خرید قسطی تلویزیون هوشمند سامسونگ 55 اینچ

تاریخ انتشار:
1403/6/29 07:28:11

برند سامسونگ جز برترین برندهای دنیا می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند سامسونگ 55 اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی تلویزیون هوشمند سامسونگ 55 اینچ

نگاه کلی به تلویزیون سامسونگ 55 اینچ

در زندگی ما انسان‌ها، لوازم الکترونیک نقش به سزایی دارند. بسیاری از این لوازم، جهت سهولت زندگی ما انسان‌ها، طراحی و ساخته شده است. یکی از لوازم الکترونیکی پرکاربرد و اساسی تلویزیون می باشد. 

به طور حتم در هر خانه یک دستگاه تلویزیون قرار دارد. تلویزیون، علاوه بر اینکه وسیله خوبی برای گذراندن اوقات فراغت است، یک وسیله آموزشی نیز محسوب می‌شود. ما در ادامه مقاله شما را با یک روش آسان خرید قسطی تلویزیون هوشمند سامسونگ 55 اینچ، آشنا می‌نماییم. لطفا با ما همراه باشید. 

آشنایی با برند سامسونگ

ابر شرکت سامسونگ در سال 2012 به عنوان بزرگترین شرکت فناوری اطلاعات شناخته شد و رتبه چهارم جهانی را کسب نمود. شرکت سامسونگ، یکی از اولین تولید کنندگان پنل LCD است. با توجه به پیشرفت علم و فناوری شرکت سامسونگ نیز، محصولات خود را به روز نموده و در سال 2010 اولین تلویزیون 3D HD را به بازار عرضه نمود. 

شرکت سامسونگ، خدمات پس از فروش خوبی را برای محصولات خود اعمال نموده است. شرکت سامسونگ توانسته است لوازم خانگی الکترونیکی متنوعی را به بازار عرضه نماید و همچنین در تولید لوازم الکترونیکی صوتی و تصویری پرچمدار است. شرکت سامسونگ نامی شناخته شده و پر طرفدار است. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند سامسونگ 55 اینچ، می‌توان به دو صورت نقد واقساط خریداری نمود. 

مشخصات تلویزیون سامسونگ 55 اینچ

تلویزیون‌های سامسونگ، دارای مدل ابعاد و اندازه‌های متفاوتی می‌باشد. یکی از بهترین و پر طرفدارترین مدل از تلویزیون‌های سامسونگ، تلویزیون سامسونگ 55 اینچ است. این مدل از تلویزیون‌های سامسونگ، دارای کیفیت بدنه و صفحه نمایش عالی است. با به کارگیری فناوری PURCO LOUR شما شاهد وضوح رنگبندی بسیار بالایی خواهید بود و با وجود فناوری HDR  نیز در تلویزیون‌های 55 اینچ سامسونگ، شما شاهد جزئیات تصاویر با نور بیشتر خواهید بود. 

این مدل از تلویزیون دارای دو حالت دیواری و رومیزی می‌باشد که، برای حالت رومیزی دارای دو پایه دو شاخه می‌باشد، همچنین به لطف فناوری به کار رفته در این مدل از تلویزیون، با نام VHD شما شاهد رنگ پردازی واقعی و وضوح چهار برابری خواهید بود. تلویزیون‌های سامسونگ 55 اینچ، تقریبا مناسب فضای 20 الی 25 متری می‌باشد.  

شرکت سامسونگ از سیستم تایزن در تلویزیون‌های 55 اینچ خود استفاده نموده است، همچنین با وجود فناوری dolby کیفیت صدای مطلوبی را شاهد خواهید بود. با توجه به این همه خصوصیات و آپشن‌های فراوان تلویزیون سامسونگ 55 اینچ، یکی از بهترین روش جهت خرید، استفاده از روش خرید قسطی تلویزیون هوشمند سامسونگ 55 اینچ می‌باشد. 

قابلیت‌های تلویزیون سامسونگ 55 اینچ

_ دارای کیفیت تصویر 4K

_ دارای صفحه نمایش 55 اینچ

_ دارای دو بلندگو 20 وات

_ دارای وزن 14.2کیلو گرم

_ دارای ابعاد  2501×2078×12209 سانتی متر  

_ دارای رزولوشن پنل 2160×3840

_ دارای قابلیت  clean view

_ دارای دو درگاه HDMI

_ دارای قابلیت اتصال از طریق WIFI

_ دارای حسگر نور محیط

_ دارای مرورگر وب

_ دارای پایه دو شاخه

_ دارای ریموت کنترل  TM 1240A

_ دارای قابلیت اتصال به دیوار

_ دارای  پنل سامسونگ

_ دارای درگاه USB

_ دارای قیمت مناسب

_ دارای تکنولوژی HUB smart 

_ لوازم جانبی

_ کابل برق

_ دفترچه راهنما

_ ریموت کنترل TM1240A 

آشنایی با روش خرید اقساطی تلویزیون هوشمند سامسونگ 55 اینچ

بهترین و آسان‌ترین روش جهت خرید قسطی تلویزیون هوشمند سامسونگ 55 اینچ مراجعه به سایت مشتری مدار قسطی کلاب می‌باشد. این سایت بسیار معتبر و قابل اطمینان می‌باشد.  

این سایت مشتری مدار با در نظر گرفتن شرایط مناسب جهت فروش قسطی تلویزیون می‌تواند انتخاب خوبی جهت خرید تلویزیون باشد. همچنین اگر قصد خرید اقساطی تلویزیون دارید می‌توانید با مراجعه به این سایت به راحتی خرید خود را انجام دهید. مشاوران زبده و با تجربه این سایت در اولین فرصت پاسخگو مشتریان محترم خواهند بود. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند سامسونگ 55 اینچ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی یخچال اسنوا

فروش اقساطی یخچال اسنوا
یکی از وسایلی که بیش از هر چیزی در یک خانه به چشم می آید یخچال فریزر است. این وسیله شبانه روز کار می کند و بخشی از فضای آشپزخانه شما را به خود ...

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا بدون ضامن

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا بدون ضامن
یکی از بهترین برندهای ایرانی که در تولید تلویزیون موفق عمل کرده است. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا بدون ضامن به بخش...