خرید اقساطی گوشی M32

تاریخ انتشار:
1403/7/13 07:42:37

یکی از گوشی‌های هوشمند و جدید برند سامسونگ مدل گلکسی m32 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی M32 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی گوشی M32


بررسی گوشی گلکسی M32

گوشی M32 یکی از بهترین محصولات برند سامسونگ است که دارای ظاهری زیبا و کارایی عالی می‌باشد. اگر شما قصد خرید موبایل دارید؛ بهتر است قبل از تصمیم گیری؛ چند گوشی هوشمند را مورد بررسی قرار دهید. یکی از گوشی‌های پیشنهادی ما برای شما گوشی گلکسی m32 می‌باشد. این گوشی هوشمند جز خانواده سری M سامسونگ می‌باشد.

این سری دارای باتری‌های قدرتمند و کارایی‌های بسیاری هستند. اگر قصد خرید اقساطی گوشی M32 را دارید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید. تا علاوه بر بررسی گوشی m32 با یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران که به فروش اقساطی کالا مشغول است را به شما معرفی نماییم. از همراهی شما سپاسگزاریم.

بررسی ظاهری و زیبایی شناختی گوشی m32 سامسونگ

گوشی گلکسی m32 با طراحی راه راه و منشوری سبکی نوین و عالی دارد. این گوشی همراه دارای یک صفحه نمایشگر با اندازه 6.4 اینچ می‌باشد. این اندازه عالی یکی از بهترین اندازه‌ها برای یک صفحه نمایشگر تلفن همراه است. همچنین این گوشی دارای یک ناچ قطره‌ای به منظور جای گیری لنز دوربین سلفی با کیفیت 20 مگاپیکسل می‌باشد و خاطرات شما را به خوبی ثبت خواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های ظاهری این گوشی می‌توان به رنگبندی عالی و جدید که شامل رنگ‌های آبی درباری، مشکی و سفید می‌باشد. اگر این گوشی جذاب سامسونگ با خواسته‌های شما از یک تلفن همراه مطاقبت دارد؛ می‌توانید وارد سایت قسطی کلاب شوید و خرید قسطی گوشی M32 را خریداری نمایید.

کیفیت صفحه نمایشگر؛ پنجره رویایی روبه روی شما!

همان طور که در قسمت بالا به آن اشاره شد؛ گوشی m32 دارای یک صفحه نمایشگر با ابعاد استاندارد 6.4 اینچی است. این نمایشگر از نوع Super AMOLED، با کیفیت FHD+ می‌باشد و جز برترین نمایشگرهای دنیا است. کیفیت بالای تصویر، پشتیبانی از 16 میلیون رنگ، کنتراست بالا، نرخ نوسازی 90 هرتزی و رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل سبب شده که گوشی m32 یکی از برترین محصولات سامسونگ باشد. با خرید اقساطی گوشی M32 یک خرید باصرفه را تجربه نمایید.

نگاهی به حافظه داخلی و نرم افزاری گوشی Galaxy M32

گوشی پرفروش M32 دارای حافظه داخلی 128 گیگابایتی با قابلیت افزایش تا 1ترابایت می‌باشد. این گوشی استثنایی دارای RAM 6 است و سیستم عامل به کار رفته در آن اندروید 11 می‌باشد. از نظر پردازنده و قدرت تراشه‌ها؛ گوشی m32 بسیار قدرتمند است؛ این گوشی دارای پردازنده octa-core می‌باشد و سرعت العمل بالایی در پردازش برنامه‌ها دارد. گوشی M32 یکی از بهترین گزینه‌های خرید می‌باشد و شما می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب خرید قسطی گوشی m32 را به سادگی انجام دهید.

با دوربین m32 کیفیت خاطرات خود را حفظ کنید!

دوربین تعبیه شده در گوشی m32 بسیار قدرتمند است و خاطرات زیبای شما را با بهترین کیفیت ثبت می‌کند. دوربین اصلی این گوشی کیفیتی برابر با 64 مگاپیکسل می‌باشد و دوربین‌های دیگر برابر با 8 مگاپیکسل اولتراواید، 2 مگاپیکسل عمق سنج و 2 مگاپیکسل ماکرو است. با وجود این لنزهای باکیفیت عکس برداری در حالت ماکرو و فوکوس امکان پذیر شده و می‌توانید در فضاهای باز با زاویه 123 درجه‌ای عکس بگیرید. برای خرید نقدی گوشی M32 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

قسطی کلاب و شرایط خرید اقساطی گوشی M32 با سفته یا چک

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های فروش اقساطی کالا می‌باشد که به منظور رفاه حال مشتریان خود؛ شرایط فروش اقساطی کالا با آسان‌ترین راه امکان پذیر کرده است. برای اطلاع از موجودی کالاها و شرایط خرید قسطی گوشی m32 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و با ارائه چک یا سفته و بدون نیاز به ضامن از قسطی کلاب خرید کنید. با خرید نقدی گوشی M32 از قسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی می‌بند 6 شیائومی

خرید قسطی می‌بند 6 شیائومی
ساعت هوشمند شیائومی گجت پوشیدنی مدرن و مقرون به صرفه‌ای است. برای خرید قسطی می‌بند 6 شیائومی به بخش ساعت هوشمند در...

خرید لپ تاپ اقساطی

خرید لپ تاپ اقساطی
شرکت دل از جمله بزرگترین کمپانی ها در ساخت سخت افزارهای مربوط به پی سی می باشد که سالانه تولیدات جدید خود را روانه بازار می کند ما در اینجا قصد...