خرید اقساطی گوشی آیفون 12 پرومکس

تاریخ انتشار:
1403/7/27 11:46:48

شرکت اپل یکی از بزرگترین شرکت‌های دنیا است که محصولات لوکس و با کیفیتی دارد. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 12 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی آیفون 12 پرومکس


طراحی ظاهری آیفون 12 پرومکس 

کمپانی اپل یکی از برترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در دنیا به شمار می‌رود. گوشی آیفون 12 پرومکس از تولیدات این شرکت است که در 13 نوامبر 2020 به بازار عرضه شد. شرکت اپل با تولید و عرضه برترین گوشی‌های تلفن همراه، بازار تمامی کشورهای دنیا را در دست گرفته است. برای خرید قسطی گوشی آیفون 12 پرومکس، شناخت وب سایتی امن و مطمئن می‌تواند بسیار مهم باشد. 

آیفون 12 پرومکس را شاید به خاطر شیلد سرامیکی و یا پشتیبانی از اینترنت 5G بشناسید اما این گوشی فقط در این ویژگی‌ها خلاصه نمی‌شود و امکانات بسیاری دارد.

این تولید کمپانی اپل گران قیمت‌ترین گوشی تولید شده در سال 2020 است و با توجه به ظرفیت حافظه داخلی قیمت‌ها متنوعی دارد. آیفون 12 پرومکس در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، گرافیکی و آبی اقیانوسی، طراحی و روانه بازار شده است. 

این کمپانی در این مدل نیز همانند دیگر مدل‌ها در انتخاب رنگ و طراحی آن حساسیت بالایی داشته است. لبه‌های خمیده این سری از تولیدات کمپانی اپل، بازگشتی به مدل‌های سابق خود بوده است که می‌توان گفت بسیار مورد توجه دوستداران این برند قرار گرفته است. آیفون 12 پرومکس نسبت به دیگر مدل‌ها کمی بلندتر و باریک‌تر است که باعث می‌شود راحت‌تر در دست قرار گرفته و استفاده آسان‌تری نیز داشته باشد.

این گوشی با طراحی بسیار زیبا و رنگ بندی‌های چشم نواز، جایگاه بسیار خوبی در میان گوشی‌های هم رده خود پیدا کرده است. اگر تصمیم به خرید اقساطی گوشی آیفون 12 پرومکس دارید با ما همراه شوید. 

مشخصات فنی آیفون 12 پرومکس

آیفون 12 پرومکس با صفحه 6.7 اینچی که در آن نسبت نمایشگر به بدنه حدود 87.4% است دارای رزولوشن تصویر 1284 در 2778 است. که کیفیت تصویری بسیار بالایی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. این گوشی دارای پوشش ضد خش بوده و همچنین پوشش اولفوبیک آن باعث کاهش بازتاب نور و لکه دست می‌شود.

از دیگر مشخصات این تلفن هوشمند می‌تواند به ضد آب بودن آن اشاره نمود. این تولید کمپانی اپل با پشت و رو شیشیه ای ضد خش و فریم استیل ضد زنگ دارای وزن 228 گرم است و نسخه تولید شده آن سیستم عامل ios 14 را پشتیبانی می‌کند. 

آیفون 12 پرومکس در نسخه جهانی امکان ساپورت یک سیم کارت را دارد و در نسخه تولید چین می‌تواند 2 سیم کارت را پشتیبانی نماید. با خرید قسطی گوشی آیفون 12 پرومکس از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

پلتفرم این گوشی دارای پردازنده مرکزی 6 هسته و پردازنده گرافیکی 4 هسته‌ای می‌باشد. یکی از ویژگی‌های خاص این گوشی طراحی آن در حافظه‌های داخلی متفاوت است که پاسخگوی هر نیازی می‌باشد. این گوشی با حافظه‌های داخلی 128، 256 و 512 گیگابایت در بازار موجود است.

آیفون 12 پرومکس با داشتن 3 دوربین در پشت گوشی هر کدام با توان 12 مگاپیکسل یکی از برترین تلفن‌های همراه در ثبت لحظات شما به شمار می‌آید. همچنین دوربین سلفی این گوشی 12 مگاپیکسل است که مجهز به حسگر 3 تشخیص چهره و عمق تصویر است. 

معرفی برترین وبسایت خرید اقساطی گوشی آیفون 12 پرومکس

حال که با مشخصات و ویژگی‌های ظاهری این گوشی کمپانی آیفون آشنا شدید، اگر تصمیم به خرید قسطی گوشی آیفون 12 پرومکس را دارید، بهترین راه خرید است وبسایت قسطی کلاب است. این سایت برترین کالای دیجیتال را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

در خرید اقساطی گوشی یکی از مهم‌ترین نکات امنیت و اطمینان از سایت است تا کالایی با کیفیت را خریداری نمایید. سایت قسطی کلاب با فروش قسطی موبایل و دیگر کالای دیجیتال این امکان را برای شما فراهم کرده است تا به روز ترین تجهیزات روز دنیا را با بهترین شرایط خریداری نمایید. 

اگر شما نیز از دوستداران گوشی‌های آیفون هستید و علاقه به خرید نقد یا اقساط جدیدترین گوشی این برند دارید، می‌توانید با مراجعه به وبسایت قسطی کلاب، برای خرید اقساطی گوشی آیفون 12 پرومکس اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیپد پرو

خرید قسطی آیپد پرو
برند آیفون لوکس‌ترین و مدرن‌ترین کمپانی دنیا است و شما با داشتن یکی از محصولات برند آیفون حس خوب زندگی را به خود هدیه می‌دهید. برای ...

دیجی کالا a70

دیجی کالا a70
گوشی سامسونگ دیجی کالا a70 یکی از بهترین گوشی های این روزهای بازار فروش جهانی است که سبک طراحی این گوشی با بقیه گوشی های این سری از سامسونگ...