خرید قسطی هدفون شیائومی 2021

تاریخ انتشار:
1403/6/30 11:42:23

کمپانی شیائومی در سال 2021 از بهترین و جالب‌ترین هدفون خود رونمایی کرده است. برای خرید قسطی هدفون شیائومی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطي هدفون شیائومی


ایربادهای 2021 شیائومی

کمپانی شیائومی یکی از قدرتمندترین برندهای چینی است که به جرات می‌توان گفت تمام کشور چین طرفدار آن می‌باشد و تاکنون فروش فراوانی را تجربه کرده است. این کمپانی استثنایی به سادگی با برندهای سامسونگ و اپل رقابت می‌کند و محصولات منحصر به فردی را طراحی و تولید کرده است. 

کمپانی شیائومی در ساخت تلفن همراه استعداد ویژه‌ای دارد و با ارائه بهترین گوشی‌ها در سال 2020 توجه همگان را به سمت خود جلب کرده است. در این مقاله قصد داریم در مرود جدیدترین محصول کمپانی شیائومی به نام ایرباد 1More ComfoBuds Z اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. برای خرید اقساطی هدفون شیائومی 2021 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

معرفی ایرباد 1More ComfoBuds Z شیائومی

هدفون جدید شیائومی بسیار متفاوت و منحصر به فرد طراحی و تولید شده است. این هدفون استثنایی از لحاظ ارگونومی بسیار خاص می‌باشد و با همکاری جراحان بزرگ گوش، خلق و بینی طراحی شده است. با خرید قسطی هدفون شیائومی 2021 از قسطی کلاب یک خرید بی‌نظیر را تجربه کنید.

این هدفون جذاب مانند دو لوبیای سفید می‌باشد که به سادگی در داخل گوشی قرار می‌گیرند و هیچ حس بدی را به کاربر القا نخواهند کرد. این هدفون به سادگی در گوش باقی می‌ماند و حتی در مواقع کوهنوردی، پیاده روی و دیگر فعالیت‌های روزانه از گوش نمی‌افتد.

ایربادهای شیائومی نویز و صداهای اضافه در محیط را جذب می‌کند و مانع ورود صداهای مزاحم به داخل گوشی می‌شوند، همچنین دارای وزن بسیار کمی است و طراحی آن به صورتی انجام شده که از آزار گوش جلوگیری خواهد کرد. برای خرید اقساطی هدفون شیائومی 2021 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

ویژگی‌هایی که تا الان ذکر کردیم به طور کلی برای اکثر هدفون‌های جدید یکسان است، ولی ویژگی که این هدفون را با دیگر هدفون‌های همرده متفاوت می‌کند، ویژگی آرامش بخش بودن آن می‌باشد. هدفون جدید شیائومی به نام لوبیای خواب لقب گرفته و برای بهبود کیفیت خواب ساخته شده که تحول بزرگی در دنیای تکنولوژی بوجود آورده است.

لوبیای سحرآمیز شیائومی

ایربادهای 1More ComfoBuds Z در سال 2021 رونمایی شده است. این هدفون فوق‌العاده کوچک‌ترین و سبک‌ترین هدفون دنیا می‌باشد و نسبت به هدفون‌های دیگر 46% ضخامت کمتر و 72% حجم کمتری دارد. زمانی که شما در حال استراحت و یا خوابیدن هستید به راحتی در گوشی شما می‌ماند و حتی زمانی که به پلو می‌خوابید گوش شما را آزار نمی‌دهد و به راحتی در جای خود باقی می‌ماند. با خرید اقساطی هدفون شیائومی 2021 از قسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

اصوات نویز سفید

شما می‌توانید با استفاده از این هدفون‌های موسیقی‌های مخصوص شرکت شیائومی را در هنگام خواب گوش دهید و از صدای لذت بخش باران، باد، دریا و طبیعت لذت برده و از صداهایی با نویز سفید لذت ببرید. این اصوات جریان‌های مغزی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد و به شما کمک می‌کند تا خواب آرام و راحتی را تجربه کنید. با خرید اقساطي هدفون شیائومی از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

این هدفون بسیار مناسب برای افرادی است که خواب نا آرامی دارند و نیاز به آرامش خاصی برای خوابیدن دارند. برای خرید قسطی هدفون شیائومی 2021 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید پرسود را تجربه کنید.

شرایط خرید اقساطی کالا از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از جامع‌ترین وبسایت‌های فروش در کشور است که دارای انواع کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی می‌باشد. این سایت استثنایی به صورت نقدی یا اقساطی محصولات مورد نیاز شما را به فروش می‌رساند. شما با مراجعه به سایت قسطی کلاب و انتخاب لیزینگ مناسب، می‌توانید وام خرید کالا دریافت کنید.

سایت قسطی کلاب دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و شما با آسودگی خاطر می‌توانید خرید خود را ثبت کنید. با خرید قسطی هدفون شیائومی 2021 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a11

خرید قسطی گوشی a11
یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ بی شک مدل گلکسی a11 است. برای خرید قسطی گوشی a11 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرومکس با چک

خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرومکس با چک
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرومکس با چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...