خرید اقساطی گوشی poco m3 شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/6/29 05:31:54

یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی مدل poco m3 می‌باشد. اگر شما تمایل به خرید اقساطی گوشی poco m3 شیائومی دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی poco m3 شیائومی


گوشی M3 شیائومی

شرکت شیائومی در سال 2020 از محصول جدید خود رونمایی کرده است. دستگاه هوشمند پوکو M3 ابعادی برابر با 162.3 در 77.3 در 9.6 میلی‌متر مکعب و وزنی معادل 198 گرم دارد.

این گوشی از دو سیم‌کارت پشتیبانی به عمل می‌آورد. فریم و پشت آن از پلاستیک و قسمت جلو از نوع شیشه است و با لایه‌ای از گوریلا گلس 3 پوشانیده شده است. این اسمارتفون در سه رنگ آبی، زرد و مشکی تولید شده است. قابلیت خرید اقساطی گوشی poco m3 شیائومی در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات صفحه نمایش

این گوشی همراه از یک صفحه 6.53 اینچی تشکیل شده است که از فناوری‌های LCD و IPS استفاده می‌کند. رزولوشن موجود در آن در 1080 در 2340 پیکسل است و تراکمی معادل 395 پیکسل در هر اینچ دارد.

میزان روشنایی این گوشی استثنایی 400 نیت است و نسبت نمایشگر به بدنه در حدود 83.4 می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی poco m3 شیائومی فیلم ببینید، بازی کنید و لذت ببرید!

مشخصات فنی

پوکو ام 3 از سیستم‌عامل اندروید 10 و رابط کاربری MIUI 12 استفاده می‌کند و یک تراشه 11 نانومتری به نام کوالکوم اسنپدراگون 662 دارد. این پردازنده هشت هسته‌ای در محدوده فرکانسی 1.8 تا 2 گیگاهرتز عمل می‌کند. 

پردازنده گرافیکی به کار رفته در گوشی پوکو ام تری مدل آدرنو 610 می‌باشد. این دستگاه 4 گیگابایت رم دارد و حافظه داخلی آن نیز در دو نسخه مختلف 64 و 128 گیگابایت تولید شده است. با خرید قسطی گوشی poco m3 شیائومی سرعت، دقت و کارایی را با هم تجربه کنید.

دوربین‌های سه گانه

دوربین اصلی این دستگاه یک لنز 48 مگاپیکسلی از نوع گسترده می‌باشد که قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز دارد. در کنار آن دو لنز 2 مگاپیکسلی مخصوص عکاسی ماکرو و همچنین سنسور تشخیص عمق تصویر قرار گرفته‌اند.

یک فلش ال ای دی نیز، در ماژول دوربین‌ها قرار دارد و همچنین دوربین سلفی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی می‌باشد. فیلمبرداری با نرخ 30 فریم بر ثانیه و کیفیت 1080 پیکسل انجام می‌شود. با خرید اقساطی گوشی poco m3 شیائومی هنرمندانه فیلم بگیرید و عکاسی نمایید!

گوشی شیائومی قابلیت HDR را پشتیبانی می‌کند و می‌توانید عکس‌هایی با قابلیت پانوراما بگیرید. از دیگر ویژگی‌های دوربین به کار رفته در این موبایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• لنز 48 مگاپیکسلی اصلی از نوع واید با قابلیت فوکوس خوکار به همراه تشخیص فاز

• لنر 2 مگاپیکسلی مایکرو مناسب عکاسی پرتره با قابلیت محو کردن پس زمینه و برجسته‌سازی سوژه

• لنز 2 مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص عمق

• لنز سلفی 8 مگاپیکسلی که به صورت ناچ بر روی صفحه نمایش

قابلیت‌ها و ویژگی‌های دیگر

پوکو ام 3 یک جک 35 میلی‌متری مخصوص صدا دارد و یک باتری فوق العاده 6000 میلی آمپر ساعتی از نوع غیر قابل تعویض که با یک شارژر پرسرعت 18 واتی شارژ می‌شود. 

در این اسمارت فون با یک شتاب سنج، یک قطب نما، یک حسگر اثر انگشت در کنار گوشی و یک سنسور مجاورتی روبه رو هستید. گوشی شیائومی قابلیت اتصال به وای فای و بلوتوث را دارد. 

همچنین دارای امکاناتی مثل جی‌پی‌اس و رادیو اف ام است. علاوه بر این‌‌ها، از گذرگاه‌های OTG و USB Type-C برخوردار است. با خرید قسطی گوشی poco m3 شیائومی یک گوشی خوب با امکاناتی ویژه داشته باشید!

نقاط مثبت

• قیمت مقرون به صرفه

• نمایشگری با سایز مناسب

• باتری قدرتمند

• خوش دست بودن

• دوربین 48 مگاپیکسلی

• عملکرد مناسب

• صدای استریو

نقاط منفی

• نداشتن لنز فوق گسترده

• تنوع رنگی کم

• بدنه پلاستیکی

• طولانی شدن زمان شارژ کامل

• رم 4 گیگابایتی

توجه داشته باشید در صورتی که یک گیمر حرفه‌ای هستید و به بازی‌های آنلاین علاقه‌مندید، در بازی‌های سنگین برای داشتن تجربه روان بازی باید تنظیمات گوشی را بر روی فریم و کیفیت کم‌تری تنظیم نمایید.

پیشنهاد ویژه خرید گوشی M3 شیائومی

برای تهیه این گوشی فوق‌العاده می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات اقساطی در فروش کالاهای دیجیتالی استفاده کنید. در این فروشگاه فوق‌العاده تمهیداتی وجود دارد تا بتوانید توسط چهار لیزینگ موجود در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و کالای مورد نظرتان را خریداری فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی poco m3 شیائومی از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي گوشی بدون چک

خرید قسطي گوشی بدون چک
اگر مدتهاست قصد خرید یک گوشی موبایل خوب را دارید، اما هزینه‌های بالای آن مانع شده است، خرید قسطي گوشی بدون چک از سایت قسطی کلاب را امتحان کنید...

خرید اقساطی گوشی poco x3

خرید اقساطی گوشی poco x3
سری پوکو یکی از موفق‌ترین گروه‌های تولید شده توسط برند شیائومی است. برای خرید اقساطی گوشی poco x3 به بخش موبایل در دسته بندی...