خرید قسطی ماشین 405

تاریخ انتشار:
1403/6/28 19:53:23

                                                                   در حال حاضر طرح اعطای وام برای خرید خودرو فعال نمی‌باشد.


یکی از جذاب‌ترین خودروهای پژو در سال‌های اخیر ماشین 405 می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید اقساطی ماشین 405 به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ماشین 405


بررسی ماشین 405

شرکت پژو یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین خودروهای دنیا را طراحی و تولید می‌کند که بسیار پر طرفدار است. شرکت خودروسازی ایران خودرو برای کاهش قیمت‌ها و وابسته نبودن به کشورهای خارجی اقدام به مونتاژ ماشین‌های برند پژو کرده است. 

خودرو 405 یکی از ماشین‌های مونتاژ شده توسط ایران خودرو می‌باشد. در این مقاله قصد داریم در مورد این ماشین پر طرفدار اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر تمایل به خرید اقساطی ماشین 405 دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید و از اطلاعات این بلاگ نهایت استفاده را کنید.  

معرفی مدل‌های گوناگون 405 و بررسی آن‌ها

خودرو 405 دارای سه مدل متنوع GLI، GLX بنزینی و SLX می‌باشد. خودرو مدل 405 GLX بسیار زیبا و کاربردی طراحی شده است. این خودرو دارای گیربکس 5 دنده‌ای است و از دیفرانسیل جلو برخوردار است، همچنین دارای یک موتور قدرتمند 4 سیلندر و 16 سوپاپه می‌باشد که در بین ماشین‌های معمولی بسیار ویژه است.

از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به اسب بخاری معادل با 100 اشاره کرد و شتابی معادل با 11 ثانیه دارد. خودرو مدل 405 GLI نیز تقریبا با همین ویژگی است و فقط از لحاظ ظاهری فرق اندکی دارد. 

خودرو مدل 405 SLX دارای همین ویژگی‌ها است با تفاوت اینکه اسب بخاری معادل با 108 دارد و شتاب آن 13 ثانیه می‌باشد. برای خرید قسطی ماشین 405 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

بررسی نقاط قوت خودرو 405

همان طور که اطلاع دارید خودرو 405 طرفداران بسیاری دارد و همین امر به علت کیفیت و کارایی این خودرو به نسبت بزرگ است. از نقاط قوت خودرو 405 می‌توان به فضای جادار کابین نام برد که بسیار مهم است و مناسب خانواده است.

از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به فراوانی لوازم یدکی اشاره کرد که گزینه بسیار مهمی می‎‌باشد و در هنگامی که ماشین خراب می‌شود، هیچ چیزی مانند کمبود قطعات یدکی نمی‌تواند شما را اذیت کند! ولی خوشبختانه پژو 405 دارای قطعات و لوازم یدکی در دسترسی است. 

از دیگر نقاط قوت این خودرو عملکرد سیستم تعلیق آن می‌باشد که بسیار عالی طراحی شده است. برای خرید اقساطی ماشین 405 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

بررسی نقاط ضعف خودرو 405

بهتر است اندکی به معایب این پژو فرانسوی بپردازیم. از معایای این ماشین استثنایی می‌توان به مصرف سوخت بالا و کیفیت ساخت در سال‌های اخیر اشاره کرد.

البته مدل دوگانه سوز آن بسیار به صرفه است. پیشنهاد می‌شود که برای خرید قسطی ماشین 405 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه سایت بهره مند شوید.

دیدگاه افرادی که خودرو 405 را خریداری کرده‌اند!

از دیدگاه افرادی که خودرو 405 را خریداری کرده‌اند نظراتی دریافت شده است. از لحاظ رانندگی و عملکرد فنی 50% رضایت داشته‌اند، از لحاظ طراحی ظاهری 40% رضایت داشته‌اند، از لحاظ کابین و امکانات 40%، از لحاظ ارزش در مقابل قیمت 50% و از لحاظ کیفیت 40% رضایتمندی دارند. شما می‌توانید برای خرید قسطی ماشین 405 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات فراوان این سایت بهره‌مند شوید.

معرفی وبسایت قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و جامع‌ترین فروشگاهای اینترنتی در کشور می‌باشد. وبسایت قسطی کلاب به دو صورت نقدی و اقساطی محصولات و کالای موجود در بازار را به فروش می‌رساند. 

به تازگی قرار است وبسایت قسطی کلاب فروش اقساطی خودرو را آغاز کند. با دریافت اعتبار خرید اقساطی از بخش خرید اقساطی، شما می‌توانید از شرکت‌های بای چک، لیزینگ صنعت و معدن، لیزینگ پارسیان و لیزینگ فرازاندیشان تا سقف 150 میلیون تومان اعتبار خرید کسب کنید. با خرید اقساطی ماشین 405 از قسطی کلاب یک خرید خاطره انگیز را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تیبا 2

خرید قسطی تیبا 2
یکی از پرفروش‌ترین خودروهای سایپا بعد از پراید خودرو تیبا می‌باشد که بسیار پرطرفدار است و از قیمت مناسبی برخوردار است. برای خرید اقساطی ...

فروش اقساطی خودرو کوییک چکی

فروش اقساطی خودرو کوییک چکی
برای اطلاع از فروش اقساطی خودرو کوییک چکی به بخش خودرو ایرانی در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب...