فروش اقساطی خودرو دنا

تاریخ انتشار:
1403/6/29 14:08:38

                                                                   در حال حاضر طرح اعطای وام برای خرید خودرو فعال نمی‌باشد.


یکی از شاهکارهای کمپانی ایران خودرو دنا می‌باشد که بسیار خاص طراحی شده است. برای خرید اقساطی خودرو دنا به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی خودرو دنا


جذاب‌ترین محصول ایران خودرو

دنا یکی از خودروهای شرکت ایران خودرو است که با هدف جایگزینی به جای محصول قبلی خود یعنی سمند روانه بازار شد. هر چند این اتفاق رخ نداد اما به هر حال ایران خودرو تولیدات سری دنا را به صورت مستقل عرضه کرد. 

این خودرو که در سال 1393 وارد بازار شد، به خوبی توانست نگاه مشتریان را به خود جلب کند و محبوبیت زیادی پیدا کند. اگر شما نیز به دنبال خرید وسایل نقلیه هستید، بدون شک دنا می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم این مقاله درباره خرید اقساطی خودرو دنا را با ما دنبال کنید. 

معرفی اجمالی خودرو دنا 

خودروی دنا یک محصول از کمپانی ایران خودرو است که با کلاس سدان طراحی و تولید می‌شود. قدمت این ماشین به کمتر از ده سال بازگشته (از 1393 تا اکنون) ولی توانسته محبوبیت خاصی در بین مردم و به اصطلاح ماشین بازها در این مدت کوتاه کسب کند. با خرید قسطی خودرو دنا از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

البته کمپانی ایران خودرو پس از رونمایی از این ماشین، سری جدید محصولات دنا را رونمایی کرد. به این ترتیب خودروهای دنا پلاس در سری‌های مختلف در بازار به چشم می‌خورند که هر یک ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. به طور کلی ایران خودرو ماشین دنا را در مدل‌های زیر تولید می‌کند:

1. دنا (معمولی)

2. دنا پلاس

3. دنا پلاس توربوشارژ

4. دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک

5. دنا پلاس هیبریدی

مشخصات فنی خودرو دنا

خودرو دنا یکی از وسایل نقلیه موجود در سطح خیابان‌های ایران است که مورد استقبال عموم قرار گرفته است. در این بخش قصد داریم تا مشخصات فنی این محصول را بررسی کنیم. برای خرید اقساطی خودرو دنا با شرایطی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مشخصات فنی دنا، سدان دیگری از ایران خودرو

ایران خودرو برای ساخت این ماشین از موتورهای EF7 بهره برده است که می‌توان گفت در ایران به خوبی جوابگوی رانندگی بوده است. حجم موتور این ماشین 1650 سی سی می‌باشد. از سویی توان موتور این خودرو 115 اسب بخار تخمین زده شده است. با خرید قسطی خودرو دنا از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

گنجایش مخزن سوخت این سدان زیبای ایران خودرو حدود 60 لیتر می‌باشد. همچنین گیربکس این ماشین با الهام از سایر سدان‌های ایرانی به صورت اتومات طراحی شده است. ناگفته نماند که شتاب 0 تا 100 این ماشین چیزی حدود 13.5 ثانیه است.

می‌توان گفت در بین تمام محصولات ایرانی دنا، یکی از بهترین، زیباترین و امن‌ترین‌ خودروها است. طراحی این ماشین زیبایی خاصی به آن بخشیده و حس خوبی نسبت به سایر رقبای ایرانی خود در رانندگی به فرد راننده منتقل می‌کند.

اگر قصد خرید دنا را دارید ولی نمی‌توانید هزینه‌های این خودرو را بپردازید، می‌توانید از خدمات خرید قسطی خودرو استفاده کنید. قسطی کلاب به شما کمک می‌کند خودروی خود را به راحتی خریداری نمایید و با بهترین شرایط اقساط آن را پرداخت نمایید.

خرید اقساطی خودرو دنا از قسطی کلاب

شما می‌توانید همین الان برای خرید قسطی خودرو دنا از طریق قسطی کلاب اقدام کنید. بنابراین چنانچه نمی‌توانید به صورت نقدی این سدان شرکت ایران خودرو را خریداری کنید، می‌توانید از شرایط قسطی کلاب استفاده کنید و خودروی خود را به راحتی خریداری کنید.

برای خرید وسایل نقلیه از جمله دنا از طریق سایت قسطی کلاب می‌توانید یکی از وام‌های موجود در سایت را دریافت کنید. البته ابتدا باید در داخل سایت ثبت نام کنید و پس از تشکیل پرونده و ارسال مدارک دلخواه یکی از وام‌های موجود در سایت ما را دریافت کنید. دقت کنید که تمامی وام‌های موجود در قسطی کلاب با کمترین میزان بهره و با بازپرداخت بلندمدت می‌باشد. بنابراین می‌توانید به راحتی حساب خودرو را شارژ کنید و خودرو دنا را خریداری کنید.

همچنین پرداخت اقساط در سایت ما به صورت آنلاین بوده و نیازی به مراجعه حضوری ندارد، بنابراین چنانچه می‌خواهید خودرو خود را با شرایط قسطی مناسب خریداری کنید، پیشنهاد می‌کنیم خدمات قسطی کلاب برای خرید قسطی خودرو را از دست ندهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی خودرو کوییک r

خرید اقساطی خودرو کوییک r
یکی از خودروهایی که در ایران فروش بالایی را تجربه کرده است مدل کوییک می‌باشد. برای خرید اقساطی خودرو کوییک r به بخش خودرو در دسته...

خرید قسطی دنا

خرید قسطی دنا
یکی از بهترین و جذاب‌ترین محصولات کمپانی ایران خودرو بی شک خودرو دنا می‌باشد که بسیار زیبا طراحی شده است. برای خرید قسطی دنا به...