خرید اقساطی گوشی S22 اولترا

تاریخ انتشار:
1403/6/24 12:15:30

گوشی جدید سامسونگ از سری S است و کیفیتی بی نظیر دارد. برای خرید اقساطی گوشی S22 اولترا به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی S22 اولترا


معرفی گوشی سامسونگ s22 ultra

سامسونگ همیشه تلاش نموده تا نرم افزار بدون مشکلی را به کاربران ارائه نموده و رضایت آن‌ها را جلب کند. s22 اولترا با آخرین ورژن سیستم عامل اندروید یعنی Android 12 و رابط کاربری One UI 4.1 عرضه گردیده است. در حال حاضر همه از روان بودن و شکیل بودن رابط کاربری سامسونگ و هماهنگی خوب آن با اندروید اطلاع دارند. 

اما نکته‌ای که ممکن است کسی از آن اطلاع نداشته باشد، این می‌باشد که سامسونگ برای جلب رضایت کاربران خود وعده داده است که برای پرچمداران خود تا 4 سال آپدیت امنیتی و 3 سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری ارائه کند و می‌توانید با خیالی راحت تا چندین سال از گوشی s22 اولترا استفاده نمایید. برای خرید قسطی گوشی S22 اولترا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

امکانات

امکانات بی‌نظیری نیز در قسمت نرم‌افزار به s22 ultra اضافه گردیده شده است. قابلیت‌های پیشین نیز مثل دستیار صوتی Bixby کاملا بهبود پیدا کرده که عملکرد سریع‌تری از گذشته به حساب می‌آید. همچنین مکان ذخیره‌سازی اطلاعات شخصی به امن‌ترین حالت خود رسیده و کافی است Samsung KnoX را فعال نموده و با استفاده کردن از از یک Secure Folder، یک فضای ایمن را برای اطلاعات خود فراهم نمایید. برای خرید اقساطی گوشی S22 اولترا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

همچنین این گوشی از جدید‌ترین نسخه Ultra Wide Band استفاده می‌نماید که باعث شده انتقال اطلاعات بین دو گوشی هوشمند به سریع‌ترین حالت ممکن برسد. قابلیت جالب و کاربردی Smart Switch نیز در نرم‌افزار گوشی s22 اولترا قرار گرفته شده دیگر هنگام عوض کردن گوشی خود هیچ‌گونه دغدغه‌ای برای انتقال اطلاعات از گوشی قدیمیتان نداشته باشید و به راحتی تمامی داده‌های خود را به دستگاه جدید منتقل نمایید.

مشخصات سخت افزاری سامسونگ s22 ultra  

یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت سامسونگ s22 ultra سخت افزار آن است. خیلی بعید است که در سال 2022 سخت افزاری قوی‌تر از این مدل در بازار ظهور نماید. این گوشی طبق روال چند سال اخیر سامسونگ، در دو نسخه با تراشه‌های مختلف تولید گردیده شده است. نسخه محدود این گوشی با تراشه نسل جدید کوالکام یعنی Snapdragon 8 Gen 1 و نسخه جهانی با تراشه انحصاری Exynos 2200 توزیع می‌شود.

البته سامسونگ مدعی شده دیگر از داغ شدن ورژن‌های اگزینوس خبری نیست و این مشکل را مرتفع نموده است. برای خرید قسطی گوشی S22 اولترا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

هر دو تراشه لیتوگرافی بسیار نازک و مدرن 4 نانومتری دارا هستند که باعث مصرف بهتر باتری و داغ شدن بسیار کم گوشی می‌‌گردد. قدرت گلکسی اس ۲۲ اولترا یک سر و گردن از تمامی گوشی‌های 2021 بالاتر می‌باشد و حتی اگر که گیمر باشید تا چندین سال با خیالی آسوده می‌توانید از این گوشی استفاده نمایید، چرا که بعیدست حتی تا 2 سال آینده بازی یا برنامه‌ای ساخته گردد که بتواند قدرت S22 اولترا را به چالش بکشد. 

طراحی گلکسی S22 اولترا

کیفیت ساخت گوشی اس ۲۲ اولترا اولترا بسیار بالا است به طوری که با چند ثانیه در دست گرفتن آن، حس لوکس بودن آن را کاملا حس خواهید کرد. فریم از آلومینیوم و پنل جلو و پشت از شیشه گوریلاگلس ویکتس پلاس ساخته گردیده شده است. که هم اکنون در زمره مقاوم‌ترین و باکیفیت‌ترین محافظ برای گوشی‌های هوشمند می‌باشد. همانطور که می‌دانید خط تولید سری نوت سامسونگ فعلاً متوقف گردیده است. 

به نظر می‌رسد کارشناسان این شرکت کره‌ای، برای طراحی اس ۲۲ اولترا از سری نوت الهام گرفته اند و از آنجایی که پشتیبانی از S-Pen نیز برای این مدل در نظر گرفته شده، احتمالا تمامی طرفداران سری محبوب نوت به سامسونگ s22 ultra جذب خواهند گردید.

خرید اقساطی گوشی S22 اولترا

تیم قسطی کلاب شرایط مطلوبی را برای شما کاربران گرامی در نظر گرفته تا بتوانید به صورت نقدی و هم قسطی خرید کنید. به این ترتیب شرایط خرید قسطی گوشی S22 اولترا برای شما فراهم شده است. با خرید اقساطی گوشی S22 اولترا می‌توانید تجربه‌ای بسیار لذت بخش کسب کنید. همچنین با خرید قسطی گوشی s22 ultra به شما فشار مالی زیادی وارد نمی‌شود. تیم قسطی کلاب برای شما آرزوی سلامتی می‌کند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی a52s

خرید اقساطی a52s
اگر به دنبال خرید اقساطی a52s با بهترین تخفیف هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

خرید قسطی موبایل

خرید قسطی موبایل
در سال های اخیر ما شاهد پیشرفت و توسعه گوشی های موبایل می باشیم. امروزه موبایل ها جایگاه ویژه ای در زندگی انسان دارند به گونه ای که بسیاری از افرا...