خرید اقساطی تلویزیون tcl

تاریخ انتشار:
1403/6/29 04:51:12

تلویزیون‌های بسیار با تنوع بالا و برندهای متنوع طراحی و تولید شده‌اند که یکی از بهترین برندها در این حوزه TCL می‌باشد. برای خرید اقساطی تلویزیون tcl به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی تلویزیون tcl

بهترین تلویزیون tcl

TCL یکی از بهترین برندهای چینی است که طرفداران بسیاری در ایران دارد. این کمپانی به تولید لوازم خانگی و کالاهای دیجیتالی مثل ماشین‌ لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تهویه هوا، یخچال فریزر، تلویزیون و اسمارتفون می‌پردازد. تولیدات این کارخانه زیاد است و بازاری جهانی دارد. 

این شرکت به همکاری با Roku پرداخته تا هوشمند بودن را در محصولات خود ایجاد کند. تلویزیون‌های تی سی ال قیمتی مقرون به صرفه دارند و دارای رابطی مناسب می‌باشند.

در این نوشته قصد داریم تا یکی از محصولات این کارخانه را مورد بررسی قرار دهیم. قابلیت خرید اقساطی تلویزیون tcl در قسطی کلاب فراهم شده است.

تلویزیون تی سی ال مدل 50P8SA

قبل از هر چیزی باید بیان كنیم كه محصول دارای یک پایه رومیزی است. مصرف برق این تلویزیون در حالت عادی برابر با 103.2 هرتز است. ابعاد تلویزیون بدون احتساب پایه برابر با 111x6.4x64.6 سانتی‌متر مكعب و وزن آن معادل 10.5 كیلوگرم می‌باشد. 

با احتساب پایه‌ها نیز ابعادی برابر با 111x26.6x70.6 سانتی‌متر مكعب و وزنی معادل 12.2 كیلوگرم دارد. این محصول را شركت مادیران گارانتی می‌كند. با خرید قسطی تلویزیون tcl یک تلویزیون با طراحی مناسب خواهید داشت!

مشخصات نمایشگر

این تلویزیون 50 اینچی تخت از فناوری LED استفاده می‌کند. کیفیت ارائه تصویر در این تلویزیون به دو صورت Ultra HD و 4K است. قابلیت HDR در این دستگاه هر چیزی را بهتر از قبل می‌کند. 

گستره رنگی متنوعی خواهید داشت و رنگ‌ها در محدوده بیشتری دیده ‌خواهد شد. رزولوشن نمایشگر برابر با 2160 در 3840 پیکسل است، همچنین نسبت نمایش تصاویر با استاندارد 16:9 نشان داده می‌شوند.

نرخ به روزرسانی تصویر در این دستگاه برابر با 60 هرتز است. زاویه دید 178 درجه می‌باشد که شما را قادر می‌سازد تا از زوایای مختلف نیز، دید کاملی به تلویزیون داشته باشید. کنتراست تصویر در محدوده 4000:1 می‌باشد. با خرید اقساطی تلویزیون tcl كیفیت 4K و اولترا HD را در تصاویر تجربه كنید!

مشخصات صوتی

تلویزیون 50P8SA از یک سیستم صوتی دو کاناله برخوردار است. این تلویزیون دارای دو بلندگو با توان خروجی 10 وات می‌باشد. به طور کلی خروجی صدا در این تلویزیون 20 وات می‌باشد. 

در صورتی که علاقه‌مندید تا جلوه‌های صوتی بیشتری داشته باشید، می‌توانید در کنار این دستگاه از یک ساب‌ووفر نیز استفاده کنید. علاوه بر این تلویزیون از استانداردهای صوتی DTS استفاده می‌کند. با خرید قسطی تلویزیون tcl كیفیت صدای خوبی تجربه خواهید كرد!

ویژگی‌های خاص

در این مدل از تی سی ال از قابلیت‌های هوشمند برخوردارید، نوع رابط هوشمند دستگاه اندرویدی است و از سیستم عامل اندروید نسخه 9 استفاده می‎‌كند. به علاوه در این مدل به دلیل بهره‌مندی از DVB-T2 گیرنده دیجیتال نیز استفاده شده است، همچنین تلویزیون دارای امکاناتی چون 16 گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد.

این تلویزیون استثنایی عمق 10 بیتی دارد و از شبكه‌های HD صدا و سیما پشتیبانی می‌كند. به علاوه قادر است از شبكه‌های 4K نیز پشتیبانی به عمل آورد.

گذرگاه‌های اتصالی و ارتباطی

در این تلویزیون جذاب با 2 عدد پورت USB 2.0 و سه عدد درگاه HDMI رو به رو هستید. این تلویزیون قادر است تا از اتصال بی‌سیم وای‌فای و بلوتوث پشتیبانی كند.

به علاوه دارای یک پورت مخصوص به شبكه از نوع LAN می‌باشد. خروجی صدای دیجیتال اپتیكال وخروجی هدفون از امكانات ارتباطی دیگری است كه قابلیت‌های مناسبی برای ارتباط تلویزیون با سایر دستگاه‌های جانبی شما را فراهم می‌سازد. 

خرید اقساطی تلویزیون tcl

اگر به دنبال یک تلویزیون با قیمت مقرون به صرفه و قابلیت‌های هوشمند هستید که مجهز به گیرنده‌های دیجیتالی باشد و بتوانید از شبکه‌های استانی کشور نیز استفاده کنید، به شما توصیه می‌کنیم تا این مدل از تلویزیون تی سی ال را تهیه فرمایید. 

برای خرید این محصول می‌توانید به قسطی ‌کلاب مراجعه نمایید تا از قابلیت‌های خرید اقساطی لوازم خانگی نیز استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی تلویزیون tcl از قسطی كلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماشین لباسشویی پاکشوما با سفته

خرید قسطی ماشین لباسشویی پاکشوما با سفته
خرید قسطی ماشین لباسشویی پاکشوما بهترین پیشنهاد برای کسانی است که تمایل دارند بهترین محصول را با بهترین کیفیت و قیمت تهیه کنند....

خرید لباسشویی سامسونگ قسطی

خرید لباسشویی سامسونگ قسطی
ماشین لباسشویی سامسونگ را می توان جزء مرغوب ترین و کارآمد ترین ماشین های لباسشویی موجود در بازار نام برد. این ماشین به دلیل قابلیت های....