خرید قسطی ایپد

تاریخ انتشار:
1403/6/29 12:26:45

اگر تمایل به خرید اقساطی ایپد با قیمتی مناسب دارید، به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی ایپد


بررسی آیپد 10.2

امروزه، اپل به عنوان یکی از بهترین‌ها در صنعت تولید کالاهای دیجیتال مثل تبلت، تلفن همراه، ساعت هوشمند درحال فعالیت می‌باشد. یکی از محبوب‌ترین محصولات این شرکت، تبلت‌های آن می‌باشد. از این روی، اگر شما هم مانند بسیاری افراد در سراسر جهان، در فکر خرید تبلت قسطی، به خصوص خرید قسطی آیپد 10.2 هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله، همراه ما باشید. 

نکاتی در رابطه با خرید اقساطی آیپد 10.2

شما با خرید نقدی و یا خرید قسطی تبلت اپل یک تبلت فوق العاده جذاب و کاربردی را در اختیار خواهید داشت. این آیپد، همانطور که از اسم آن پیدا است، به یک نمایشگر 10.2 اینچی مجهز می‌باشد، که نسبت آن به بدنه تقریبا 73.8 درصد است. این نمایشگر از قلم لمسی نسل اول پشتیبانی می‌کند و مجهز به پوشش اولفوبیک به منظور کاهش جذب اثر انگشت و بازتاب نور می‌باشد. همچنین، شیشه آن از نوع ضد خش طراحی و تولید شده است.

با خرید قسطی آیپد 10.2، شما به یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی، با عملکردی فوق العاده دسترسی خواهید داشت. در طراحی این دوربین از لنز Ultra Wide استفاده شده است، که با استفاده از آن کاربر قادر به ثبت تصاویری با زاویه 122 درجه خواهد بود. همچنین، دوربین اصلی این تبلت 8 مگاپیکسل بوده و توانایی ضبط اسلوموشن و فوکوس خودکار، از ویژگی‌های قابل توجه آن می‌باشد.

در ساخت این تبلت، از تراشه 7 نانومتری پلاس A13 Bionic اپل، بهره گرفته شده است. علاوه بر آن، دارای پردازنده مرکزی 6 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی 4 هسته‌ای GPU نیز می‌باشد. همچنین، خرید اقساطی آیپد 10.2، یک باتری 8557 میلی آمپری، از نوع لیتیوم یونی را در اختیار شما قرار می‌دهد، که عملکرد بسیار خوبی دارد.  

مشخصات فنی آیپد 10.2

برای خرید قسطی آیپد 10.2 لازم می‌باشد، تا در رابطه با مشخصات فنی این کالای دیجیتال اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

برند: APPLE
سال معرفی: 2021
وزن نسخه WIFI: 487 گرم
وزن نسخه LTE: 498 گرم
ابعاد: 250.6 * 174.1 * 7.5 میلی متر
رنگ بندی: دارای دو رنگ نقره ای و خاکستری
مدل‌های عرضه شده: A2603 / A2604
ابعاد صفحه نمایش: 10.2 اینچ
نوع نمایشگر: IPS
ماکزیمم روشنایی صفحه نمایش: 500 نیت
رزولوشن تصویر: 2160 * 1620 پیکسل
تراکم پیکسلی: تقریبا 265 پیکسل در هر اینچ
سیستم عامل: iPad OS 15
حافظه داخلی: 64 گیگابایت / 256 گیگابایت
رم: 3 گیگابایت
تعداد دوربین‌های پنل پشتی: یک عدد
رزولوشن دوربین اصلی: 8 مگاپیکسل
رزولوشن دوربین سلفی: 12 مگاپیکسل
درگاه جک 3.5 میلیمتری هندزفری: دارد
درگاه ورودی برای حافظه جانبی: ندارد
اسپیکر: دارد
نوع اسپیکر: استریو
نوع باتری: لیتیوم یونی
ظرفیت باتری: 8557 میلی آمپر ساعت
امنیت: حسگر شناسایی اثر انگشت
پشتیبانی از قلم: دارد (قلم لمسی نسل اول)
سایر قابلیت‌ها: پشتیبانی از GPS، بلوتوث 4.2، USB 2.0، LTE، HSPA، GSM، WIFI، HOTSPOT، شتاب سنج، قطب نما، ژیروسکوپ، فشارسنج 

جمع بندی

در این قسمت، به بیان ویژگی‌های مثبت و منفی برای خرید اقساطی آیپد 10.2 می‌پردازیم:

نقاط مثبت محصول: قیمت مناسب نسبت به رقبا، بدنه مقاوم
نقاط منفی محصول: عدم پشتیبانی از قلم لمسی نسل 2 

خرید قسطی آیپد 10.2 در وب سایت قسطی کلاب

محصولات شرکت اپل، همیشه جز کالاهای دیجیتال لوکس و گران قیمت بوده‌اند. چرا که، علاوه بر کیفیت، ظاهر جذاب و متفاوتی نیز دارند. در این راستا، یک پلتفرم اینترنتی به نام قسطی کلاب، اقدام به فروش قسطی طیف گسترده‌ای از محصولات اپل و دیگر برندها نموده است.

بدین وسیله تعداد مشتریان بیشتری قادر به تهیه محصول دلخواه خود خواهند بود. در شرایط تورم، خرید اقساطی یک گزینه فوق‌العاده، برای افرادی می‌باشد که هر دلیلی مایل به پرداخت یکجای هزینه کالای مورد نظر خود نیستند.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی لپتاپ اچ پی

فروش قسطی لپتاپ اچ پی
اچ پی را می توان جزء شرکت هایی قرار داد که یکی از بهترین و با کیفیت ترین لپتاپ های موجود را روانه بازار می کند. قسطی کلاب نیز شرکتی است که در بخش...

خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس سفته ای

خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس سفته ای
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال...