خرید قسطي آیفون se

تاریخ انتشار:
1403/6/28 21:07:49

برند اپل یکی از بهترین و برجسته‌ترین کمپانی‌های دنیا است که محصولات آن در ایران طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطي آیفون se به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطي آیفون se


آیفون se

از جمله سیاست‌های شرکت اپل برای رقابت با گوشی‌های میان رده شرکت سامسونگ، ارائه آیفون SE است که نسبت به برندهای بالا از کیفیت مناسبی برخوردار است، هر چند که در حد گوشی‌های پرچم‌دار نیست! 

این محصول 148 گرمی شرکت اپل، در رنگ‌های پرفروش مشکی، سفید و قرمز تولید شده است. بدنه‌ای از جنس شیشه و آلومینیوم دارد. آیفون SE با نام‌های آیفون 9 و آیفون SE2020 شناخته می‌شود. این گوشی از پردازنده Apple A13 Bionic برخوردار است و از سیستم عاملiOS 13 استفاده می‌کند.

دوربین 12 مگاپیکسلی آن، امکان فیلم برداری با کیفیت 4K را فراهم می‌آورد. این گوشی دارای گواهینامه مقاومت در عمق یک متری آب به مدت 30 دقیقه است و دارای محافظ ضد گرد و غبار نیز می‌باشد. قابلیت خرید اقساطي آیفون se در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی کلی

لبه‌های این آیفون حالت شارپی دارد. وزن این گوشی سبک 148 گرم است. امکان استفاده از این دستگاه تنها با یک دست میسر است. مشخصات باتری نیز مطلوب است. ضخامت این گوشی تنها 16 میلی‌متر است. طراحی صفحه این گوشی به صورت تاچ‌ایدی اپل و از نسل قدیمی‌تری است. 

حاشیه‌های زیادی با اطراف دارد و بر روی صفحه یک لایه محافظ گوریلا گلاس قرار گرفته است. یک پوشش ضد چربی هم برای مقابله با لکه‌های ناشی از اثر انگشت موجود است.

صفحه نمایش

این دستگاه یک صفحه نمایش 4.7 اینچی برخوردار است که از تکنولوژی‌های LCD و IPS استفاده می‌کند. دارای رزولوشن 640*1146 پیکسل می‌باشد.

شدت روشنایی به حدی است که در محیط‌های پر نور نیز، به خوبی استفاده می‌شود. با خرید قسطي آیفون se تجربه دیدی بی‌نظیر داشته باشید.

دوربین

دوربین آیفون se حدود 12 مگاپیکسلی است و از لرزش‌گیر نوری بهره مند می‌باشد. متاسفانه به علت عرضه قیمت پایین این مدل، در این گوشی از لنزهای ماکرو، حالت شب و عکاسی عریض استفاده نشده است. 

دوربین این گوشی قادر است تا با کیفیت 4k و نرخ‌ 30 فریم بر ثانیه به فیلم‌برداری بپردازد و یا با کیفیت HD و سرعت 240 فریم بر ثانیه نیز فیلم برداری کند. دوربین سلفی نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی است و قابلیت عکاسی HDR دارد. کیفیت فیلم‌برداری نیز 720p می‌باشد.

سخت افزار

این گوشی از نظر سخت افزاری از پردازنده‌ها A13 Bionic بهره‌مند است. این پردازنده شش هسته‌ای است. به علاوه این اسمارت‌فون، از یک رم 3 گیگابایتی نیز برخوردار است. پردازنده گرافیکی نیز، چهار هسته‌ای است. این گوشی در سه ورژن مختلف 64 ، 128 و 256 به بازار عرضه شده است. 

با وجود سیستم عامل آپدیت شده iOS 13 این دستگاه می‌تواند قابلیت‌های مالتی تسکینگ و پردازش‌های سنگین را پشتیبانی نماید. با خرید اقساطي آیفون se سرعت، قدرت و کارایی را تجربه کنید.

باتری

این تلفن از یک باتری 1821 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند. به علت کافی نبودن این باتری، یک شارژ بی‌سیم پرسرعت 18 واتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. با خرید قسطي آیفون se تجربه شارژ پر سرعتی داشته باشید.

صدا

برای این گوشی دو خروجی صدا در نظر گرفته شده است. بلندی صدا باز است و اسپیکرهای استریو نیز، بسیار مناسبند. با خرید قسطي آیفون se کیفیت را احساس کنید.

یک نتیجه گیری کلی

از جمله مزایای موجود در این گوشی سبک وزن بودن، خوش دست بودن، داشتن صفحه نمایش با کنتراست بالا و روشنایی ایده‌آل، بهره‌مند بودن از تراشه قدرتمند، وجود بلندگوهای استریو، داشتن اثر انگشت تاچ‌ایدی، گرفتن عکس‌های فوق‌العاده در نور کم و قابلیت ضبط ویدیو می‌باشد. همچنین سیستم عامل این گوشی به روز رسانی شده است و بهای تهیه این محصول نیز مناسب می‌باشد.

خرید آیفون se

اگر مایل به تهیه تا گوشی آیفون se می‎باشید، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده‌ای كه در زمینه خرید نقدی و اقساطی به کاربران عزیز پیشنهاد می‌دهد، استفاده كنید. 

برای خرید غیرنقدی می‌توانید از این سایت اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید و به یکی از چهار روش موجود در این سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما خرید اقساطي آیفون se است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آیفون13پرو

خرید قسطی گوشی آیفون13پرو
اگر خواهان داشتن یک گوشی باکیفیت هستید، خرید قسطی گوشی آیفون13پرو از سایت قسطی کلاب را امتحان کنید. در این سایت شما می‌توانید...

فروش اقساطی ساعت هوشمند سامسونگ

فروش اقساطی ساعت هوشمند سامسونگ
اولین ساعت های هوشمند همان ساعت های دیجیتالی می باشد که در دوران کودکی با آن آشنا شدید این ساعت ها دیجیتالی بودند و روی بسیاری از آن ها ماشین حساب...