خرید ps5

تاریخ انتشار:
1403/6/30 03:40:57

کنسول های بازی از گذشته تاکنون تغییرات بسیاری کرده اند و توانسته اند لحظات خوشی را برای شما به ارمغان بیاورند. اگر علاقه مند به خرید ps5 هستید به بخش بازی و سرگرمی در وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید ps5


جدیدترین کنسول بازی 

کنسول های بازی با توجه به پیشرفت تکنولوژی تغییرات شگرفی داشته اند و توانسته اند نیاز های مشتریان خود را به خوبی پاسخ دهند. کنسول های بازی جدید قابلیت های منحصر به فردی دارند که می توان از این قابلیت ها به بازی حرکتی اشاره کرد. 

بازی حرکتی به بازی می گونید که شما به وسیله دستگاه رصد می شوید و حرکات شما بر روی حرکات شخص مجازی تاثیر می گذارد. بسیاری از کنسول های بازی قابلیت بازی های حرکتی را دارند و این قابلیت از بی تحرکی گیمر ها جلوگیری می کند. 

همان طور که اطلاع دارید ps5 یکی از جدیدترین کنسول های بازی است که قرار بود در سال 2019 روانه بازار شود و به علت تعدادی از تغییرات اصلی این زمان به عقب افتاده است. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی ps5 دارید در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با ویژگی های منحصر به فرد ps5 آشنا کنیم. 

جدیدترین ویژگی های ps5 

Ps5 دارای ویژگی ها و قابلیت های فوق العاده ای است. کنسول ps5 را به گونه ای طراحی کرده اند که قابلیت پخش صدای 3 بعدی را دارد و برای بهره مندی از صدای 3 بعدی نیازی به خرید هدست ندارید. گرافیت ps5 نسبت به ps4 به شدت افزایش و ارتقا پیدا کرده است و لذت چند برابری را به گیمرها هدیه می دهد.

یکی از ویژگی های جالب ps5، پشتیبانی کردن از بازی های ps4 می باشد که بسیار حائز اهمیت است. همچنین ps5 از تلویزیون های 8k پشتیبانی می کند. یکی از برجسته ترین امتیازات ps5 نسبت به ps4 قابلیت انجام بازی های فیزیکی و حرکتی است که در ps4 وجود نداشت. 

همچنین ذخیره سازی اطلاعات در SSD موجب شده است که ps5 تا 19 برابر سریع تر از ps4 باشد. رم تعبیه شده در ps5 دارای 24+4 گیگا بایت می باشد که بسیار مناسب است. ناگفته نماند که برای خرید نقدی یا اقساطی ps5 می توانید به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 

خرید اینترنتی ps5 

با شیوع ویروس کرونا و شرایط ویژه ای که باید در خانه بمانید، کنسول های بازی کمک بسیاری برای گذراندن این دوران سخت به شما می کند. خرید اینترنتی نیز به شما کمک می کند که بدون خارج شدن از منزل خرید خود را انجام دهید و کالای خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید. خرید ps5 به صورت آنلاین در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی امکان پذیر است و بهتر است که برای خرید از فروشگاه های معتبر اقدام کنید. 

یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر در ایران قسطی کلاب نام دارد که شرایط ویژه ای را برای خرید نقدی یا اقساطی ps5 مهیا کرده است. خرید اینترنتی به شما کمک می کند که قبل از خرید از نظرات کاربران اطلاع پیدا می کنید و تصمیم گیری موفقی را انجام خواهید داد. 

نحوه خرید نقدی یا اقساطی ps5 از قسطی کلاب 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایط ویژه ای را برای فروش ps5 در نظر گرفته است. وبسایت قسطی کلاب برای رفاه حال مشتریان خود تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته است. با توجه به این موضوع که ps5 قیمت بسیار بالایی دارد، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب طرح خرید نقدی یا اقساطی را نیز امکان پذیر کرده است. 

شما می توانید به راحتی کالای مد نظر خود را در قسطی کلاب سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با ارائه بهترین کالا، اعتماد تمامی مشتریان خود را جلب کرده است و همواره با قرار دادن تخفیفات ارزنده حس نیت خود را به مشتریان خود نشان داده است. 

شما می توانید با خیالی راحت خرید آنلاین خود را از قسطی کلاب انجام دهید و از بابت کیفیت کالای خریداری شده، اطمینان کامل داشته باشید. با قسطی کلاب لذت خرید نقدی یا اقساطی ps5 را تجربه کنید.



سایر بلاگ های مرتبط

خرید ایکس باکس قسطي

خرید ایکس باکس قسطي
جدیدترین کنسول بازی ایکس باکس به تازگی رونمایی شده است. برای خرید اقساطی ایکس باکس به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب ...

خرید اقساطی Ps5 با درایو

خرید اقساطی Ps5 با درایو
یکی از پرفروش‌ترین کنسول‌های بازی جهان بی شک پلی استیشن 5 می‌باشد. برای خرید اقساطی Ps5 با درایو به بخش کنسول بازی در دسته بندی...