خرید قسطی گوشی نوت 10 پرو

تاریخ انتشار:
1403/7/25 20:58:22

برند شیائومی در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و محصولات متنوعی را روانه بازار کرده است. برای خرید قسطی گوشی نوت 10 پرو به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی نوت 10 پرو


ویژگی‌های Redmi Note 10 Pro

امروزه تمامی افراد، از محدوده سنی کودکان تا سالمندان، یک گوشی هوشمند دارند. گوشی‌های هوشمند جز جدانشدنی زندگی ما هستند. به همین دلیل شرکت‌های تولیدکننده متعددی نیز در این راستا مشغول به فعالیت هستند. یکی از معروف‌ترین شرکت‌های سازنده، شرکت شیائومی (Xiaomi) است. گوشی‌های مدل نوت 10 پرو یکی از محبوب مدل‌های این برند به شمار می‌رود. 

قیمت این گوشی به نسبت برای خرید نقدی، زیاد است. از این رو خرید قسطی گوشی نوت 10 پرو می‌تواند گزینه بهتری برای تهیه این محصول باشد. این گوشی به دلیل ویژگی‌های بسیار خوبی که دارد، خیلی زود جایگاه خود را در بازارهای ایران ثابت کرده و طرفداران زیادی نیز دارد. اگر شما هم جز علاقه‌مندان گوشی نوت 10 پرو هستید، دیگر نگران قیمت بالا و خرید آن نباشید. 

امروزه با فراهم شدن بسترهای خرید قسطی آنلاین، دغدغه مالی خیلی از خریداران برطرف شده است. هر کس می‌تواند به راحتی با خرید اقساطی گوشی نوت 10 پرو، گوشی محبوب خود را تهیه کرده و از آن لذت ببرد. فروش اقساطی موبایل به صورت آنلاین باعث شده هر کس در هر نقطه از ایران با هر بودجه‌ای، بتواند خرید خود را انجام داده و کالای دیجیتال خود را درب محل موردنظر خود دریافت نماید. 

مشخصات گوشی نوت 10 پرو

هر کس باید از خرید قسطی گوشی نوت 10 پرو، کلیه مشخصات و مزایای آن را بررسی نموده، سپس با توجه به نیاز و کاربردی که دارد، آن را خریداری نماید. این گوشی در 4 مارس سال 2021 معرفی و روانه بازار شده است. مرغوبیت بالا و قیمت مناسب مشخصه اصلی گوشی‌های نوت 10 پرو است. مشخصات دیگر این نوع از گوشی‌ها به اختصار به شرح زیر است:

1- ظرفیت باتری: 5020 میلی‌آمپری

2- جنس باتری: غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری

3- سرعت شارژ: 33 وات (قابلیت شارژ 59 درصد باتری در 30 دقیقه)

4- حافظه: به صورت‌های مختلفی طراحی شده است که شامل؛ رم 6 و حافظه 64 و 128 گیگابایتی و یک نسخه با رم 8 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی

5- دوربین: 108 مگاپیکسل

6- رنگ بدنه: آبی، برنزی، مشکی و خاکستری

7- نسبت صفحه نمایش به بدنه گوشی: 6/85 درصد

8- ابعاد صفحه نمایشگر: 67/6 اینچ

9- وضوح صفحه نمایشگر: 2400× 1080 پیکسل

10- پردازنده مرکزی: هشت هسته‌ای

11- مشخصات GPU: Adreno 618

12- تعداد سیم‌کارت: دو عدد

13- مشخصات فن‌آوری محافظ: کورنینگ گوریلا گلس 5

14- وزن گوشی: 193 گرم 

شرایط و ضوابط خرید اقساطی گوشی نوت 10 پرو از سایت قسطی کلاب

پیشرفت‌هایی که در زمینه فضای مجازی صورت گرفته است. زندگی را برای همه ما راحت‌تر کرده است. برای داشتن یک خرید آسان، کسب اطلاعات بابت موضوعی خاص یا پرداخت قبوض، تنها به یک گوشی هوشمند نیاز دارید. 

تمامی کارها به کمک همین گوشی در هر کجا که هستید در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. با توجه به مشخصات ذکر شده برای گوشی نوت 10 پرو، می‌توان به راحتی متوجه شد این گوشی با توجه به قیمت خوبی که دارد می‌تواند برای خرید بسیار مناسب باشد. 

برای افزایش راحتی خریداران فروشگاه‌های معتبر نظیر قسطی کلاب شرایطی مهیا نموده‌اند تا افراد بتوانند به صورت آنلاین خرید اقساطی گوشی نوت 10 پرو مورد نیاز خود را انجام دهند. لازم به ذکر نیست که خرید قسطی گوشی نوت 10 پرو می‌تواند برای هر خریداری شانس داشتن یک خرید آسان و مقرون به صرفه باشد؛ زیرا مشکلات اقتصادی که خیلی از افراد با آن درگیر هستند امکان خرید نقدی را محدود کرده است. 

از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه نماید و شرایط و ضوابط خرید اقساطی گوشی شیائومی را به صورت کامل مطالعه نمایید. به طور کلی این سایت با فراهم کردن سه شیوه دریافت وام خرید اقساطی، سعی در همیاری خریداران داشته است. وام‌های تعیین شده به شرح زیر هستند:

1) دریافت وام از لیزینگ پارسیان

2) دریافت وام از لیزینگ صنعت و معدن

3) دریافت وام از بای چک

سایر بلاگ های مرتبط

فروش ساعت هوشمند شیائومی

فروش ساعت هوشمند شیائومی
ساعت‌های هوشمند متنوعی در بازار وجود دارند که یکی از بهترین آن‌ها ساعت هوشمند شیائومی است. برای خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند شیائومی...

خرید قسطي تبلت شیائومی

خرید قسطي تبلت شیائومی
اگر تمایل به خرید قسطي تبلت شیائومی با قیمتی بی نظیر دارید به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...