خرید قسطی iphon 12

تاریخ انتشار:
1403/6/29 21:22:56

جدیدترین گوشی برند اپل رونمایی شده است و با رنگبندی بسیار متفاوت به بازار عرضه شده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی iphon 12 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی iphon 12


آیفون 12

بیشتر از یک دهه از حضور آیفون در سطح بین‌المللی می‌گذرد. این شرکت به وجود آمد تا با رقیبان اندرویدی خود مقابله کند. اپل در رونمایی جدید خود از دو سری متفاوت آیفون 12 پرده برداری کرد. آیفون 12 و آیفون 12 پرو، دو دستگاه جدید کمپانی اپل می‌باشد. 

اپل هر ساله پیشرفت‌های بیشتری در تولیدات گوشی‌های هوشمندش به وجود می‌آورد. دوربین‌ها نسبت به سری قبل پیشرفت می‌کند، نمایشگر بهتر می‌شود و طراحی زیباتر می‌گردد. در ادامه با معرفی اسمارت فون آیفون 12 همراه باشید. قابلیت خرید اقساطی iphon 12 در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات ظاهری

این دستگاه هوشمند دارای ابعادی برابر با 146.7 × 71.5 × 7.4 میلیمتر مکعب و وزنی معادل 164 گرم است. همچنین یک تاییدیه مربوط به ضد آب بودن و مقاومت در برابر گرد و غبار دارد. این تاییدیه آی پی 68 می‌باشد. این گوشی در چهار رنگ جذاب مشکی، سفید، قرمز، سبز و آبی تولید شده است.

مشخصات سخت افزاری

تراشه معروف بیونیک A14 در این دستگاه تعبیه شده است. یک تراشه پنج نانومتری که دارای یک موتور نورونی 16 هسته‌ای می‌باشد. علاوه بر این یک پردازشگر گرافیکی چهار هسته‌ای نیز در کنار این پردازشگر کار می‌کند. 

این گجت دارای 4 گیگابایت حافظه رم است و حافظه داخلی آن نیز در سه نسخه متفاوت 64 ، 128 و 256 گیگابایتی موجود می‌باشد. با خرید قسطی iphon 12 قدرت و کیفیت را با هم تجربه کنید.

مشخصات صفحه نمایش

صفحه نمایش این دستگاه از تکنولوژی سوپر رتینا XDR استفاده می‌کند. همچنین، رزولوشن موجود در صفحه 1170 در 2532 پیکسل می‌باشد. این نمایشگر مجهز به موتوری مخصوص برای بازخورد لمسی است و از تکنولوژی True Tone نیز بهره‌مند است. همچنین، دارای قابلیت HDR می‌باشد. با خرید اقساطی iphon 12 همه چیز رنگ دیگری دارد!

مشخصات دوربین‌ها

در این دستگاه از یک دوربین دوگانه برخوردار هستید. یک لنز 12 مگاپیکسلی اصلی که مجهز به OIS است. همچنین، یک لنز 12 مگاپیکسلی دیگر  دارد که دارای لنزی از نوع فوق گسترده می‌باشد و مجهز به تکنولوژی Deep Fusion است. 

این دوربین دارای کیفیت هوشمند HDR 3 می‌باشد. دوربین سلفی نیز یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق‌العاده است. تمامی این دوربین‌ها به خوبی عمل می‌کنند. دارای گزینه‌ای برای عکسبرداری در شب هستند. همچنین، گزینه‌ای برای عکسبرداری پرتره دارند.

علاوه بر این، امکان ضبط ویدیو با کیفیت دالبی ویژن HDR نیز وجود دارد. با خرید قسطی iphon 12 کیفیت واقعی را در عکاسی و فیلم‌برداری احساس کنید!

مشخصات باتری

در این گجت هوشمند از یک باتری 2815 میلی آمپر ساعتی برخوردارید که با یک شارژر سریع 20 واتی به سرعت شارژ می‌شود. علاوه بر شارژر فیزیکی می‌توانید از طریق بی‌سیم نیز این محصول را شارژ نمایید. زیرا با MagSafe نیز، سازگار است. با خرید قسطی iphon 12 هر چیزی فوق‌العاده است.

ویژگی‌های دیگر

علاوه بر تمامی این موارد می‌توانید از قابلیت فیس آیدی نیز استفاده نمایید. به این صورت که با شناسایی چهره شما، از دستگاهتان محافظت می‌شود.

این دستگاه از اسپیکرهای استریو برخوردار است. همچنین این اسمارتفون دارای قابلیت‌های ویژه‌ای است. برای مثال قابلیت اتصال به وای فای و بلوتوث دارد.

علاوه بر این، دارای یک چیپست از نوع Ultra-Wideband می‌باشد. همچنین، دارای NFC و حالت خواننده می‌باشد. از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و قابلیت‌هایی مانند GPS دارد.

خرید آیفون 12

اگر دوست دارید یکی از مدرن‌ترین و جدیدترین گوشی‌های هوشمند دنیا را در دست بگیرید، می‌توانید این مدل را تهیه فرمایید. همچنین این قابلیت را دارید تا این کار را از طریق قسطی‌کلاب انجام دهید.

در قسطی کلاب تمهیداتی اندیشیده شده است تا بتوانید به راحتی از لیزینگ‌های معتبر در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و چند روز بعد کالاهای مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی iphon 12 از این فروشگاه است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ از قسطی کلاب

خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ از قسطی کلاب
گوشی جذاب s23 سامسونگ با شرایطی عالی به فروش می‌رسد. برای خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ از قسطی کلاب به بخش موبایل در دسته...

خرید تبلت ایکس ویژن

خرید تبلت ایکس ویژن
ایکس ویژن یکی از بهترین برندهای ایرانی است که به تازگی از تبلت خود رونمایی کرده است. برای خرید نقدی یا اقساطی تبلت ایکس ویژن به بخش...