خرید قسطی A51

تاریخ انتشار:
1403/7/25 20:30:13

یکی از گوشی‌های پرفروش برند سامسونگ در سال 2020 بی‌شک مدل گلکسی a51 می‌باشد. برای خرید قسطی A51 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی A51


بررسی گلکسی a51 سامسونگ

چنانچه قصد خرید قسطی A51 را دارید این مقاله را با دقت مطالعه نمایید تا شما عزیزان را با کارایی این گوشی با کیفیت و هوشمند آشنا نماییم. به جرات میتوان ادعا نمود که گوشی سامسونگ A51 به دلیل کیفیت و طراحی بسیار زیبایی که دارد؛ امروزه با استقبال فراوانی رو به رو شده است. در حقیقت گوشی A51 جایگزین مدل A50 می‌باشد.

جالب است بدانید که گوشی سامسونگ مدل A50 جزو یکی از بهترین و پرطرفدارترین گوشی هوشمندی است که در کشور ایران طرفداران فراوانی داشت، ولی در حال حاضر مدل A51 راه آن را ادامه می‌دهد. در حقیقت در این مدل خاص و بی عیب نمایشگر بهینه شده و دوربین آن ارتقا یافته است. 

برتری‌های گوشی a51

همانطور که می‌دانید صفحه نمایش فوق‌العاده گوشی سامسونگ جزو نقاط بسیار قوی می‌باشد و گوشی A51 از این قاعده مستثنی نیست. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این مدل خاص گوشی که موجب شده تا بیشتر مردم اقدام به خرید قسطی A51 نمایند، مجهز بودن این گوشی به پنل Super AMOLED است، علاوه بر آنکه کنتراست بالایی دارد و رنگ‌ها بسیار زیباتر و درخشان‌تر به نمایش درمی‌آیند.

• نمایشگر 6.5 اینچی این گوشی بی‌نظیر رزولوشن مطلوب 1080 در 2400 پیکسل را به ارمغان خواهد آورد. به جرات می‌توان ادعا نمود که از لحاظ تراکم پیکسلی همچنین دقت تصاویر از گوشی آیفون 11 بالاتر می‌باشد.

• دارای دوربین چهار گانه بسیار قوی است که در قیاس با مدل A50 بسیار قوی‌تر است. دوربین اصلی این گوشی خاص و پرطرفدار با ترکیب 4 پیکسل کنار هم حتی در محیط‌های با نور بسیار کم، تصاویری بسیار با کیفیت را ثبت نماید. از طرفی دیگر با وجود دوربین فوق عریض این گوشی اجاره ثبت فضای عریض‌تری را می‌دهد.

• وجود لنز تله فوتو ( Telephoto) معادل 40 میلی‌متری در این گوشی به کاربر اجازه می‌دهد که بدون افت کیفیت، اجازه زوم با کیفیت بالا را می‌دهد.

• وجود پردازنده 8 هسته‌ای اگزینوس 9611 موجب می‌شود تا این گوشی فوق‌العاده از پس بازی‌ها و برنامه‌های سنگین بربیاید. برای خرید قسطی A51 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

• دوربین قسمت جلوی گوشی سامسونگ A51 بر اساس زاویه‌ای که شخص انتخاب می‌نماید؛ عکس‌هایی با کیفیت بسیار قوی 8 و 12 مگاپیکسلی می‌گیرد. وجود این ویژگی‌های بارز در گوشی خاص موجب شده تا بیشتر مردم اقدام به خرید اقساطی A51 نمایند.

باتری قدرتمند

باتری این گوشی هوشمند و بی‌‌نظیر 4 هزار میلی آمپر در ساعت است لازم به ذکر است بدانید که باتری آن با توان 15 واتی شارژ خواهد شد که شارژ شدن آن نزدیک به 67 درصد نزدیک به 1 ساعت طول خواهد کشید. ناگفته نماند برای پر شدن کامل باتری 2 ساعت زمان می‌برد.

در کل چنانچه به دنبال خرید گوشی موبایلی هستید که علاوه بر دوربین بسیار قوی، نمایشگر بسیار با کیفیت، طراحی بی نظیر، سخت افزاری مطلوب و در نهایت با قیمت بسیار مناسب هستید پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی A51 است.

فروش قسطی موبایل سامسونگ به چه صورت است؟

برای خرید اقساطی گوشی A51 با قیمتی بسیار مناسب تنها با در دست داشتن دسته چک، بدون آنکه نیاز به ضامن داشته باشید به راحتی می‌توانید صاحب این گوشی بی‌عیب و زیبا شوید؛ البته ناگفته نماند بایستی به عنوان پیش پرداخت، از قیمت نقدی آن حداقل 30 درصد آن را بپردازید و مبلغ باقیمانده آن بین 4 تا 14 قسط به وسیله چک؛ اقساط پرداخت کنید. 

پس جهت خرید به وبسایت قسطی کلاب به نشانی www.ghesticlub.com مراجعه و دیدن فرمایید. ناگفته نماند که شرایط ویژه‌ای برای وام خرید اقساطی به شما تعلق خواهد گرفت. با خرید اقساطی A51 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گلکسی زد فولد 4 با چک

خرید قسطی گلکسی زد فولد 4 با چک
اگر تمایل به خرید قسطی گلکسی زد فولد 4 با چک دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...

خرید قسطی گوشی a23 سامسونگ

خرید قسطی گوشی a23 سامسونگ
یکی از گوشی‌های جذاب برند سامسونگ بدون شک مدل گلکسی a23 سامسونگ است. برای خرید قسطی گوشی a23 سامسونگ به بخش موبایل در...