خرید قسطی گوشی poco x3 pro

تاریخ انتشار:
1403/7/11 23:23:39

نسل جدید گوشی پوکو x3 به بازار آمده است و به نام poco x3 pro شناخته می‌شود. برای خرید قسطی گوشی poco x3 pro به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی poco x3 pro


آشنایی با گوشی poco x3 pro  

شرکت شیائومی تولید کننده گوشی همراه و کالای دیجیتال می‌باشد. این برند استثنایی محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کرده است. گوشی poco x3 pro از جدیدترین محصولات این شرکت تولید کننده است؛ همچنین خدماتی را به صورت خرید قسطی گوشی poco x3 pro برای تهیه این نوع کالا برای مصرف کنندگان در اختیار گذاشته است. این محصول جدید و با کیفیت در بین افراد مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

از جدیدترین محصولات شرکت شیائومی گوشی poco x3 pro می‌باشد که در سال 2021 به بازار کالای دیجیتال عرضه شده است. این گوشی موبایل در کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است.

خرید اقساطی گوشی poco x3 pro این امکان را به مصرف کنندگان و طرفداران مدل گوشی‌های شیائومی داده است که از این کالای دیجیتال استفاده کنند. خرید این محصولات در بازار عرضه محصولات دیجیتال بسیار آسان و در دسترس می‌باشد. 

خرید قسطی گوشی poco x3 pro

خرید قسطی گوشی را از طریق سایت‌های اینترنتی به آسانی امکان پذیر می‌باشد و می‌‌‌توانید در این سایت‌ها از مشخصات کامل این نوع محصولات اطلاعات کسب کنید. سایت قسطی کلاب به طور کامل و جامع برای آگاهی از نوع خرید به مصرف کننده ارائه می‌نماید.  

مزایای خرید از سایت قسطی کلاب و خدمات فروش گوشی poco x3 pro را با مراجعه به این سایت مشاهده خواهید کرد. در ادامه برای آشنایی با مدل ظاهری و مشخصات این گوشی به برخی از آنها اشاره خواهیم داشت:

_ این گوشی هوشمند دارای دو سیم کارت می‌باشد و از سیستم تکنولوژی NFC در این گوشی استفاده شده است.

_ از امکانات این مدل گوشی باید گفت که امکان برقراری ارتباط شبکه‌های جی را دارد.

_ از قابلیت‌های دیگر گوشی poco x3 pro داشتن سنسور در کنار گوشی که با اثر انگشت فعال می‌شود.  

 _ چهار دوربین در صفحه پشت گوشی طراحی شده است و در بالای گوشی قرار دارد. دوربین‌‌ها در فضای دایره‌ای شکل قرار داده شده و این طرح بسیار جدید و جذاب به چشم می‌خورد. برای خرید اقساطی گوشی poco x3 pro به سایت معتبر قسطی کلاب مراجعه کنید.

آشنایی با مشخصات سخت افزاری گوشی poco x3 pro    

_  یکی از پردازشگرهای قوی و با کیفیت بالا در دنیا Qualcomm snapdragon 860 می‌باشد که در گوشی poco x3 pro استفاده شده است.

_  استفاده از CPU 8 هسته‌ای در مدل 640 آدرنو در این مدل گوشی شیائومی به کار برده شده است.

_ 6 گیگابایت حافظه داخلی و حافظه اصلی 128 گیگابایت از قابلیت‌های دیگر این مدل گوشی طراحی حافظه جانبی نیز می‌باشد.

_ دوربین قسمت پشت دستگاه گوشی از به صورت یک پک 4 تایی طراحی شده و کیفیت دوربین‌ها به ترتیب 48، 8 ،2 ،2، مگاپیکسل طراحی شده است. از امکانات و قابلیت‌های دوربین‌های طراحی شده این مدل گوشی فیلمبرداری به صورت 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه می‌باشد.

_ از دیگر دوربین که در این سیستم به کار رفته است، دوربین سلفی که در جلوی این دستگاه موبایل طراحی شده می‌باشد و دارای کیفیت بالا است و دارای 20 مگاپیکسل می‌‌باشد. با خرید قسطی گوشی poco x3 pro از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

آشنایی با مدل های مختلف گوشی شیائومی 

برند شیائومی در مدل‌های گوناگونی طراحی و تولید شده است که در این مطلب برای آشنایی به آنها اشاره خواهیم داشت. گوشی‌های سری Mi ،Mi NOTE ، Mi Max، Mi Mix که به صورت هوشمند طراحی شده‌اند. 

این شرکت تولید کننده محصولاتی همچون تبلت و لپ تاپ نیز و همچنین دستگاه‌های مورد استفاده در خانه به صورت هوشمند طراحی شده است به بازار عرضه کرده است. برای خرید اقساطی گوشی poco x3 pro به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s23 ultra سامسونگ

خرید قسطی گوشی s23 ultra سامسونگ
جدیدترین محصول سامسونگ که به تازگی از آن رونمایی شده است، مدل گلکسی s23 ulutra می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s23 ultra سامسونگ..

خرید اقساطی گوشی M32

خرید اقساطی گوشی M32
یکی از گوشی‌های هوشمند و جدید برند سامسونگ مدل گلکسی m32 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی M32 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...