خرید قسطی تلویزیون xvision

تاریخ انتشار:
1403/7/13 01:17:06

محصولات برند ایکس ویژن دارای تنوع و کیفیت بالایی است و شما می‌توانید برای خرید قسطی تلویزیون xvision به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی تلویزیون xvision


نگاه کلی به تلویزیون ایکس ویژن 

در زندگی امروزه برای داشتن یک زندگی ایده آل، خرید یک تلویزیون خوب و با کیفیت از اهمیت زیادی برخوردار است. برخی از افراد هنگام بیدار شدن از خواب صبحگاهی، تا پایان روز از تلویزیون استفاده می‌کنند. پس با وجود نیاز عمده این وسیله ارزشمند، بهتر است هنگام خرید این کالای اساسی دقت فراوانی شود. یکی از شرکت‌های شناخته شده معتبر در زمینه تولید لوازم خانگی، شرکت مادیران است. 

شرکت ایرانی مادیران در شهر هشتگرد قرار دارد و در سال 1385 تلویزیون ایکس ویژن را به بازار عرضه نمود. شرکت مادیران به خاطر کیفیت بالای محصولات خود در رده سوم جهانی قرار گرفت. برای خرید اقساطی تلویزیون xvision به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

با توجه به ایرانی بودن این محصول طرفداران مختص به خود را دارا می‌باشد. تلویزیون‌های ایکس ویژن، با توجه به ابعاد مناسب مورد استفاده هر خانواده‌ای، قرار می‌گیرند. به طوری که در خانه‌هایی با محیط کوچک از ابعاد کوچکتر و در خانه‌های با وجود محیط بزرگ، تلویزیونی با ابعاد بزرگتری مورد استفاده قرار می‌گیرد.  

البته کوچک بودن ابعاد تلویزیون‌های ایکس ویژن، تاثیری در کاهش کیفیت این محصول ندارد. تلویزیون‌های ایکس ویژن با قیمت‌های بسیار مناسب‌تر از سایر تلویزیون‌های موجود در بازار به فروش می‌رسد. در ادامه مطالب به روش خرید قسطی تلویزیون xvision خواهیم پرداخت.

بررسی کیفی تلویزیون ایکس ویژن

تلویزیون‌های ایکس ویژن، با دارا بودن زاویه دید وسیع، تماشای برنامه‌های تلویزیونی را برای مخاطب‌های خود، لذت بخش کرده است؛ همچنین در قسمت بدنه تلویزیون‌های ایکس ویژن از ضخامت کمی در ساخت استفاده شده است. 

در طراحی ظاهر تلویزیون‌های ایکس ویژن، هیچ گونه دکمه‌ای قرار ندارد. فقط نام تلویزیون ایکس ویژن، به صورت برجسته در قسمت پایین صفحه حک شده است. 

به منظور  ایجاد جلوه زیباتر دکمه‌های خاموش و روشن و کم و زیاد کردن ولوم، ( صدا ) در قسمت پشت دستگاه قرار داده شده است. تلویزیون‌های ایکس ویژن دارای درگاه ورودی USB و HDMI می‌باشند. با خرید اقساطی تلویزیون xvision از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

وجود درگاه ورودی HDMI به واسطه کابل مربوطه از طریق وسایل الکتریکی دیگر مانند: کامپیوتر، تصاویری با وضوح، کیفیت و اندازه بزرگتری قابل پخش می نماید و همچنین با طراحی ریموت کنترل کار با این دستگاه بسیار آسان است.

یکی دیگر از قابلیت‌های بسیار مهم که در ساخت مدل‌های جدید تلویزیون‌های ایکس ویژن طراحی شده است، متصل شدن گوشی همراه از طریق وای فای به تلویزیون است که اهمیت زیادی برای اغلب خریداران دارد. در ساخت تلویزیون ایکس ویژن از برنامه ای با نام ماشین زمان استفاده شده که قابلیت بازگشت و پخش برنامه‌های از قبل پخش شده را دارد. با داشتن تلویزیون ایکس ویژن، دیگر برنامه‌های مورد علاقه خود را از دست نخواهید داد.

برای جوانانی که به تازگی تشکیل زندگی می‌دهند، با وجود مخارج بالا، خرید تلویزیون ایکس ویژن بسیار با صرفه می‌باشد. برای خرید به صورت نقد و اقساط می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید؛ اکثر افراد ترجیح می‌دهند، خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن را انجام دهند. خرید قسطی تلویزیون xvision به آسانی توسط  سایت  قسطی کلاب قابل انجام است. 

قابلیت های تلویزیون ایکس ویژن 

_ دارای درگاه USB ( 2عدد )

_ دارای درگاه HDMI  (3 عدد )

_ قابلیت ضبط برنامه‌ها

_ کیفیت  Full HD

_ دارای تکنولوژی LED

_ دارای صفحه تخت

_ دارای سیستم صوتی 2 کاناله

_ دارای 2 عدد بلندگو

_ دارای آنتن دیجیتال

_ دارای حافظه رم 128 مگاپیکسلی

_ دارای پایه رومیزی

_ قابلیت نصب بر روی دیوار

_ دارای وزن تقریبی 9.67 کیلوگرم

_ دارای راهنما برنامه EPG

_ پشتیبانی از سیستم‌های PAL/ NTSC/SECAM 

خرید اقساطی تلویزیون xvision

یکی از سایت‌های معتبر جهت خرید قسطی تلویزیون xvision، سایت معتبر قسطی کلاب می‌باشد که با توجه به شرایط مشتری بهترین خدمات را ارائه می‌نماید. با مراجعه به سایت قسطی کلاب شرایط بسیار مناسبی برای خرید قسطی تلویزیون مهیا شده است. با قسطی کلاب خریدی آسان و با صرفه را تجربه نمایید. امید بر آن داریم با توجه به اطلاعات ارائه شده، معقول‌ترین خرید را از سایت قسطی کلاب انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی اسپرسو ساز دلونگی

فروش قسطی اسپرسو ساز دلونگی
برند اسپرسو ساز که شهرت بالایی داشته باشد بی شک از آن دلونگی است. برای خرید قسطی اسپرسو ساز دلونگی به بخش...

فروش اقساطی فرش

فروش اقساطی فرش
انسان از وقتی كه خود را شناخت و ضرورت نیاز به ملزومات زندگي روزمره را احساس کرد، به فكر داشتن منسوجي افتاد...