خرید اقساطی گوشی POCO F3

تاریخ انتشار:
1403/6/28 22:35:06

سری پوکو یکی از بهترین محصولات برند شیائومی است. برای خرید اقساطی گوشی POCO F3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی POCO F3



با گوشی POCO F3 بیشتر آشنا شوید!

گوشی POCO F3 یک نمونه از پرطرفدارترین میان‌رده های عرضه شده توسط کمپانی نام‌ آشنای شیائومی است. در وضعیت فعلی خرید قسطی گوشی POCO F3، یکی از بهترین روش‌های موجود جهت بهره‌مند شدن از امکانات این گوشی هوشمند خواهد بود. همانطور که می‌دانید در سال‌های اخیر شرکت‌های گوناگونی پای در عرصه تولید گوشی‌های هوشمند نهاده‌اند.

از شرکت‌های مطرحی همچون هوآوی گرفته تا شیائومی همگی یک هدف کلی را دنبال می‌کنند؛ آن هم ارائه‌ یک گوشی هوشمند با بهترین امکانات همراه با کمترین قیمت ممکن است. این موضوع سبب شده تا بسیاری از افراد گوشی‌های کمپانی‌های مطرحی همچون شیائومی را برای خرید انتخاب نمایند. زیرا این گوشی‌های هوشمند امکانات فوق سخت افزاری و نرم افزاری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند. 

از میان جدیدترین گوشی‌های میان‌رده تولید شده توسط شیائومی بهتر است اشاره‌ای به POCO F3 داشته باشیم. این گوشی هوشمند به عنوان جایگزین گوشی POCO F2 Pro روانه‌ی بازارهای جهانی شده است. در مدت کمتر از چند ماه از عرضه‌ این گوشی هوشمند، POCO F3 توانسته به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی تبدیل شود. در حال حاضر این گوشی جذاب با قیمتی در حدود 9/5 میلیون تومان به فروش می‌رسد. 

به این ترتیب شما نیز می‌توانید با خرید اقساطی گوشی POCO F3 از امکانات فوق‌العاده این محصول شیائومی استفاده نمایید. همچنین در صورت خرید قسطی گوشی POCO F3، می‌توانید بخشی از هزینه‌ی خرید این گوشی هوشمند را به امور دیگری اختصاص دهید. 

آنچه که در مورد طراحی POCO F3 باید بدانید!

در نگاه اول طراحی گوشی POCO F3 شما را به یاد اولین نمونه از سری گوشی‌های پوکو F خواهد انداخت. بهتر است بدانید این گوشی هوشمند در ابعاد و اندازه بزرگی طراحی شده است. مسئولین شرکت شیائومی برای طراحی این محصول خود از گوشی‌های جدید شیائومی مانند می 11 الهام گرفته‌اند.

طراحی بدنه‌ POCO F3 همانند بسیاری از گوشی‌های میان‌رده با استفاده از متریال پلاستیکی صورت گرفته؛ تا به این ترتیب شاهد کاهش وزن و همچنین کاهش قیمت نهایی این گوشی هوشمند باشیم. اما شرکت شیائومی برای جذابیت و همچنین مقاومت بیشتر POCO F3 طراحی قسمت پشتی و جلویی این گوشی را با استفاده از شیشه گوریلا گلس انجام داده است.

گوشی POCO F3 محصولی با نمایشگر بزرگ همراه با نرخ نوسازی 120 هرتزی تصاویر

گوشی POCO F3 از نظر ابعاد و همچنین کیفیت نمایشگر، شاهد بهبودهای فراوانی بوده است. جالب است بدانید این گوشی هوشمند مجهز به یک نمایشگر 6/67 اینچی از نوع OLED است. همچنین این نمایشگر از قابلیت HDR10+ پشتیبانی می‌کند.

اما مهم‌ترین قسمت در نمایشگر این POCO F3، طراحی آن با نرخ نوسازی 120 هرتزی تصاویر است. اگر شما هم جزو کسانی هستید که بخشی از اوقات فراغت خود را به انجام بازی‌های موبایل اختصاص می‌دهید، این قابلیت به کارتان خواهد آمد. 

با POCO F3 بازی‌های موبایل را با بهترین کیفیت ممکن تجربه خواهید کرد!

شاید از خود سوال کنید که آیا گوشی 9 میلیون تومانی شیائومی می‌تواند جدیدترین بازی‌های روز دنیا را با بهترین کیفیت ممکن اجرا نماید؟ در پاسخ به این سوال بهتر است بدانید POCO F3 مجهز به تراشه "Qualcomm SM8250-AC Snapdragon 870 5G" است. همچنین به علت وجود پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای و یک پردازنده گرافیکی از نوع "Adreno 650" عملکرد این گوشی با بهبود فراوانی روبرو شده است. 

علاوه بر آن، عرضه گوشی POCO F3 در دو نوع مختلف با میزان رم 6 و 8 گیگابایتی خیال همه را از بابت عملکرد فوق‌العاده این گوشی راحت کرده؛ به گونه‌ای که می‌توان سنگین‌ترین بازی‌های روز دنیا را با 60 فریم بر ثانیه و حتی بیشتر، تجربه نمود. ناگفته نماند که گوشی POCO F3 در دو نوع مختلف همراه با میزان حافظه‌ 128 و 256 گیگ به فروش می‌رسد.

آیا دوربین POCO F3 عملکرد مناسبی دارد یا خیر؟

شاید تنها اشکال گوشی POCO F3 کیفیت دوربین اصلی آن باشد. بهتر است بدانید این گوشی هوشمند مجهز به یک دوربین سه‌گانه با کیفیت‌های 48، 8 و 5 مگاپیکسلی است. همچنین برای قسمت سلفی POCO F3 دوربینی با کیفیت 20 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. به طور کلی مسئولین شرکت شیائومی برای کاهش قیمت این گوشی هوشمند، دوربین اصلی آن را کمتر از حد انتظار در نظر گرفته‌اند. اما با این وجود دوربین‌های اصلی و سلفی POCO F3 بخش زیادی از انتظارات شما را برآورده خواهند ساخت.

خرید اقساطی گوشی POCO F3 از قسطی کلاب

به این ترتیب شما می‌توانید با خرید قسطی گوشی POCO F3، صاحب یکی از بهترین میان‌رده های شیائومی شوید. لازم است بدانید با خرید اقساطی گوشی POCO F3، شما می‌توانید هزینه خرید این گوشی هوشمند را به صورت اقساطی پرداخت نمایید. 

به همین منظور برای خرید اقساطی گوشی پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه قسطی کلاب مراجعه نمایید. به خاطر داشته باشید که قسطی کلاب فروشگاهی نام‌آشنا در زمینه‌ی عرضه کالای دیجیتال و فروش قسطی موبایل است. همچنین تمامی محصولات موجود در قسطی کلاب به صورت نقدی نیز قابل خرید خواهند بود. به همین منظور برای کسب آگاهی بیشتر به وب سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ایرپاد 3

خرید قسطی ایرپاد 3
هدفون‌های اپل یکی از بهترین هنذفری‌های دنیا هستند. برای خرید قسطی ایرپاد 3 به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

خرید اقساطی گوشی ایفون 12 پرو

خرید اقساطی گوشی ایفون 12 پرو
شرکت اپل بهترین و پرفروش‌ترین برند دنیا است که محصولاتی باکیفیت و متنوع دارد. برای خرید اقساطی گوشی ایفون 12 پرو به بخش موبایل در...