خرید قسطی گوشی A11

تاریخ انتشار:
1403/6/29 17:25:07

گوشی a11 سامسونگ دارای کیفیت و قیمت عالی می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی A11 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی A11

گوشی A11 سامسونگ

یک خرید هوشمندانه، مستلزم کسب اطلاعات و آگاهی می‌باشد. امروزه، بسیاری از افراد به دنبال خرید گوشی‌های اقتصادی می‌باشند، که به عنوان تلفن همراه دوم و یا اصلی خود از آن استفاده نمایند.

از این روی، خرید قسطی گوشی A11 سامسونگ، یکی از بهترین گوشی‌های میان رده این شرکت، در حال افزایش می‌باشد. چرا که، این محصول علاوه بر قیمت مناسبی که دارد؛ از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و می‌تواند کلیه نیازهای روزمره کاربران را تامین نماید. 

نکاتی در رابطه با خرید اقساطی گوشی A11 سامسونگ

اگر قصد خرید قسطی گوشی A11 سامسونگ را دارید، باید بدانید که در طراحی و ساخت بدنه ی این گوشی از پلاستیک استفاده شده است. در نتیجه، از وزن کمتری برخوردار بوده و در استفاده ی طولانی مدت دست کاربر خسته نخواهد شد. در قسمت زیرین گوشی، شاهد درگاه تایپ سی و اسپیکر هستیم، در لبه ی سمت راست دکمه‌های ولوم و پاور دیده می‌شود، در لبه سمت چپ گوشی خشاب‌های سیم کارت تعبیه شده است و در قسمت فوقانی محصول، درگاه جک هندزفری قرار دارد.  

با خرید اقساطی گوشی A11 سامسونگ شما به یک باتری 4000 میلی آمپر بر ساعت دسترسی خواهید داشت، که در این بازه قیمتی عملکرد آن قابل قبول بوده و در طی یک استفاده ی معمولی، یک روز کامل شارژدهی خواهد داشت.

از نظر دوربین، گوشی A11، یک لنز اصلی 13 مگاپیکسل، یک لنز اولترا واید 5 مگاپیکسل، یک لنز 2 مگاپیکسلی عمق میدان و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دارد، که کیفیت قابل قبولی دارند. اما، برای عکاسی حرفه ای نمی‌توانید روی آنها حساب کنید. از نظر عملکرد صدای این گوشی نیز، می‌توان گفت کیفیت صدایی معمولی داشته و بلندی صدای آن نیز قابل قبول است. اما، برای گوش دادن به موسیقی نمی‌توانید روی اسپیکرهای آن حساب ویژه ای باز کنید. 

مشخصات فنی گوشی موبایل گلکسی A11 سامسونگ

در این قسمت، به طور مختصر به بیان برخی مشخصات فنی این کالا می‌پردازیم.

تعداد سیم کارت: 2 عدد

رنگ بندی: آبی، قرمز، سفید، مشکی

وزن: 177 گرم

حافظه داخلی: 32 گیگابایت (2 گیگابایت رم)، 32 گیگابایت (3 گیگابایت رم)، 64 گیگابایت (3 گیگابایت رم)، 64 گیگابایت (4 گیگابایت رم)

درگاه مجزا برای حافظه جانبی: دارد

پردازنده مرکزی: 8 هسته‌ای

پردازنده گرافیکی: Adreno 506

رزولوشن صفحه نمایش: 1560*720 پیکسل

تراکم پیکسلی: 268 پیکسل در هر اینچ

دوربین‌های پشت گوشی: 3 ماژول

رزولوشن دوربین اصلی: 13 مگاپیکسل

دوربین سلفی: 1 ماژول

رزولوشن عکس سلفی: 8 مگاپیکسل

پشتیبانی از جک 3.5 میلیمتری: دارد

بلندگو: دارد

سیستم عامل: اندروید 10

مشخصات باتری: باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت

شارژ سریع: دارد (با قدرت 15 وات) 

جمع بندی

اگر قصد خرید نقدی و یا خرید قسطی گوشی A11 سامسونگ را دارید، می‌بایست نقاط قوت و نقاط ضعف این محصول را بشناسید.

نقاط قوت: باتری قابل قبول

نقاط ضعف: کیفیت ساخت پایین تر نسبت به رقبای هم قیمت، کیفیت نمایشگر نه چندان قابل قبول، عدم پشتیبانی دوربین از حالت شب 

شرایط اقساطی و سایت قسطی کلاب

امروزه فروشگاه‌های متنوعی تاسیس شده اند، که به فروش قسطی گوشی هوشمند و دیگر اقلام دیجیتال می‌پردازند. اما، سوال اینجاست که آیا همه این فروشگاه‌ها معتبر می باشند؟ از این رو، به هنگام خرید اقساطی موبایل و یا هرگونه کالای دیجیتال دیگر، می‌بایست اعتبار فروشگاه مورد نظر خود را بسنجیم. در حال حاضر، وب سایت قسطی کلاب یکی از معتبرترین و بزرگترین پلتفرم‌هایی می‌باشد که، اقدام به ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات دیجیتال و غیر دیجیتال نموده است.

نقطه قوت این فروشگاه اینترنتی شرایط ویژه‌ای می‌باشد، که به منظور خرید قسطی برای مشتریان خود فراهم آورده است. خریداران محترم می‌توانند از سه طریق بای چک، طرح چابک و طرح پارسیان اقدام به خرید از این وب سایت نمایند. برای خرید اقساطی گوشی A11 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

هدفون سنهایزر اقساطی

هدفون سنهایزر اقساطی
هنگامی که صحبت از هدفون و تجهیزات صوتی مرتبط با زمینه موسیقی باشد به هیچ وجه نمی توان از کنار نام بزرگ سنهایزر به راحتی گذشت...

خرید قسطی گوشی ایفون 14 چکی

خرید قسطی گوشی ایفون 14 چکی
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی ایفون 14 چکی با شرایطی استثنایی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...