خرید ps5 قسطي

تاریخ انتشار:
1403/6/29 02:11:19

همه‌ی ما دوست داریم بخشی از روزمان را صرف انجام یک فعالیت سرگرم کننده کنیم. کنسول‌های بازی در اینجا به کمکمان میایند. خرید ps5 قسطي از قسطی کلاب روشی است آسان برای داشتن این کنسول بازی و پر کردن وقات فراغت ما. از بخش کنسول بازی در گروه بازی سرگرمی اقدام به خرید این محصول نمایید.

خرید ps5 قسطيخرید ps5 اقساطي

یکی از علاقه مندی‌های افرادی که انواع بازی‌های کامپیوتری را انجام می‌دهند، ps5 است. افرادی که علاقه‌مند به این پلی استیشن هستند قبل از خرید ps5 قسطي، باید اطلاعات و مشخصات کامل آن را بدانند. امروزه در اغلب منازل این پلی استیشن وجود دارد و افراد بسیار زیادی تمایل دارند تا در مورد این نوع دستگاه، اطلاعات داشته باشند. خریداران محترم می‌توانند در این محتوا با اطلاعات جامعی از ps5 آشنا شده و سپس در انتها با استفاده از روش خرید اقساطی، این محصول را تهیه کنند. پس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کنسول و خرید ps5 اقساطي تا انتهای محتوا با ما همراه باشید.

اطلاعات و مشخصات مورد نیاز برای خرید ps5 قسطي

به طور کلی تمامی فروشندگان جهت خرید ps5 اقساطي در ابتدا به شما اطلاعات محدودی در مورد آن می‌دهند. در این محتوا قصد داریم تمام اطلاعات کافی و مورد نیاز در مورد این پلی استیشن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

ویژگی‌ها و مشخصات اصلی و فنی پلی استیشن 5

در واقع مشخصات ps5، تقریبا مانند مشخصات گوشی‌ها می‌باشد و دارای پردازنده، اتصالات، رم و غیره است. جدیدترین نسخه این نوع بازی سرگرمی در سال 2023 به بازار معرفی شد. این دستگاه دارای دو پردازنده اصلی 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی با پشتیبانی 36 واحد محاسباتی و معماری RDNA2 می‌باشد. پردازنده اصلی با فرکانس 3.5 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی با فرکانس 2.23 گیگاهرتز طراحی شده است. ابعاد این پلی استیشن به صورت 96 در 216 در 358 میلی‌متر می‌باشد. ps5 یا پلی استیشن 5، وزنی برابر با 3.9 کیلوگرم دارد که رم موجود در آن 16 گیگابایت از نوع GDDR6 است.
این دستگاه از یک فضای ذخیره ساز SSD نیز پشتیبانی می‌کند که 825 گیگابایت می‌باشد. از ویژگی‌های دیگر این دستگاه بازی سرگرمی، وجود درایو نوری از نوع 4K UHD Blu Ray است. اتصالات، از مشخصات دیگر این دستگاه بازی می‌باشد که از اتصالات آن می‌توان به شبکه بی سیم، بلوتوث، درگاه شبکه، HDMI و دو درگاه USB اشاره کرد. از نظر تصویر و صدا نیز این نوع پلی استیشن، دارای ویژگی‌های قدرتمندی است. خروجی تصویر این کنسول بازی سرگرمی، به صورت HDMI و در فرمت‌های 480، 712، 1080، 4K و 8k می‌باشد. در نهایت خروجی صدا نیز در این نوع دستگاه با استفاده از فناوری Tempest و تولید صدای سه ‌بعدی است. برای خرید ps5 قسطي با کارشناسان ما در قسطی کلاب در ارتباط باشید.

توضیحات مختصر در مورد ps5

یکی از فناوری‌های پیشرفته در دستگاه بازی سرگرمی ps5، طراحی نورپردازی در آن است که در زمان خاموشی دستگاه به رنگ سفید و در هنگام استفاده از آن به رنگ آبی درمی‌آید. از تجهیزات دیگر این نوع دستگاه، می‌توان به دسته این پلی استیشن اشاره کرد که دارای طراحی ارگونومیک است و در دو رنگ مشکی و قرمز وجود دارد. این دسته دارای یک باتری بسیار قوی، پورت USB C، اسپیکر با کیفیت و حسگرهایی با دقت و حساسیت بسیار زیاد می‌باشد. اگر مایل به خرید ps5 اقساطي هستید، از دسته بندی بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب اقدام کنید.

شرایط فروش قسطی دستگاه ps5 از فروشگاه و سایت معتبر

اکنون که با تمام مشخصات و ویژگی‌های این دستگاه بازی سرگرمی آشنا شدیم، بهتر است با شرایط خرید ps5 قسطي نیز آشنا شوید. این دستگاه همان‌طور که می‌دانید از نظر قیمت، گران می‌باشد. ولی فروشگاه و سایت معتبر قسطی کلاب، شرایط راحت و آسانی را برای خرید اقساطی این دستگاه گذاشته است. در واقع خریدار عزیز، بدون پرداخت نقدی می‌تواند به راحتی با استفاده از خرید قسطی محصول مورد نظر خود را دریافت کند. شرایط راحت خرید این محصول، تنها با ورود به سایت قسطی کلاب و ثبت نام در آن امکان پذیر است. خریدار و یا مشتری پس از ثبت نام اولیه و ایجاد یک پنل شخصی در این سایت، به آسانی می‌تواند محصول و کالای مورد نظر خود را سفارش داده و آن را دریافت کند.

منابع

https://www.didnegar.com/shop/sony-playstation-5-standard-edition/
https://khanesony.co/blog/everything-about-ps5/
https://ferfere.com/feblog/complete-guide-to-buying-ps5/

سایر بلاگ های مرتبط

ps4 اقساطی

ps4 اقساطی
فروش کنسول اقساطی امروزه نه فقط در ایران بلکه در تمام دنیا رایج شده است. چرا این اتفاق رخ داده است؟ چراکه فروش کنسول...

خرید اقساطی ps5 درایو

خرید اقساطی ps5 درایو
یکی از بهترین کنسول‌های بازی دنیا پلی استیشن 5 می‌باشد. برای خرید اقساطی ps5 درایو به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت...