خرید گوشی قسطی بدون پیش پرداخت

تاریخ انتشار:
1403/6/28 21:23:00

این روزها به دلیل وضعیت اقتصادی نامناسب اکثریت جامعه، خرید گوشی ممکن است دغدغه‌ی بزرگی باشد. قسطی کلاب خرید گوشی قسطی بدون پیش پرداخت را برای شما عزیزان فراهم کرده تا دغدغه‌ی شما را رفع کند. وارد سایت قسطی کلاب شده و از دسته بندی کالای دیجیتال، بخش موبایل، محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

خرید گوشی قسطی بدون پیش پرداختخرید گوشی اقساطی بدون پیش پرداخت

با ورود موبایل‌های هوشمند به زندگی ما، رفتار و نحوه زندگی بشر دچار تغییرات بسیاری شد. به طوری که قبلا شما به منظور خرید وسایل و لوازم مورد نیاز خود، مجبور بودید تا به صورت حضوری به مغازه بروید، اما اکنون شما می‌توانید کالاهای مدنظر را درب منزل دریافت کنید! به همین دلیل هم گوشی‌های موبایل نقش بسیار پررنگی را در زندگی بشر مدرن بازی می‌کنند. امروزه به دلیل افزایش قیمت موبایل در بازار، شاید افراد دیگر قادر نباشند تا گوشی‌های مورد علاقه خود را خریداری کنند، پیشنهاد ما به شما خرید از سایت‌های خرید گوشی قسطی بدون پیش پرداخت است.
در ادامه سعی داریم تا یکی از پرفروش‌ترین محصولات سایت‌های خرید گوشی اقساطی بدون پیش پرداخت یعنی ردمی نوت 13 پرو پلاس را بررسی کنیم. همراه ما باشید.

ردمی نوت 13 پرو پلاس شیائومی؛ کیفیت در کنار ظاهری زیبا

ردمی نوت 13 پرو پلاس شیائومی را می‌توان یکی از بهترین موبایل‌های شیائومی تا کنون دانست. این گوشی در سال 2023 معرفی و عرضه شد و در ابتدای عرضه خود توانست توجه درصد بالایی از علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی و کالای دیجیتال را به خود جلب کند. ظاهر زیبای این گوشی در کنار سخت افزار قدرتمندی که داشت، دلایل فروش بالای این موبایل می‌باشند.
شیائومی در قاب پشت این سری از موبایل‌های خود از شیشه و پلیمر سیلیکون استفاده کرده است. به سبب وجود پلیمر سیلیکون، قاب پشتی این گوشی در مقابل فشار مقاوم بوده و خط و خش نمی‌افتد. محافظ شیشه جلویی گوشی نیز مطابق دیگر موبایل‌های این کمپانی از جنس گوریلا گلس Victus است.

بررسی صفحه نمایش

ردمی نوت 13 پرو پلاس دارای یک نمایشگر 6.67 اینچی از نوع AMOLED بوده و به لطف وجود این پنل باکیفیت، رزولوشن این گوشی 1220 در 2712 پیکسل می‌باشد. یکی از نکات متمایزکننده این موبایل به نسبت رقبای خود در بازار، نرخ نوسازی صفحه نمایش آن است. ردمی نوت 13 پرو پلاس دارای نرخ نوسازی حداکثر 120 هرتز بوده و از این نظر نسبت به دیگر رقبای خود در بازارهای جهانی برتری دارد.

سخت افزار؛ قوی و قدرتمند

از دیگر ویژگی‌هایی که سبب شده تا این سری از گوشی‌های برند شیائومی در سایت‌های خرید گوشی قسطی بدون پیش پرداخت، تا این حد محبوب و پرفروش شوند، سخت افزار قدرتمند آنها میباشد. شیائومی در ردمی نوت 13 پرو پلاس، از تراشه‌های MediaTek Dimensity 7200 Ultra با فرایند ساخت 4 نانومتری استفاده کرده است. به همین علت هم کاربر قادر خواهد بود تا سنگین‌ترین نرم افزارهای گرافیکی را نیز روی این گوشی اجرا نماید. ضمن اینکه لازم به ذکر است در کنار این پردازنده قدرتمند، یک تراشه گرافیکی Mali-G610 MC4 نیز قرار دارد.

بررسی دوربین ردمی نوت 13 پرو پلاس؛ شاهکار شیائومی

به جرات می‌توان گفت که دوربین موبایل ردمی نوت 13 پرو پلاس شیائومی، یکی از شاهکارهای این کمپانی به شمار می‌رود. چرا که این برند چینی از تمام فناوری و تکنولوژی‌های روز دنیا به منظور بهبود کیفیت عکسبرداری و فیلمبرداری این گوشی استفاده کرده است. در پشت این موبایل دوربین‌های واید/استاندارد، اولتراواید و ماکرو قرار دارد.
کیفیت دوربین ردمی نوت 13 پرو پلاس بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت شیائومی، 200 مگاپیکسل است. همچنین از جمله فناوری‌هایی که در دوربین این گوشی استفاده شده می‌‌توانیم به فوکوس خودکار چندمحوره با تشخیص فاز، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر و... اشاره کنیم.

قسطی کلاب؛ بهترین سایت خرید گوشی اقساطی بدون پیش پرداخت

همانطور که گفتیم امروزه بازار خرید قسطی در کشور ما بسیار داغ می‌باشد. به همین سبب هم قسطی کلاب، علاوه بر طرح‌های فروش اقساطی و نقدی که برای مشتریان خود فراهم کرده بود، قابلیت خرید گوشی قسطی بدون پیش پرداخت را نیز فراهم کرده است. شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحات مربوط به خرید قسطی مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی ps4

خرید نقدی ps4
کنسول های بازی تنوع بسیاری دارند، ولی معروف ترین کنسول بازی ps4 شناخته شده است. برای خرید نقدی یا اقساطی ps4 به بخش بازی سرگرمی در وبسایت قسطی...

خرید قسطی گوشی آیفون 13 از قسطی کلاب

خرید قسطی گوشی آیفون 13 از قسطی کلاب
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی آیفون 13 دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط فروش...