خرید ایکس باکس قسطي

تاریخ انتشار:
1403/6/28 15:07:48

جدیدترین کنسول بازی ایکس باکس به تازگی رونمایی شده است. برای خرید اقساطی ایکس باکس به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید ایکس باکس قسطي


خرید جدیدترین ایکس باکس

جدیدترین ایکس باکس شركت مایروسافت، با نام ایکس باکس سری ایکس در نوامبر سال 2020 به بازار عرضه شده است. این وسیله سرگرمی در ابعادی برابر با 151 × 151 × 301 میلی متر مکعب و در رنگ مشکی تولید شده است و در حدود 5 کیلوگرم وزن دارد. با خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس از لحظات خود لذت ببرید!

از نظر فنی، دارای پردازنده اصلی Zen 2 می‌باشد. این پردازنده، یک پردازنده هشت هسته‌ای است که با فرکانس 3.8 گیگاهرتز كار می‌كند. پردازنده گرافیکی نیز RDNA 2 می‌باشد که قدرت 12 ترافلاپسی دارد. 

همچنین، دارای 52 واحد محاسباتی است و با فرکانس 1.825 گیگاهرتز عمل می‌کند. توان پردازشی این دستگاه 12 ترافلاپس است، حافظه موجود در دستگاه 16 گیگابایت می‌باشد. همچنین، یک ترابایت حافظه ذخیره سازی از نوع SSD دارد.

این ایکس باکس دارای درایو نوری Blue Ray می‌باشد که با کیفیت 4K و اولترا HD عمل می‌نماید. متاسفانه این دستگاه، فاقد صفحه نمایش لمسی است. پهنای باند حافظه برابر با 560 گیگابایت در ثانیه می‌باشد. 

با این وسیله می‌توانید تمامی بازی‌های نسل نهم را با رزولوشن 1440 پیکسل اجرا نمایید. این قابلیت، به خصوص برای افرادی که تلویزیون‌های 4K ندارند، بسیار مناسب است. با خرید اقساطی ایکس باکس دور هم جمع شوید و بازی‌های خانوادگی انجام دهید!

از نظر اتصالات نیز دارای درگاه کارت حافظه اختصاصی می‌باشد، به علاوه دارای 3 درگاه USB، درگاه HDMI است. همچنین، قابلیت اتصال به شبکه، بلوتوث و Wifi را دارد. از دیگر خصوصیات این دستگاه وجود خروجی تصویر به صورت 4K و 8K می‌باشد. 

همراه با این ایکس باکس از یک دسته بازی، یک کابل برق و یک کابل HDMI بهره‌مند می‌شوید. با وجود داشتن این ایکس باکس و کامپیوتر قادرید تا به مجموعه بزرگی از بازی‌های شرکت الکترونیک آرتز دسترسی داشته باشید. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس در قسطی كلاب فراهم شده است.

ایکس باکس سری ایکس در برابر پلی استیشن 5

اگرچه معماری پردازنده‌های هر دو دستگاه مشخصات یکسانی دارند، ولی فرکانس عملکردی ایکس باکس سری ایکس با وجود فركانس فركانس 3.8 نسبت به فرکانس 3.5 گیگاهرتزی پلی استیشن 5 از سرعت بالاتری برخوردار است. 

پردازنده‌های گرافیکی هر دو وسیله بازی نیز، از مشخصات یکسانی برخوردار می‌باشند. در پلی استیشن 5 از یک تراشه گرافیکی 10.28 ترافیلیپسی استفاده شده که دارای 36 واحد محاسباتی می‌باشد، در حالی‌که پردازنده گرافیکی ایکس باکس ایکس یک تراشه 12.15 ترافلاپسی است.

ایکس باکس سری ایکس از پهنای باند حافظه بیشتری برخوردار است و فضای ذخیره سازی آن نیز در حدود 175 گیگابایت بیشتر از پلی استیشن سری 5 است. 

سرعت ورودی خروجی در پلی استیشن 5 معادل 5.5 گیگابایت بر ثانیه و بسیار سریع تر از ایکس باکس ایکس است. ایكس باكس ایكس در حالت خام دارای سرعت 2.4 گیگابایت بر ثانیه می‌باشد. برای خرید اقساطی ایکس باکس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ایکس باکس سری ایکس دارای یك ترابایت، کارت سفارشی NVMe اضافه شده در دستگاه است. هر دو دستگاه از ذخیره ساز USB پشتیبانی می‌کنند و دارای درایو نوری Blue Ray می‌باشند. خروجی تصویر نیز، در دو دستگاه یکسان است. 

از نظر قیمت نیز هر دو دستگاه در رنج قیمتی یکسانی به بازار عرضه شده‌اند. با خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس از جدیدترین بازی‌های آنلاین برخوردار شوید!

خرید جدیدترین ایکس باکس

در صورتی که مایل به تهیه جدیدترین ایکس باکس شركت مایكروسافت، هستید به شما توصیه می‌کنیم تا به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده این پلتفرم در زمینه خرید نقدی و یا اقساطی بهره‌مند شوید.

در صورت تمایل به خرید غیر نقدی باید از این سایت درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ایکس باکس از این سایت است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ps5 بدون چک

خرید اقساطی ps5 بدون چک
کنسول بازی جذاب پلی استیشن 5 یکی از بهترین محصولات شرکت سونی است. برای خرید اقساطی ps5 بدون چک به بخش کنسول بازی در دسته...

خرید نقدی xbox x

خرید نقدی xbox x
براساس ادعای شرکت مایکروسافت کنسول بازی ایکس باکس ایکس یکی از قدرتمندترین و هیجان انگیزترین دستگاه بازی است که تا به حال در بازار وجود...