خرید قسطی ps5 دیجیتال

تاریخ انتشار:
1403/7/27 13:56:11

اگر به دنبال خرید یک کنسول بازی قدرتمند و استثنایی می‌گردید؛ پیشنهاد ما به شما خرید قسطی ps5 دیجیتال از بخش بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب می‌باشد.

خرید قسطی ps5 دیجیتال

همه چیز درباره ps5 دیجیتال

در زندگی امروز، دیگر بچه‌ها برای بازی و گذراندن اوقات فراغت خود، به کوچه و خیابان محل زندگی خود نمی‌روند. بلکه ترجیح می‌دهند، بیشتر وقت خود را در خانه، پای بازی‌های اینترنتی بگذرانند. یک وسیله بازی پرطرفدار در میان گیمر تا دستگاه بازی ps5 دیجیتال است. این دستگاه، بروز شده دستگاه ps4 می‌باشد. کنسول بازی ps5 دیجیتال، طرفداران بسیاری در میان کودکان، نوجوانان و حتی جوانان دارد. 

در اغلب دورهمی‌ دوستانه جوانان، جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است. ما در این مقاله، سعی بر آن داریم روش خرید قسطی ps5 دیجیتال را معرفی نماییم. تا پایان مطالب با ما همراه باشید. دستگاه‌های ps5 دیجیتال، جهت بازی سرگرمی، تولید شده‌اند و در اغلب خانه‌هایی که کودک و نوجوان از جنس مذکر دارند، جای گرفته است. کنسول بازی ps5 دیجیتال، ساخت ابر شرکت سونی، در کشور ژاپن می‌باشد. 

این دستگاه در دو دسته ps5 درایو و ps5 دیجیتال ساخته و به بازار عرضه گشته است. این دو مدل از لحاظ فناوری شبیه به هم هستند و فقط سه تفاوت نسبت به هم دارند که عبارت است از: نحوه طراحی در ظاهر، قیمت و عدم وجود درایو دیسک در نسخه ps5 دیجیتال می‌باشد. 

دستگاه‌های ps5 دیجیتال جایی برای قرار دادن دیسک بازی ندارند و بازی‌ها به‌صورت دیجیتالی انجام می‌گیرند. همین امر سبب ارزان‌تر بودن قیمت این دستگاه، نسبت به نسخه اصلی آن می‌باشد. دستگاه ps5 دیجیتال را می‌توان به دو صورت نقد و اقساط خریداری نمود و بهترین روش، خرید اقساطی ps5 دیجیتال از سایت قسطی کلاب است.

در ساخت فناوری صوتی ps5 دیجیتال، از فناوری صدای سه بعدی Atmos-lite استفاده شده است. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه، ساپورت بازی‌های 4k و بارگذاری سرعت بالا برنامه‌ها، با وجود حافظه SSD، می‌باشد. با خرید اقساطی ps5 دیجیتال از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

لوازم موجود در جعبه دستگاه ps5 دیجیتال

_ یک عدد کابل HDMI

_ یک عدد کابل برق

_ یک عدد دسته بازی

_ یک عدد دستگاه PS5 دیجیتال

_ یک عدد دفترچه راهنما

_ یک عدد کابل جهت شارژ دسته بازی  

طراحی ظاهری PS5 دیجیتال

طراحی ظاهری زیبا، دو رنگ سفید ومشکی، علاقه گیمر تا را به خود دو چندان نموده است. در ابعادی به اندازه 294*326*55 تولید شده که نسبت به سایر دستگاه‌های PS بزرگ‌تر است و وجود یک فن در این دستگاه، امکان استفاده طولانی‌تری را برای مصرف کننده، فراهم می‌سازد. جنس بدنه دستگاه از پلاستیک فشرده با کیفیت است. 

قابلیت‌های دستگاه PS5 دیجیتال

_ دارای طراحی زیبا وچشم نواز

_ دارای وزن 3.9 کیلوگرمی

_ دارای حافظه SSD

_ دارای پردازنده هوشمند 8 هسته‌ای

_ دارای پردازنده گرافیکی AMD ADNA 2

_ دارای حافظه 16 گیگابایتی

_ دارای دودرگاه USB

_ دارای خروجی صدا 4K-8K

_ دارای درگاه HDMI

_ قابلیت اتصال بلوتوث

_ دارای قابلیت اجرای بازی‌های دیجیتالی PS4

_ دارای قابلیت اتصال Wifi

_ دارای قیمت پایین‌تر نسبت به ps5 اصلی

_ دارای توان پردازشی 10. 28 ترافلاپسی

_ دارای قابلیت بارگذاری سریع برنامه‌ها 

به طور کل دستگاه بازی ps5 دیجیتال، برای افرادی که از سرعت بالای اینترنت برخوردار هستند و بازی‌های خود را در نسخه دیجیتال، تهیه می‌کنند بهترین انتخاب است. برای خرید اقساطی ps5 دیجیتال به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

روش خرید قسطی ps5 دیجیتال 

راحت‌ترین روش خرید اقساطی کنسول بازی، مراجعه به سایت‌های معتبری است که شرایط فروش اقساطی کالا دارند. این سایت‌ها، شرایط بسیار مناسبی در زمینه فروش قسطی ps5، برای مشتریان خود، در نظر گرفته اند. یکی از سایت‌های معتبر در زمینه فروش اقساطی لوازم بازی سرگرمی، سایت مشتری مدار قسطی کلاب است. 

سایت قسطی کلاب، بهترین شرایط خرید قسطی ps5 دیجیتال را برای مشتری‌های خود فراهم ساخته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، می‌توانید به سایت معتبر قسطی کلاب مراجعه نمایید. به یاد داشته باشید که خرید خوب، یک هنر است. البته شرایط دریافت وام خرید اقساطی نیز در سایت قسطی کلاب به صورت کامل قرار داده شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ps5 اسلیم چکی

خرید قسطی ps5 اسلیم چکی
برای خرید قسطی ps5 اسلیم با شرایطی استثنایی به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب ...

کنسول بازی ps4 اقساطی

کنسول بازی ps4 اقساطی
در چند سال اخیر با پیشرفت فناوری و هم چنین تغییر زیر ساخت های اینترنتی در جوامع و کاربرد اینترنت در همه مشاغل و....