تلویزیون دوو

تاریخ انتشار:
1403/7/30 14:32:35

برند دوو با ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین تلوزیون‌ها به یکی از برترین برندهای تولید کننده تلویزیون تبدیل شده است. برای خرید اقساطی تلویزیون دوو با شرایطی عالی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


تلویزیون دوو


تلویزیون LED دوو مدل DLE-50K4400U

تلویزیون‌های دوو کیفیت ساخت مناسبی دارند. محصول پیش رو از فناوری صفحه نمایشگر LED بهره‌مند و قادر است تا با کیفیت 4k تصاویر را به نمایش بگذارد، همچنین از صفحه نمایشی تخت برخوردار است.

تلویزیون دوو 50 اینچ سایز دارد و جوابگوی یک سالن خانگی است، همچنین از رزولوشن تصویری برابر 3840 در 2160 پیکسل برخوردار می‌باشد. قابلیت خرید اقساطی تلویزیون دوو در قسطی کلاب فراهم شده است.

کیفیت نمایشگر

رزولوشن 4K با قدرتی چهار برابر تعداد پیکسل نسبت به کیفیت Full HD قدرت نمایی می‌کند. از دیگر مزایای این تلویزیون پشتیبانی از تکنولوژی HDR10 می‌باشد. 

این تکنولوژی سبب می‌شود تا تصاویر با جزئیات بیشتر و کنتراست مطلوب‌تری نشان داده شوند. نرخ پاسخگویی صفحه در این نمایشگر 5 میلی ثانیه می‌باشد. 

زاویه دید این نمایشگر در حدود 170 درجه است. بنابراین، در صورتی که به صورت مورب صفحه را تماشا می‌کنید، با مشکل خاصی مواجه نمی‌شوید و زاویه دید خوبی خواهید داشت.

از دیگر مزایای این تلویزیون وجود پورت‌های خروجی و ورودی متنوع است. داشتن اتصال USB از جمله این قابلیت‌ها می‌باشد. همچنین این تلویزیون مجهز به گیرنده دیجیتالی از نوع تیونر DVB-T2 است. 

بنابراین می‌توانید تمامی شبکه‌های داخلی را بدون هیچ دردسری تماشا نمایید. پشتیبانی از EPG نیز این امکان را به شما می‌دهد تا از زمان پخش برنامه‌های مطلوب خود با خبر شوید و به صورت مجازی به زمانبندی تمامی این برنامه‌ها دسترسی داشته باشید.

کیفیت صوتی

این تلویزیون دارای دو کانال صوتی و خروجی کلی صدا به اندازه 20 وات است. از فناوری‌های دالبی و صدای فراگیر پشتیبانی می‌کند. با خرید قسطی تلویزیون دوو کیفیت صدا را احساس کنید.

طراحی خاص

طراحی این تلویزیون به صورت بدون قاب است و این خود سبب می‌شود تا علاوه بر داشتن جلوه‌ای زیبا از نمایشگری فوق‌العاده بهره‌مند شوید و بر روی تصاویر تمرکز بیشتری داشته باشید. با خرید قسطی تلویزیون دوو زیبایی را مشاهده کنید!

فناوری WRGB

از دیگر قابلیت‌های این تلویزیون پشتیبانی از رنگ سفید در نمایش است که علاوه بر سیستم RGB از این رنگ نیز استفاده می‌کند. به این صورت که این تلویزیون از WRGB بهره‌مند است و جزئیات بیشتری را به شما نمایش خواهد داد.

پردازشگر MGDI

این تلویزیون یک پردازشگر مخصوص به نام متاجنیو دارد که کمک می‌کند تا تصاویر صاف‌تر و شفاف‌تر دیده شوند. سرعت پردازش تصاویر به صورت قابل ملاحظه‌ای زیاد شود و بتوانید آن را بدون مکث و جاماندگی با لذتی وافر تماشا نمایید. با خرید اقساطی تلویزیون دوو تصاویر را زنده‌تر ببینید.

تکنولوژی HDR10

فناوری‌های داینامیک رنج بالا یا همان HDR سطح دید بالاتری را فراهم می‌سازد. به طوری که با دیدن نمایشگر مجذوب محتوای در حال پخش خواهد شد.

قابلیت ضبط pvr

پرسنل ویدیو ریکوردر کمک می‌کند تا هیچ برنامه دلخواهی را از دست ندهید. اگر در خانه حضور ندارید و یا مشغول کار مهمی می‌باشید، با این قابلیت، می‌بتوانید به سرعت برنامه را بر روی حافظه جانبی ضبط کنید تا در وقت مناسب به تماشای آن بپردازید. با خرید قسطی تلویزیون دوو نگران اتصال دستگاه‌های دیگر نباشید!

طراحی پایه‌ها

پایه‌های این تلویزیون طراحی مناسبی دارند و وزن تلویزیون را در دو طرف تقسیم می‌کنند. بنابراین، با وجود این پایه‌ها تمرکز بیشتری بر روی فیلم خواهید داشت. همچنین قابیلت  نصب تلویزیون بر روی دیوار نیز وجود دارد. با خرید اقساطی تلویزیون دوو خانه خود را زیباتر کنید!

خرید تلویزیون دوو

اگر می‌خواهید تا این محصول با کیفیت را تهیه نمایید، به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از تسهیلات موجود در این فروشگاه در ارتباط با خرید اقساطی لوازم خانگی استفاده نمایید. قسطی کلاب با همکاری لیزینگ‌های معتبر تا سقف 150 میلیون تومان اعتبار خرید اقساطی به مشتریان خود می‌دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال فریز جی پلاس

خرید قسطی یخچال فریز جی پلاس
اگر قصد خرید قسطی یخچال فریز جی پلاس را با قیمتی عالی و استثنایی دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...

خرید قسطی ماشین ظرف شویی ال جی

خرید قسطی ماشین ظرف شویی ال جی
یکی از وسایل مهم و ضروری در هر خانه‌ای ظرفشویی می‌باشد. برای خرید قسطی ماشین ظرف شویی ال جی به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی...