خرید گوشی m11

تاریخ انتشار:
1403/6/30 07:25:08

برند سامسونگ برای هر سلیقه و سنی گوشی‌های هوشمند بسیاری طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطی گوشی m11 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید گوشی m11


خرید گوشی m11

M11 در سه رنگ زیبای مشکی، بنفش و آبی متالیک در سال 2020 وارد بازار شده است و خصوصیات مطلوب یک گوشی میان رده را دارا می‌باشد. جنس قسمت جلو از شیشه و جنس قسمت پشتی و فریم از پلاستیک است. 

این دستگاه، قادر است تا دو سیم‌کارت را در کنار هم پشتیبانی نماید. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.0 است. این محصول دارای 197 گرم وزن می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی m11 یک محصول مقرون به صرفه و مناسب خریداری نمایید.

نمایشگر

نوع نمایشگر این گوشی هوشمند از نوع PLS TFT LCD می‌باشد و قادر است تا 16 میلیون رنگ را برای شما به نمایش بگذارد. ابعاد صفحه نمایش 6.4 اینچ است.

نسبت نمایشگر به بدنه در حدود 81.6 درصد می باشد. تراکم پیکسلی این نمایشگر در حدود 268 پیکسل در هر اینچ است. با خرید اقساطی گوشی m11 به آسانی فیلم‌ ببینید، بازی کنید و لذت ببرید!

مشخصات فنی

این گوشی از نظر سخت افزاری از پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون 450 برخوردار است که قادر است با سرعتی برابر با 1.8 گیگاهرتز عمل کند. 

پردازنده گرافیکی نیز از نوع Adreno 506 می‌باشد و عملکرد مطلوبی دارد. این دستگاه در دو نسخه متفاوت رم 3 و 4 گیگابایتی ساخته شده است. همچنین، حافظه داخلی نیز در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی به بازار عرضه شده است. به علاوه این امکان را دارید تا در صورت نیاز از یک حافظه Micro SD نیز، استفاده نمایید.

دوربین‌های سه گانه به همراه دوربین سلفی

دوربین‌های سه گانه، شامل یک دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی است که قادر است تا با لنز واید و فوکوس اتوماتیک و شناسانی فاز به صورتی بهینه عمل کند.

یک دوربین لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی نیز در کنار دوربین اصلی جایی گرفته است و همچنین یک دوربین 2 مگاپیکسلی همراه با قابلیت سنسور تشخیص نیز در کنار این دوربین قرار دارد.

این دوربین‌ها قادرند تا با قابلیت پانوراما، HDR و فلش LED عمل نمایند و با رزولوشنی برابر با 1080 پیکسل و سرعت 30 فریم بر ثانیه به فیلم برداری و عکاسی بپردازند. 

یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز وجود دارد که قادر است تا با همان کیفیت دوربین های اصلی به فیلم برداری بپردازد. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی m11 مانند یک عکاس حرفه‌ای عمل کنید!

شاهکار باتری ماندگار

یکی از خصوصیات بسیار خوب این دستگاه، وجود باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است که با شارژ سریع 15 واتی به سرعت شارژ می‌شود. با خرید اقساطی گوشی m11 نگران دشارژ شدن نباشید!

قابلیت‌های جانبی

این گوشی هوشمند، دارای حسگر اثر انگشت، سنسور مجاورتی، سنسور روشنایی و شتاب سنج می‌باشد. همچنین، از یک جک 3.5 میلی متری صدا برخوردار است. 

دارای شبکه بی‌سیم و وای فای است. امکان اتصال هات اسپات را نیز دارد. دارای گذرگاه USB نوع C است. به علاوه دارای قابلیت GPS است. همچنین می‌توانید با استفاده از بلوتوث به این گوشی متصل شوید. این گوشی دارای رادیو FM نیز می‌باشد.

همراه با این گوشی از یک دفترچه راهنما، یک آداپتور شارژر سامسونگ و یک کابل شارژ بهره‌مند می‌شوید. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی گوشی m11 در قسطی کلاب فراهم شده است.

خرید گوشی m11

اگر مایلید تا یک گوشی m11 سامسونگ تهیه نمایید، به قسطی كلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده اين وبسایت بهره‌مند شوید. در صورت نیاز به خرید غیر نقدی نیز می‌توانید از این سايت، درخواست اعتبار اقساطی داشته باشید و به یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام کنيد. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی m11 از این سایت است. همین حالا نسبت به ثبت سفارش خرید خود اقدام نمایید!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ با سفته

خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ با سفته
یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ با طراحی بی نظیر مدل a34 است. برای خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ با سفته به بخش موبایل در...

فروش قسطی گوشی s20 پلاس

فروش قسطی گوشی s20 پلاس
شرکت سامسونگ با رونمایی از جدیدترین تلفن همراه خود بار دیگر جهانیان را شگفت زده کرد. به دلیل استقبال بی نظیر مردم از سری جدید گوشی سامسونگ...