خرید قسطی ps4 بدون چک

تاریخ انتشار:
1403/6/28 21:41:47

کنسول بازی پلی استیشن 4 یکی از بهترین و جذاب‌ترین کنسول‌های بازی دنیا می‌باشد. برای خرید قسطی ps4 بدون چک به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ps4 بدون چک


معرفی پلی استیشن 4

پلی استیشن 4 که به اختصار با نام ps4 نیز معرفی می‌شود یکی از پیشرفته‌ترین کنسول‌های بازی سرگرمی در جهان است و خرید قسطی ps4 بدون چک جزو اولویت‌های بسیاری از گیمر‌ها می‌باشد. این کنسول قدرتمند از نظر طراحی تغییرات گسترده‌ای را در مقایسه با پلی استیشن 3 پشت سر گذاشته است و در مدل‌های Pro و Slim در بازار موجود می‌باشد.

 ابعاد این محصول برابر با 279*254*38 میلی‌متر است و وزن نهایی آن بدون احتساب کنترل کننده‌های آن برابر با 2.08 کیلوگرم می‌باشد و این کنسول بازی سرگرمی در رنگ‌های مشکی و سفید به بازار عرضه شده است. این محصول به پردازنده 8 هسته‌ای AMD Jaguar مجهز می‌باشد و فرکانس پردازشی هسته‌های آن در مدل‌های Slim و Pro به ترتیب برابر با 1.6 گیگاهرتز و 2.1 گیگاهرتز است.

همچنین، ذکر این نکته خالی از لطف نیست که پردازنده گرافیکی اختصاصی پلی استیشن 4 دارای معماری پولاریس است و فرکانس پردازشی آن در حدود 800 مگاهرتز می‌باشد و بهتر است به این ویژگی توجه داشته باشید که توان پردازشی مدل‌های پرو و اسلیم با یکدیگر متفاوت می‌باشد و پلی استیشن 4 پرو می‌تواند اطلاعات گرافیکی را با قدرت 4.2 ترافلاپس آنالیز کند.

این مقدار بیش از 2 برابر قدرت پردازشی مدل‌های اسلیم است و این ویژگی میزان خرید اقساطی ps4 بدون چک توسط جوانان و علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری را تحت تاثیر قرار داده است و فروش قسطی ps4 را به طرز چشمگیری افزایش داده است. 

تمامی مدل‌های این کنسول بازی سرگرمی دارای 8 گیگابایت رم اختصاصی از نوع GDDR5 می‌باشند و این محصول در مدل‌های 500 گیگابایتی و 1 ترابایتی در بازار موجود است و شما می‌توانید بر اساس بودجه خود برای خرید هر کدام از مدل‌های پلی استیشن 4 اقدام نمایید و تجربه متفاوتی را رقم بزنید. پلی استیشن 4 به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کنسول‌های بازی در جهان شناخته می‌شود. 

خروجی‌ها، درگاه‌های اتصالی و اقدام موجود در جعبه پلی استیشن 4

مدل‌های مختلف پلی استیشن 4 قابلیت پشتیبانی از شبکه بی سیم، بلوتوث ورژن 4، درگاه شبکه و پورت‌های HDMI را دارند و این کنسول بازی سرگرمی دارای 3 درگاه USB می‌باشد و این درگاه‌ها امکان اتصال پلی استیشن 4 به سایر ابزار‌های همراه با این کنسول را فراهم می‌کنند و خرید قسطی ps4 بدون چک تحت تاثیر این ویژگی قرار گرفته است. 

لازم به ذکر است که خروجی تصویر مدل‌ پرو از نوع 4K می‌باشد در حالی که خروجی تصویر در مدل‌ Slim از نوع 1080p است و ps4 Pro از این نظر نسبت به سایر مدل‌ها برتری دارد و چنانچه تلویزیون شما از خروجی 4K پشتیبانی می‌کند، خرید مدل پرو اقدام هوشمندانه‌تری محسوب می‌شود و در این حالت شما می‌توانید از کیفیت بی نظیر تصاویر این کنسول بهره‌مند شوید. 

جالب است بدانید که پلی استیشن 4 با پکیج کاملی از ابزار‌های جانبی و امکانات به خریداران عرضه می‌شود که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مواردی همچون: دسته بی سیم، کابل برق، کابل HDMI، کابل USB و هدست مخصوص چت اشاره کرد و این ویژگی مهم میزان علاقه مردم برای خرید اقساطی ps4 بدون چک توسط جوانان را به میزان قابل توجهی افزایش داده است و این کنسول را به انتخاب اول آن‌ها تبدیل نموده است. این کنسول دارای 8 گیگابایت رم اختصاصی از نوع GDDR5 می‌باشد. 

کدام فروشگاه اینترنتی بهترین گزینه برای خرید قسطی ps4 بدون چک محسوب می‌شود؟

قسطی کلاب به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش کالاهای دیجیتال در کشور شناخته می‌شود و بهترین انتخاب برای خرید قسطی ps4 با سفته و حتی در صورت تمایل چک می‌باشد و شما می‌توانید از خدمات ارزنده و شگفت انگیز این مجموعه برای خرید نقدی و اقساطی تمامی کنسول‌های بازی استفاده نمایید و از مزایای همکاری با یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور بهره‌مند گردید.

این مجموعه تمامی محصولات خود را با قیمت استثنایی و شرایط ویژه به فروش می‌رساند و شما می‌توانید از این فرصت برای خرید نقدی و خرید اقساطی کنسول بازی از قسطی کلاب استفاده نمایید و به انجام بازی‌های مورد علاقه خود بپردازید. قسطی کلاب بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید اقساطی ps4 بدون چک در ایران است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی کنسول بازی

فروش اقساطی کنسول بازی
کنسول‌های بازی محبوبیت ویژه‌ای در دنیا دارند. برای خرید اقساطی کنسول بازی به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از...

خرید قسطی ps4 اسلیم

خرید قسطی ps4 اسلیم
کنسول‌های بازی فراوانی تاکنون طراحی و تولید شده‌اند که بهترین برند آن‌ها کمپانی سونی می‌باشد. برای خرید قسطی ps4 اسلیم به بخش بازی ...