خرید اقساطی گوشی با سفته

تاریخ انتشار:
1403/7/13 20:20:36

امروزه خرید تلفن همراه نیازمند پرداخت مبلغ بالایی است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی با سفته به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی با سفته


آیا خرید گوشی به صورت اقساطی تصمیم درستی است؟

امروزه قیمت تمام شده برای خرید یک تلفن همراه هوشمند بالای 10 میلیون تومان است. البته گوشی‌های هوشمندی با قیمت زیر 10 میلیون نیز وجود دارند؛ ولی کیفیت دوربین و کارایی لازم را دارا نمی‌باشند. خرید قسطی گوشی می‌توانید یکی از راه‌های رسیدن شما به خواسته خود باشد. شما می‌توانید با پرداخت اندکی از مبلغ کالا، گوشی دلخواه خود را خریداری نمایید و ماهانه مبلغ کمی را به صورت اقساطی بازپرداخت کنید. 

اما اطلاع داشتن از یک فروشگاه معتبر که کالای باکیفیت را با شرایط عالی به فروش برساند کار آسانی نیست. در این مقاله قصد داریم یکی از معتبرترین وبسایت‌های فروش اقساطی کلا با شرایط عالی را به شما معرفی نماییم. با ما همراه باشید تا به آسانی آب خوردن خرید اقساطی گوشی را انجام دهید.

خرید قسطی؛ یک خرید مقرون به صرفه

شاید در زمان‌های قدیم خرید اقساطی به صرفه نبود. بگذارید دلیل این جمله را به صورت کامل بیان کنیم. در زمان‌های گذشته چیزی به نان تورم وجود نداشت؛ این موضوع سبب می‌شد که قیمت یک کالا در چندین ماه و یا حتی چندین سال تغییر پیدا نمی‌کرد. به همین منظور شما با پس انداز کردن چند ماه پول می‌توانستید به جای خرید اقساطی و بازپرداخت سود؛ خرید نقدی انجام دهید. اما امروزه چنین نیست. 

سود کارمزد خرید اقساطی از تورم پیش آمده در هر روز بسیار کمتر است و شما با خرید قسطی یک خرید با صرفه و مقرون به صرفه را برای خود خواهید ساخت. بگذارید یک مثال برای شفافیت بیشتر این داستان برای شما بزنیم. به طور مثال شما قصد خرید یک تلفن همراه با قیمت 10 میلیون تومان را دارید؛ اگر این گوشی به صورت اقساطی خریداری کنید؛ با توجه به سودی که در انتها باید بپردازید؛ گوشی هوشمند خود را در انتها با قیمت تمام شده 11 میلیون خریداری خواهید کرد.

یعنی یک میلیون تومان بیشتر از قیمت نقدی؛ حال اگر سعی کنید به جای خرید اقساطی؛ خرید نقدی انجام دهید؛ بعد از پس انداز کردن در طی چندین ماه؛ مشاهده می‌کنید که با توجه به تورم قیمت اصلی گوشی 12 میلیون تومان شده است و باز شما توانایی خرید آن را به صورت نقدی ندارید. با توجه به این مثال متوجه خواهید شد که در کشورهایی که تورم بالایی دارند، خرید اقساطی یک سرمایه گذاری است و سود بیشتری به همراه دارد. برای خرید قسطی گوشی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب و شرایط خرید قسطی گوشی

قسطی کلاب همانند بسیاری از سایت‌های دیگر به فروش اقساطی و نقدی کالاهای روز دنیا می‌پردازد. شاید بتوان تفاوت و علت محبوبیت این سایت را شرایط آسان خرید اقساطی دانست. شما می‌توانید کالای مورد نظر خود را با ارائه چک یا سفته به صورت دلخواه خریداری نمایید و برای خرید اقساطی گوشی از این سایت نیازی به ضامن نخواهید داشت. 

شما می‌توانید جدیدترین محصولات روز دنیا را از برندهای ایرانی و خارجی در سایت قسطی کلاب مشاهده نمایید و حتی در صورت نبود یک کالای مورد نظر در سایت، در بخش کالای ناموجود درخواست خود را ثبت نمایید. قسطی کلاب علاوه بر خرید اقساطی؛ خرید نقدی نیز دارد و شما می‌توانید با انجام خرید نقدی از قسطی کلاب تخفیفات ارزنده‌ای را از آن خود کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید اقساطی، موجودی کالاها، نحوه درخواست خرید اقساطی و موارد دیگر به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

قسطی کلاب بزرگترین پلتفرم فروش اقساطی کالا در کشور است و بهترین شرایط را برای خرید اقساطی گوشی با سفته یا چک در نظر گرفته است. با قسطی کلاب یک خرید باصرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ تاپ legion 5

خرید قسطی لپ تاپ legion 5
خرید یک لپتاپ خوب و با کیفیت تصمیم سختی است. برای خرید قسطی لپ تاپ legion 5 به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید گوشی قسطی بدون پیش پرداخت

خرید گوشی قسطی بدون پیش پرداخت
این روزها به دلیل وضعیت اقتصادی نامناسب اکثریت جامعه، خرید گوشی ممکن است دغدغه‌ی بزرگی باشد. قسطی کلاب خرید گوشی قسطی بدون پیش پرداخت را برای شما...