خرید قسطی poco f3

تاریخ انتشار:
1403/6/28 19:46:34

سری پوکو یکی از موفق‌ترین سری‌های محصولات شیائومی است. برای خرید قسطی poco f3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی poco f3

بررسی گوشی شیائومی Poco F3 5G

شیائومی سال گذشته باعرضه گوشی ارزشمند Poco F2 Pro موفقیت زیادی را در بازارهای مختلف به دست آورد. این شرکت امسال هم سعی کرده با معرفی و تولید گوشی Poco F3 که یک گوشی 5G است ادامه‌دهنده راه موفقیت‌آمیز گوشی‌های این شرکت باشد. خرید قسطی poco f3 که یک گوشی ارزشمند است در سایت قسطی کلاب ممکن است و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه این محصول و مطالعه شرایط خرید اقساطی این گوشی را خریداری نمایید.

در ادامه با بررسی گوشی شیائومی Poco F3 همراه ما باشید. اگر به دنبال یک گوشی خوش قیمت و با انبوهی از امکانات رده‌بالا هستید بهتر است نگاهی به مشخصات این گوشی بیندازید.

طراحی و کیفیت ساخت

ابعاد گوشی معادل 163.7 در 76.4 در 7.8 میلی‌متر است. پنل‌های پشت و جلوی این گوشی 196 گرمی با گوریلاگلس 5 محافظت می‌شود و فریم پیرامون آن از جنس پلاستیک است. شیائومی Poco F3 از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و با دارا بودن گواهی IP53 در برابر پاشیده شدن قطرات آب مقاوم است. این گوشی در سه رنگ سفید، مشکی و آبی معرفی‌شده است.

با خرید اقساطی poco f3 در رنگ آبی بر روی قاب پشتی شاهد لوگوی بزرگ پوکو هستیم، ولی در رنگ مشکی و سفید لوگوی پوکو کوچک‌تر شده و جلوه زیباتری به دستگاه می‌دهد.

صفحه‌نمایش

این گوشی از یک نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED استفاده می‌کند و از استاندارد HDR 10+ پشتیبانی می‌کند. نکته مثبت در طراحی نمایشگر گوشی نرخ نوسازی 120 هرتزی آن است که عملکرد نمایشگر را بسیار نرم و روان می‌کند. 

میزان روشنایی نمایشگر گوشی هم 1300 نیت است و در این زمینه عدد خوبی محسوب می‌شود. رزولوشن صفحه‌نمایش 2400 در 1080 پیکسل و تراکم پیکسلی 395 پیکسل در هر اینچ است همچنین نمایشگر آن نسبت تصویر 20:9 دارد. خرید قسطی poco f3 یک صفحه‌نمایش عالی را به شما ارائه می‌دهد.

دوربین

گوشی پوکو F3 دارای یک دوربین سه‌گانه است. دوربین اصلی 48 مگاپیکسل، دوربین فوق عریض (اولتراواید) 8 مگاپیکسل و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسل هستند. کیفیت فیلم‌برداری 4K است و دوربین سلفی هم سنسوری 20 مگاپیکسلی دارد و باکیفیت فول اچ‌دی فیلم‌برداری می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به قابلیت HDR و پانوراما اشاره کرد. با خرید اقساطی poco f3 می‌توانید تصاویر زیبایی ثبت کنید و در کل مجموعه دوربین‌های Poco F3 کیفیت رضایت بخشی دارند.

سخت‌افزار و نرم‌افزار

این گوشی با اندروید 11 و MIUI 12.5 عرضه‌ شده است. این نسخه از رابط کاربری MIUI برای گوشی‌های پوکو بهینه‌سازی شده و با دیگر گوشی‌های شیائومی اندکی تفاوت دارد. پردازنده Snapdragon 870 5G قلب تپنده این گوشی به‌حساب می‌آید؛ در کنار این پردازنده قدرتمند از پردازنده گرافیکی Adreno 650 استفاده‌شده تا قدرت پردازشی و گرافیکی خیلی خوب ارزیابی شود. 

این گوشی می‌تواند از پس اجرای سنگین‌ترین بازی‌های گرافیکی بربیاید و از این نظر باید خیال کاربران راحت باشد. گوشی شیائومی پوکو F3 در دو نسخه 128 با رم 6 گیگابایتی و 256 با رم 8 گیگابایتی عرضه‌شده و از حافظه UFS 3.1 برای اجرای سریع‌تر اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کند.

اسپیکرهای گوشی هم استریو هستند و کیفیت قابل قبولی دارند. در این گوشی خبری از وجود درگاه جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیست، ولی خرید قسطی poco f3 قدرت پردازشی فوق‌العاده‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد.

باتری و امنیت

این گوشی با باتری 4520 میلی‌آمپر ساعتی عرضه‌شده و با یک شارژر 33 واتی در طول مدت حدوداً یک ساعت کاملاً شارژ می‌شود. حسگر اثرانگشت گوشی هم در کنار دستگاه و بر روی دکمه پاور قرارگرفته و سرعت و دقت بالایی دارد.

جمع‌بندی

اگر به دنبال گوشی هستید که در تمامی زمینه‌ها استانداردهای بالایی داشته باشد و در کنار این امکانات قیمت مناسبی هم ارائه دهد به‌طور یقین Poco F3 شرکت شیائومی یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است و می‌توانید با بررسی دقیق‌تر مشخصات، آن را در لیست خرید احتمالی خود در نظر داشته باشید. خرید اقساطی poco f3 از سایت قسطی کلاب فرصتی است که شما را وارد دنیای یک گوشی با انبوهی از امکانات کاربردی می‌کند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشي poco x5 pro

خرید قسطی گوشي poco x5 pro
اگر مدت هاست به دنبال خرید یک گوشی با کیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشي poco x5 pro از سایت قسطی کلاب است...

خرید قسطی موبایل A32

خرید قسطی موبایل A32
اگر شما جز علاقه مندان به گوشی گلکسی a32 هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...