یک با پنل QLED را روانه بازار کرده است. یکی از تلویزیون‌های معروف برند شیائومی مدل Q1E 55 اینچ می‌باشد که طراحی بی‌نظیر و کیفیتی استثنایی دارد. اگر علاقه مند به خرید محصولات شیائومی هستید و در نظر دارید خرید اقساطی تلویزیون هوشمند شیائومی را انجام دهید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا از ویژگی‌های این تلویزیون پرفروش مطلع شوید. البته علاوه بر معرفی این تلویزیون قصد معرفی یک فروشگاه اینترنتی را داریم که بتوانید کالاهای مد نظر خود را به صورت اقساطی خریداری نمایید. از همراهی شما سپاسگزاریم.

کیفیت چشم نواز پنل تلویزیون شیائومی!

تلویزیون شیائومی قابلیت نمایش 1.07 میلیارد رنگ را دارد و جز تلویزیون‌های درجه یک می‌باشد، همچنین در این تلویزیون‌ جزییات بیشتری قابل مشاهده است و تصاویر به صورت 4K Ultra HD به نمایش در خواهد آمد. کیفیت 4K Ultra HD بدین معنا است که 4 برابر کیفیت بالاتری نسبت به تلویزیون‌های 4k دارد. کنتراست بالا و عمق رنگ‌های زنده سبب می‌شود که حس واقع گرایانه‌ای به تصاویر داشته باشید و همراه شدن HDR 10+ با این کیفیت ترکیبی قدرتمند خواهد شد. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

فیلم‌های اکشن و ویدئوهای ورزشی را با کیفیت ببینید!

یکی از فناوری‌های به کار رفته در تلویزیون شیائومی MEMC نام دارد. این تکنولوژی سبب جلوگیری از تار شدن صحنه‌ها در سرعت بالا و حرکات سریع می‌شود. با تلویزیون شیائومی می‌توانید فیلم‌های اکشن را با لذت بیشتری مشاهده نمایید. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید استثنایی را تجربه نمایید.

سیستم عامل اندروید 10

تلویزیون جدید شیائومی دارای سیستم عامل 10 می‌باشد. این موضوع سبب می‌شود که شما داخل تلویزیون خود یک گوشی بزرگ داشته باشید. بتوانید نرم افزارهای متنوعی را دانلود کنید و از برنامه‌های موجود در دنیای دیجیتالی بهره مند شوید. با خرید اقساطی تلویزیون هوشمند شیائومی از سایت قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

پردازنده قدرتمند!

تلویزیون جدید شیائومی دارای پردازنده قدرتمند Cortex-A55 می‌باشد. این پردازنده چهار هسته‌ای عملکردی روان و عالی دارد و امکانات نامحدودی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. جالب است بدانید که RAM  موجود در این تلویزیون 2 می‌باشد و دارای حافظه داخلی 32 گیگابایتی است. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

صدایی فراتر از تصور شما!

تلویزیون زیبا و کاربردی شیائومی دارای سیستم صوتی بسیار عالی و بی‌نظیر می‌باشد. این سیستم صوتی از نوع دالبی است و تجربه صدایی سینمایی را برای شما به ارمغان می‌آورد. با خرید قسطی تلویزیون هوشمند شیائومی از سایت قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه نمایید.

سرگرمی‌های خود را بر روی تلویزیون ببینید!

قابلیت اسکرین میرورینگ در این تلویزیون وجود دارد. شما می‌توانید تمامی دستگاه‌های خود را از قبیل موبایل، تبلت و لپ تاپ به تلویزیون متصل کنید و بازی، فیلم و یا هر سرگرمی را با صفحه نمایشگر تلویزیون تجربه کنید. با خرید اقساطی تلویزیون هوشمند شیائومی از سایت قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

فروش انواع کالا از سایت قسطی کلاب به صورت اقساط

قسطی کلاب یک پلتفرم بزرگ و شناخته شده در زمینه فروش اقساطی و نقدی کالا است که مشتریان بسیاری دارد. وبسایت قسطی کلاب به فروش اقساطی انواع لوازم خانگی، موبایل و کنسول بازی می‌پردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید اقساطی و بازپرداخت آن به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید خاطره انگیز را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید لوازم خانگی هیمالیا

خرید لوازم خانگی هیمالیا
برند موفق هیمالیا در ایران محبوبیت ویژه‌ای دارد و اگر شما جز افرادی هستید که تصمیم دارید از کالای ایرانی حمایت کنید، به بخش لوازم خانگی در سایت...

خرید قسطی ظرف شویی امرسان

خرید قسطی ظرف شویی امرسان
ماشین ظرفشویی یکی از بهترین وسایل کمکی در آشپزخانه است. برای خرید قسطی ظرف شویی امرسان به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی...