خرید لوازم خانگی اسنوا به صورت قسطی

تاریخ انتشار:
1403/6/28 11:24:51

اسنوا برندی ایرانی است که با داشتن محصولات باکیفیت، جای خود را در خانه‌ی مردم باز کرده است. قسطی کلاب شرایط خرید لوازم خانگی اسنوا به صورت قسطی را فراهم کرده است. در دسته بندی لوازم خانگی می‌توانید از این اقلام دیدن فرمایید.

خرید لوازم خانگی اسنوا به صورت قسطیبررسی خرید لوازم خانگی اسنوا به صورت اقساطی

پیش از اینکه به بررسی خرید لوازم خانگی اسنوا به صورت قسطی بپردازیم؛ بهتر است تا با این برند ایرانی آشنا شویم و محصولات این برند را بررسی نماییم. شرکت اسنوا در سال ۱۳۸۵ احداث شد. نام اسنوا مخفف نام شرکت ارکان ساختار نوین ایرانیان می‌باشد. شرکت اسنوا قطعات آماده محصولات را از چین وارد کرده و در ایران مونتاژ می‌کند. این برند در حال حاضر با غول‌های بزرگ لوازم خانگی همچون برندهای سامسونگ، ال جی و غیره در حال رقابت می‌باشد.
محصولات اسنوا عبارتند از: 1) تمامی محصولات آشپزخانه اعم از ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر، یخچال‌های ساید بای ساید، سینک، مایکروفر، هود، انواع اجاق گاز و فر و ... . 2) لوازم خانگی اسنوا اعم از جاروبرقی، تلویزیون، انواع محصولات گرمایشی، کولرهای آبی و ... .

چرا از برند اسنوا خرید کنیم؟

در خرید لوازم خانگی چندین مورد مهم باید مورد بررسی قرار گیرد. در ادامه به برخی از مزایای خاص لوازم خانگی برند اسنوا که شما را برای خرید قانع می‌کند؛ اشاره خواهیم کرد.
•پیشرفت قابل توجه تکنولوژی در محصولات این برند: برند اسنوا از تکنولوژی‌های جدید در تولید لوازم خانگی خود بهره می‌برد.
•کیفیت بالای محصولات: همانطور که پیش‌تر اشاره شد؛ برند اسنوا یکی از با کیفیت‌ترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در ایران است. اگر قصد دارید که محصولاتی با کیفیت بالا برای منزل خود تهیه کنید؛ برند اسنوا می‌تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.
•تنوع بالای محصولات: شما می‌توانید نیازهای آشپزخانه و منزل خود را با لوازم خانگی این برند ایرانی به نحو احسن تامین کنید.
•قیمت مناسب محصولات این برند: برند اسنوا همواره در تلاش بوده تا محصولات خود را با پایین‌ترین قیمت به بازار عرضه کند. در واقع شما با هر بودجه مالی که در نظر گرفته باشید می‌توانید از این برند خرید کنید.
•خدمات پس از فروش: برند اسنوا خدمات پس از فروش بسیار مطمئنی را برای لوازم خانگی خود به مشتریان ارائه می‌کند؛ این مورد می‌تواند موجب اعتماد شما به این برند ایرانی شود.
در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین محصولات این برند ایرانی بپردازیم.

جهت خرید لوازم خانگی اسنوا به صورت اقساطی از سایت قسطی کلاب دیدن نمایید.

معرفی لوازم خانگی اسنوا از جمله تلویزیون اسنوا مدل SSD-43SK400D

این تلویزیون هوشمند اسنوا از نمایشگر ۴۳ اینچی برخوردار است. رزولوشن تصویر این تلویزیون ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل می‌باشد. این تلویزیون از فناوری HDR برخوردار می‌باشد که باعث می‌شود تصاویر با جزئیات دقیق‌تری به شما نشان داده شوند. این مدل در دو رنگ نوک مدادی و مشکی به بازار عرضه شده است. طراحی این تلویزیون بدون فریم می‌باشد که جلوه‌ای زیبا به دکوراسیون منزل شما می‌بخشد. همچنین این تلویزیون هوشمند از سیستم عامل اندروید و پردازنده ۴ هسته‌ای پشتیبانی می‌کند. سیستم صوتی این تلویزیون اسنوا دارای دو بلندگوی دو کاناله می‌باشد که این بلندگوها به فناوری صوتی دالبی مجهز هستند. این تلویزیون دارای دو درگاه USB و دو درگاه HDMI می‌باشد. شما می‌توانید انواع هارد، فلش، لپ‌تاپ و غیره را به این تلویزیون متصل نمایید. خرید لوازم خانگی اسنوا به صورت قسطی بسیار مقرون به صرفه است.

آشنایی با یخچال فریزر ساید بای ساید برند اسنوا مدل SN8S-3035SS

یکی از معروف‌ترین محصولات لوازم خانگی این برند یخچال‌ ساید بای ساید آن می‌باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد این یخچال فریزر ساید بای ساید را بررسی کنیم. برخی از ویژگی‌های این محصول عبارت اند از:
•مجهز به درزگیر آنتی باکتریال با قابلیت تعویض
•مجهز به نمایشگر لمسی ال ای دی
•مجهز به کمپرسور اینورتر دیجیتال
•قابلیت اتصال به اینترنت
•مجهز به سامانه مدیریت سرمایش Smart Cooling
•مجهز به شش عدد سنسور داخلی
•مجهز به یخ‌ساز خودکار دو پدال
•مجهز به فیلتر تصفیه آب
•دارای قابلیت اتصال به آب شهر

خرید لوازم خانگی اسنوا به صورت اقساطی از سایت قسطی کلاب

اگر قصد خرید لوازم خانگی اسنوا به صورت قسطی و آشنایی بیشتر با سایر برندهای لوازم خانگی را دارید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سایت قسطی‌کلاب مراجعه‌کنید. شرایط فروش اقساطی محصولات این سایت قطعا کار شما را برای خرید راحت خواهد‌کرد. اگر قصد خرید قسطی یا خرید نقدی لوازم خانگی را دارید؛ این سایت به شما در خریدتان کمک ویژه‌ای خواهد کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی ماشین ظرفشویی جی پلاس

فروش اقساطی ماشین ظرفشویی جی پلاس
شرکت جی پلاس جز بهترین برندهای ایرانی است که محصولاتی متنوع و باکیفیت دارد. برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی جی پلاس به بخش...

خرید اقساطی ماشین لباسشویي پاکشوما

خرید اقساطی ماشین لباسشویي پاکشوما
کمپانی پاکشوما با به کارگیری فناوری روز دنیا توانسته است محصولات مدرن و باکیفیتی را طراحی و تولید کند. اگر قصد خرید یک ماشین لباسشویی...